eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :) › Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Date: Sat, 3 Apr 2010 12:55:09 +0200

    wiadomości news:Xns9D4EA1613C993budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > nie rozumiesz.
    > Obecne działania policji czesto wygladaja w ten sposób, ze widzac utarczke
    > dwóch osób, lepiej poczekac az jedden zleje drugiego, niz wejsc pomiedzy i
    > rozdzielic ich przed bójka.

    Milicja by tak zrobiła. Obu by zwinęli i sprawdzili czy pracują, z czego
    żyją, a i pały by nie żałowali. Nie jeden bał się przekroczyć granice
    zdrowego rozsądku. Dzisiaj granica reakcji przesunęła się na niekorzyść
    normalnych ludzi. Liberalizacja prawa i "róbta co chceta" dają o sobie znać
    na każdym kroku. Trudno teraz zapanować nad niewyobrażalnym chamstwem i
    agresją młodych ludzi, bo jest wszechobecne. Dzisiaj nauczyciela, który
    zawalczy z przemocą i chamstwem wyrzucą na życzenie rodziców ze szkoły, a
    policjanta za "brutalność" tatuś-adwokat poda do sądu. Kto kiedyś słyszał
    by młodzi ludzie płci męskiej tak bezwstydnie darli mordy i tłukli butelki o
    północy na osiedlach, albo toczyli wojny na stadionach z policją? Dzisiaj
    jak nawet w dzień stoi taka banda wyrośniętych gówniarzy (chyba po hormonach
    i dopalaczach) to trzeba mieć dużo odwagi by się odezwać, bo przynajmniej
    zmieszają człowieka z błotem. Dzisiaj zabicie policjanta lub rówieśnika
    przez nastolatka jest powodem do dumy. Policja nie naprawi błędów
    popełnionych przez kolejne rządy począwszy od 89r. Obecni rządzący
    absolutnie nie wykazują woli politycznej, bo stracą elektorat. Dlaczego
    młodzi wybrali PO, a nie PiS? Bo PO to "róbta co chceta", a PiS to zohydzony
    przez PO policjant.
    neelix