  • 150. Data: 2010-04-02 15:54:05
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Nie wiedziałem, że każdy potencjalny obity ma policyjnego anioła
    > stróża. Czyżbyś żył w świecie "Raportu mniejszości"?

    nie rozumiesz.
    Obecne działania policji czesto wygladaja w ten sposób, ze widzac utarczke
    dwóch osób, lepiej poczekac az jedden zleje drugiego, niz wejsc pomiedzy i
    rozdzielic ich przed bójka.

  • 152. Data: 2010-04-02 16:15:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > Ale będzie mieć świadomość, że za takie numery leci na pysk. Tyle możemy
    > zrobić. Jak będziemy często ich wymieniać to chcąc zostać będą musieli
    > mocno się starać. Jak wiedzą, że po mimo wielu wpadek do zostania
    > wystarczy medialna sondażowa popelina to mają nas w dupie.

    Sam chyba w to nie wierzysz...

    --
    cokolwiek

  • 153. Data: 2010-04-02 17:33:41
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > dwóch osób, lepiej poczekac az jedden zleje drugiego, niz wejsc pomiedzy i

    aaaa wtedy jeszcze mozna w ryja dostac ;)

    Icek

  • 154. Data: 2010-04-03 11:51:00
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D4EA136967CFbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > to ze idea została zapomniana, nie sprawia, ze mamy sie z tym pogodzic.
    > Ja takiemu stawianiu sprawy mowie nie.
    > Bo czym rozni sie to, ze policja jest powołana do celu A a wkonuje cele B
    > od tego, ze nam mowi, ze mam jechac maks A a jade B?

    Z oceną policji jest tak, że jak jakiegoś gnoja zatrzyma to to są psy, a jak
    gnojowi rozbiją/ukradną auto to jest to kochana policja. Jak tu służyć
    takiemu społeczeństwu? Nie chcą być psami więc nie służą.
    neelix

  • 155. Data: 2010-04-03 12:09:12
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > gnojowi rozbiją/ukradną auto to jest to kochana policja. Jak tu służyć
    > takiemu społeczeństwu? Nie chcą być psami więc nie służą.

    dostalem kiedys mandat. Wracajac z warszawki mialem jakiejs 95/70.

    Zatrzymal mnie policjant. Kulturalny. Przedstawil sie. Zapytal gdzie sie tak
    spiesze. Pokazal bez pytania radar z bijacym licznikiem czasu. Zapytal sie
    czy chce zobaczyc swiadectwo homologacji. Powiedzial ile punkot wi ile
    zlotych kosztuje taka jazda. Zapytal sie czy przyjmuje mandat. W
    miedzyczasie sprawdzil PJ i DR.

    Wszystko jak zadko odbylo sie kulturalnie.

    To jest policja. Kulturalnie zgodnie z protokolem. Bez glupich tekstow. bez
    komentowania szybkosci, bez wyzwisk, bez glupich tekstow.

    Kilkukrotnie zdarzalo mi sie, ze zatrzymywal mnie kmiot, ktory nie umial sie
    przedstawic. Na moje pytanie o nazwisko i stopien sluzbowy odpowiadal
    wulgaryzmami typu (to nie kurwa europa, nie fikaj bo dostaniesz). I to sa
    psy. Banda idiotow, ktorzy mysla, ze odrobina wladzy stawia ich ponad prawem
    i ponad obywatelem. I takiej policji nie chcemy.

    Calosc stanowi problem gdyz jakiekolwiek skargi skladane do komendanta
    koncza sie jednakowym pismem tresci "zbadalismy i nieprawidlowosci nie
    wykrylismy. Pana wzburzenie podyktowane bylo pewnie faktem, ze popelnil Pan
    wykroczenie i nie chcial byc Pan ukarany. Policja profesjonalnie obsluzyla
    zdarzenie. Sprawa jest zamknieta."

    Wiec jak burak jeden z drugim nie czuje bacika nad soba to jest problem i
    patalogia w policji rozwija sie.

