  • 71. Data: 2015-08-25 00:00:36
    Temat: Re: Policja bierze się za "szeryfów drogowych"
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jade 500km autostrada, sprzegla uzywam powiedzmy 50 razy, po pare
    > sekund, razem powiedzmy 2-3 minuty.
    > Jade 10 km przez miasto, sprzegla uzywam powiedzmy ze tez 50 razy i
    > podobnie krotko.
    >
    > A tu taki korek na autostradzie i sprzeglo trzeba by wciskac przez pol
    > godziny ...

    Ale myslac w ten sposób to w miescie lepiej wziac taksówke :)

  • 72. Data: 2015-08-25 22:28:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Ale co sie smiejesz - zazwyczaj tak wlasnie jest.

    Nie, zazwyczaj co chwile ktos sie zagapi i zostawia odstep na 2-3
    samochody.
    ---
    Zagapi ... po prostu bezpieczniej trzymać dystans. Można właśnie nie gapić
    się i nie zagapić.

    > No, na autostradzie sa jeszcze pasy awaryjne :-)

    Ale to juz zachowanie niezgodne z prawem...
    ---
    Użycie pasa awaryjnego do zjazdu ma sens