eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :) › Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Date: Sat, 3 Apr 2010 11:29:13 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Z oceną policji jest tak, że jak jakiegoś gnoja zatrzyma to to są psy,
    > a jak gnojowi rozbiją/ukradną auto to jest to kochana policja. Jak tu
    > służyć takiemu społeczeństwu? Nie chcą być psami więc nie służą.

    Wiesz, byc moze ty tak masz, ja nie.
    Nadal mam do nich wiele szacunku, niemniej przez ostatnie kilka lat bardzo
    zapracowali sobie, zeby dosc duzo z tego szacunku zwyczajnie sobie zabrac.
    To nie ja ich nie szanuje, to oni nie chca byc szanowani.
    Przykładów podawałem juz wiele wiele razy, wiec nie bede sie powtarzał.

    Choc na pewno masz racje, ze czesc spoleczenstwa np. w postaci dresiarstwa
    ma dokładnie taki swiatopogladad, jak napisałes. Ale wedy to jest nie tylko
    opinia o policji, to jest opinia o swiecie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...