    Icek

  • 156. Data: 2010-04-03 12:55:09
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D4EA1613C993budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > dwóch osób, lepiej poczekac az jedden zleje drugiego, niz wejsc pomiedzy i

    Milicja by tak zrobiła. Obu by zwinęli i sprawdzili czy pracują, z czego
    żyją, a i pały by nie żałowali. Nie jeden bał się przekroczyć granice
    zdrowego rozsądku. Dzisiaj granica reakcji przesunęła się na niekorzyść
    normalnych ludzi. Liberalizacja prawa i "róbta co chceta" dają o sobie znać
    na każdym kroku. Trudno teraz zapanować nad niewyobrażalnym chamstwem i
    agresją młodych ludzi, bo jest wszechobecne. Dzisiaj nauczyciela, który
    zawalczy z przemocą i chamstwem wyrzucą na życzenie rodziców ze szkoły, a
    policjanta za "brutalność" tatuś-adwokat poda do sądu. Kto kiedyś słyszał
    by młodzi ludzie płci męskiej tak bezwstydnie darli mordy i tłukli butelki o
    północy na osiedlach, albo toczyli wojny na stadionach z policją? Dzisiaj
    jak nawet w dzień stoi taka banda wyrośniętych gówniarzy (chyba po hormonach
    i dopalaczach) to trzeba mieć dużo odwagi by się odezwać, bo przynajmniej
    zmieszają człowieka z błotem. Dzisiaj zabicie policjanta lub rówieśnika
    przez nastolatka jest powodem do dumy. Policja nie naprawi błędów
    popełnionych przez kolejne rządy począwszy od 89r. Obecni rządzący
    absolutnie nie wykazują woli politycznej, bo stracą elektorat. Dlaczego
    młodzi wybrali PO, a nie PiS? Bo PO to "róbta co chceta", a PiS to zohydzony
    przez PO policjant.
    neelix

  • 157. Data: 2010-04-03 13:05:36
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > prawem
    > i ponad obywatelem. I takiej policji nie chcemy.

    Policjanci jak ludzie bywają różni i jak wszyscy ludzie mają swoje
    charaktery, życiowe doświadczenia i problemy. Ten widocznie miał więcej
    doświadczeń negatywnych i warczy na wszystkich.

> [...]
    > zdarzenie. Sprawa jest zamknieta."
    > Wiec jak burak jeden z drugim nie czuje bacika nad soba to jest problem i

    A lekarzowi coś zrobisz? Pacjent nawet jak umrze to można mu skoczyć. A
    senatorowie nie stanęli za Piesiewiczem i za chwilę w drodze rewanżu za
    drugim senatorem? Zawodowa solidarność. O ile w przypadku policjanta praca
    jest niewdzięczna i niebezpieczna o tyle stanowisko senatu jest na pewno
    moralnie naganne.
    neelix

  • 158. Data: 2010-04-03 13:09:21
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Sam chyba w to nie wierzysz...

    W co nie wierzę? W siłę milionów kartek wyborczych? Możemy zmieść każdą
    partię na śmietnik historii. Ja nie wierzę w to, że większość polskich
    wyborców posiada jeszcze rozum, bo nie posiada.
    neelix

  • 159. Data: 2010-04-03 13:29:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Z oceną policji jest tak, że jak jakiegoś gnoja zatrzyma to to są psy,
    > a jak gnojowi rozbiją/ukradną auto to jest to kochana policja. Jak tu
    > służyć takiemu społeczeństwu? Nie chcą być psami więc nie służą.

    Wiesz, byc moze ty tak masz, ja nie.
    Nadal mam do nich wiele szacunku, niemniej przez ostatnie kilka lat bardzo
    zapracowali sobie, zeby dosc duzo z tego szacunku zwyczajnie sobie zabrac.
    To nie ja ich nie szanuje, to oni nie chca byc szanowani.
    Przykładów podawałem juz wiele wiele razy, wiec nie bede sie powtarzał.

    Choc na pewno masz racje, ze czesc spoleczenstwa np. w postaci dresiarstwa
    ma dokładnie taki swiatopogladad, jak napisałes. Ale wedy to jest nie tylko
    opinia o policji, to jest opinia o swiecie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 160. Data: 2010-04-03 13:29:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Dlaczego
    > młodzi wybrali PO, a nie PiS? Bo PO to "róbta co chceta", a PiS to
    > zohydzony przez PO policjant.

    takiego uogólnienia to sie neelix, nawet po tobie nie spodziewalem.