  • 111. Data: 2011-11-14 18:09:12
    Temat: Re: Polskie znaki na iPadzie
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> wrote in message
    news:2011111310443400@grush.one.pl...
    > Potrafiliśmy. Powstał standard przemysłowy Mazovia, a rząd
    > przyjął normę ISO-8859-2. I co z tego, skoro Microsoft w
    > Windows przyjął swoje CP1250, a producenci oprogramowania
    > DOSowego przyjęli IBMowskie CP852 ;)
    >
    > Obydwie strony kodowe były "wygodniejsze" niż nasza Mazovia
    > i międzynarodowe ISO, bo integrowały znaki diakrytyczne ca-
    > łego regionu, co zmniejszało użyteczność, ale dla producentów
    > oprogramowania i sprzętu oznaczało mniejsze koszty.

    znaki diakrytyczne? strony kodowe? Ja sie nie znam ale czy Ty przypadkiem
    nie dyskutujesz o oprogramowaniu? To teraz nie jest juz NTG? Nie chce mi sie
    wiecej na ten temat gadac ale to tylko pokazuje oblude - moje pytanie
    wywolalo piane na ustach i dziesiatki postow "NTG!, idz na oprogramowanie".
    Po czym sami o tym oprogramowaniu rozmawiacie i wszytko jest ok. Ponizej
    macie kilka watkow 'nie-pc' (tusze do drukarek, glosniki itd.). Jakos nikt z
    Was "swiecie oburzonych" nie polecial ze swoim "NTG!". Piszcie co chcecie,
    macie jakas niezdrowa fascynanacje w gromieniu Apple, nic wiecej. Zegnam
    przemila grupe. Dyskutujcie sobie dalej o PC i wszystkim innym tylko nie o
    Apple. Bo to tabu.

    Milego dnia,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 112. Data: 2011-11-14 19:18:42
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 04:09:12 +1000, Iguan007 napisał(a):

> [...]
    > przemila grupe. Dyskutujcie sobie dalej o PC i wszystkim innym tylko nie o

    Przeczytaj jeszcze raz ten wątek. Ze zrozumieniem. Odkładając na chwilę na
    bok Święte Oburzenie Użytkownika Sprzętu Z Nadgryzionym Jabłkiem Na
    Obudowie(tm). Albo rzuć od razu, że używamy zacofanych, wieszających się
    PCtów z Windows, na iPada nas nie stać, nigdy w rękach nie trzymaliśmy i
    sraczki z zazdrości dostajemy.

    W między czasie:
    - ustaw sobie czytnik tak, żebyś kodował polskie znaki, jak trzeba (google
    plus grupa pl.news.czytniki w razie kolejnych problemów);
    - dowiedz się, jak wygląda poprawny delimiter sygnatury i zacznij taki
    stosować (też google przyjacielem jest, łącznie z doborem kilku narzędzi
    pozwalających sobie z tym dość konkretnie poradzić - AFAIR).

    Swoją drogą - spod Outlook Express piszesz? A fee... Beterii w iPadzie po
    ostatniej aktualizacji nie starczyło między wypięciem z gniazdka, a ponownym
    wpięciem do ładowania? ;) BTW - pod Windows uzyskać polskie znaki jest
    naprawdę łatwo. Popytaj na grupach o tym systemie - na pewno Ci pomożemy. :)

    [ House: Sign on the door says "Closed for private event". Cuddy: You're ]
    [ alone.House: How much more private can you get? ("House M.D. 4x09 Games")]

  • 113. Data: 2011-11-14 19:33:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Iguan007 napisa?(a):

    > znaki diakrytyczne? strony kodowe? Ja sie nie znam ale czy Ty przypadkiem
    > nie dyskutujesz o oprogramowaniu?

