  • 141. Data: 2010-04-02 11:34:04
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:02042010.5A7BE8A6@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > o, to ciekawe...
    > Ja sadziłem, ze od dbania o bezpieczenstwo.
    > Lepiej, zeby policjant dał 50zł mandatu za obicie komus ryja, czy zeby do
    > tego zdarzenia nie dopuscił?

    Nie wiedziałem, że każdy potencjalny obity ma policyjnego anioła stróża.
    Czyżbyś żył w świecie "Raportu mniejszości"?
    neelix

  • 142. Data: 2010-04-02 11:42:02
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie tak! I w kilku krajach tak się właśnie jeździ, np. w USA. Tam
    > jak ktoś jedzie nieco szybciej nie potrzeba radaru - od razu go widać na
    > tle innych aut. I są mandaty, i nie ma zmiłuj... I mają mało śmiertelnych
    > wypadków.
    > Tomek

    A u nas trzeba liczyć na łaskę/wspaniałomyślność/wyrozumiałość
    popylających z podświetlną lub własną przebojowość, co wymaga jednak
    zwiększenia prędkości ponad dozwoloną. Tylko jak tu skutecznie zwiększyć z
    50-ciu, by bezpiecznie wskoczyć przed tych, którzy jadą 100? Gdyby doszło do
    wypadku to u nas beknie zmieniający pas, a nie popylacz. Zgadzam się z byłym
    ministrem Drzewieckim, że Polska to dziki kraj.
    neelix

  • 143. Data: 2010-04-02 11:46:16
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Ani myślę go atakować.
    > Każda kolejna jest i będzie tak samo durna.

    Ale będzie mieć świadomość, że za takie numery leci na pysk. Tyle możemy
    zrobić. Jak będziemy często ich wymieniać to chcąc zostać będą musieli mocno
    się starać. Jak wiedzą, że po mimo wielu wpadek do zostania wystarczy
    medialna sondażowa popelina to mają nas w dupie.
    neelix

  • 144. Data: 2010-04-02 11:48:13
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:hp4b0k$2ksl$1@news2.ipartners.pl...
    > No właśnie, ale niestety nie mają odwagi wycofać się ze złej decyzji

    Urzędnik państwowy prawie nigdy nie przyznaje się do błędu. Gdyby się
    przyznał to by oznaczało, że jest niekompetentny.
    neelix

  • 145. Data: 2010-04-02 11:54:21
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > razie
    > pracy

    > odstapil

    I tu widzę sens ObywatelskiejŚwiadomości. Gratuluję.

    Artur(m)

  • 146. Data: 2010-04-02 12:16:02
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:m2u9r5hbjlq65tkbdl6mlipm9qdhv6hd5d@4ax.com...
    > Tworzy sie Policje jako umundurowana i uzbrojona formacje
    > _słuzaca_społeczenstwu_ i przeznaczona do ochrony bezpieczenstwa ludzi
    > oraz do utrzymywania bezpieczenstwa i porzadku publicznego.
    > Wiesz z czego to cytat?

    Gdyby było o milicji to powiedziałbym: z Bieruta. ;-)
    neelix

  • 147. Data: 2010-04-02 12:19:52
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D4D5CEA4FF58budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...
    > prima aprillis? ;-)

    Jeszcze bardziej nie rozumiem. ;-)
    neelix

  • 148. Data: 2010-04-02 15:54:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Icek i...@d...pl ...

    > z punktu widzenia dziury budzetowej - mandat

    z punktu widzenia celów, dla jakich została powołana.
    Ale dokładnie to miałem na mysli - cele umykaja doraznym interesom.

  • 149. Data: 2010-04-02 15:54:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > A kto wierzy politykom i temu co nasmarują na papierze? Liczą się
    > fakty, a nie obietnice na zbliżającą sie kampanię.

    to ze idea została zapomniana, nie sprawia, ze mamy sie z tym pogodzic.
    Ja takiemu stawianiu sprawy mowie nie.
    Bo czym rozni sie to, ze policja jest powołana do celu A a wkonuje cele B
    od tego, ze nam mowi, ze mam jechac maks A a jade B?

  • 151. Data: 2010-04-02 15:54:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Urzędnik państwowy prawie nigdy nie przyznaje się do błędu. Gdyby się
    > przyznał to by oznaczało, że jest niekompetentny.

    a tak jest pewnie asertywny?