    Jakim oprogramowaniu? ;) Do dziś mam w pudełku po dyskietkach epromy z
    mazovią, które wkładało się w podstawkę w karcie Hercules... ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 114. Data: 2011-11-14 20:58:41
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia 14 Nov 2011 21:33:10 +0200, januszek napisał(a):

    > Iguan007 napisa?(a):

    > Jakim oprogramowaniu? ;) Do dziś mam w pudełku po dyskietkach epromy z
    > mazovią, które wkładało się w podstawkę w karcie Hercules... ;P

    IIIIIIII - błąd! Zabrakło wyjaśnienia, co to są EPROMy, co to są podstawki i
    co to jest karta Hercules. ;))))

    /me pamiętający czas, gdy jako szczenię na stojąco pod stołem się
    mieszczące, współpracował z rodzicielem przy programowaniu kolejnych EPROMów
    drukarek igłowych Star czy Epson. Jaki dumny i blady byłem po rozrysowaniu
    na papierze kancelaryjnym całej siatki danego znaku i produkcji ogonków do
    takowego. ;D

    [ Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when ]
    [ there is nothing left to take away. (Antoine de Saint-Exupery) ]

  • 115. Data: 2011-11-14 21:40:26
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Iguan007" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "Sławek Maculewicz" <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> wrote in message

    > Jak to nie lapie sie? To nie jest grupa o komputerach osobistych?

    Ano nie łapie się, bp PC to nie Apple i tyle....

    Feromon

  • 116. Data: 2011-11-14 21:42:14
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > "Slawek Maculewicz" <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> wrote in message

    > Opis grupy mowi: "Pecety, czyli sprzet komputerowy klasy PC". Czy PC to
    > nie komputer osobisty? Wiec jak to niby eliminuje tablety?

    Widać nie rozumiesz co to PC.
    Tablet to nie PC. Tak samo jak smatfon.

    Feromon

  • 117. Data: 2011-11-14 21:54:11
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > "Maciej Bojko" <m...@g...com> wrote in message
    >
    > Amiga, atari to konkretni producenci. PC to komputer osobisty. Czy Ci sie
    > to podoba czy nie. I nie jestem z grupa od jej powstania, patrze co ma w
    > opisie. W opisie ma PC czyli Personal Computer. Zadnej referencji do
    > takiej czy innej linii komputerow nie ma. WIec albo popros admina zeby to
    > zmienil, albo zyj z tym ze komputer osobisty dla mnie to nie to samo co PC
    > dla CIebie.

    PC twierdzisz "Komputer Osobisty" to tak się Tobie tylko wydaje.
    Osobisty papier toaletowy nie jest osobisty.
    Dowód Osobisty nie jest Prawem Jazdy.
    Tak się tylko NAZYWA.

    PC to jest komputer typu PC, a może być nie osobisty tylko FIRMOWY.
    MUMIA to jet mumia, każdy wie, ze nie każde zmumifikowane zwłoki to MUMIA.

    Spróbuj na starym Mackintoschu uruchomić program z PC to ZROZUMIESZ.
    Apple skundliły się by można było uruchamiać na nich programy z PC.
    Nawet procesor Motoroli dałngrejdowali do Intela by zyski osiągnąć.
    Kurewska komercja. Technologicznie byli przecież lepsi.

    A w kwestii polskich znaków na iPadzie szukaj na innej rupie.
    Nie upieraj się przy błędnym własnym zdaniu...

    Feromon

  • 118. Data: 2011-11-14 21:59:23
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> wrote in message

    > Rzeczywicie, ja nie czytam grupy od 15 lat. Czytam tylko opis grupy i
    > widze tylko odniesienie do PC.

    Widzisz odniesienie, ale nie wiesz co to PC poza bezpośrednim tłumaczeniem
    "PC".
    Więc ucz sie od tych, podczas życia których skrót "PC" powstawał.
    Ja tez "screen" odbierałem jako "monitor". A po staroangielsku to nie
    znaczyło to samo.

    Feromon

  • 119. Data: 2011-11-14 22:05:56
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > Hej,
    >
    > Czy ktos wie czy da sie dodac polskie znaki na klawiaturze ekranowej
    > iPada?

    Da się.
    Po zapytaniu na grupie odpowiednio PROGRAMOWEJ dla APPLE.
    TA grupa dotyczy SPRZĘTU a do tego PC a nie MAKINTOSCH lub Mackintosh

    Feromon

  • 120. Data: 2011-11-14 22:06:42
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 14 Nov 2011 22:40:26 +0100, "Feromon" <f...@w...pl> wrote:

    >Ano nie łapie się, bp PC to nie Apple i tyle....

    Akurat od 2006 roku Apple jest takim samym producentem pecetów, jak
    Lenovo czy inny Samsung. (Tyle że iPad nie jest pecetem.)

    --
    Maciej Bójko