  • 131. Data: 2015-04-14 22:15:59
    Temat: Re: Polacy nie jeżdzą szybko.
    Od: <5...@5...221559.invalid> (Tom N)

    J.F. w
    <news:552d71c0$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>:

    > No ba, a kto by chcial zjezdzac z niebieskiej ? :-)

    [...]

    > W porzadku, o to wielkich pretensji nie mam. Choc moze zmylic.
    > Przeciez wiadomo, ze autostrady pod ratusz nie prowadza, to moze to
    > jest wlasnie ten wlasciwy zjazd na Legnice :-)

    To niech zjeżdża z niebieskiej skoro chce pod ratusz

    [...]

    > Predzej newsy zlikwiduja :-(

    Groźba? ;P

    > Teraz oczywiscie korzystam, ale dawniej wystarczyl rzut oka.

    Właśnie przyznałes sie do trollingu :)

    > Oczywiscie ze korzystam, skoro mam. Tylko ze u nas to w zasadzie
    > obowiazkowe.

    No patrz, stare przyzwyczajenia trzeba rugować, jazda na pamięć już "boli",
    jesteś zbyt stary by zmiany na bieżąco uwzględniać...

    > Nigdy nie wiem co zobacze na tablicy.
    > U siebie to jeszcze wiem gdzie jest Kudowa, gdzie Lubawka, gdzie
    > Jedrzychowice.

    Kłamiesz, znasz azymut, ale nie trasy samochodem... :P

    > Ale gdzies dalej ?
    > Numery drog ? fajnie, ale w prawo czy w lewo ? W prawo Lubawka, w lewo
    > Budzisko.

    Starzejesz sie J.F.

    > No nie, tak zle jeszcze nie jest ... jeszcze :-)

    Już jest...

    > Wczoraj jechalem :-P
    > Teraz to wystarczy 3 miesiace droga nie jechac, a tu nowa droga, nowy
    > wezel, nowe drogowskazy, na nowe, nieznane miejscowosci :-)

    No masz, jak tam pogoda w okolicach Białegostoku? ;P

    --
    'Tom N'

  • 132. Data: 2015-04-14 22:16:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    >nie. i specjalnie mnie to nie interesuje. Jak chcę jechać autostrada
    >jadę na autostradę. gdize jest Poznań i Warszawa to wiem

    Gdzie jest Poznan i Warszawa to wszyscy wiedza.

    I o to wlasnie chodzi, zeby takich miejscowosci uzywac, a nie Lubawki,
    Kudowy, Jedrzychowic, Zukowa, Ogrodnikow czy Waldowic.

    J.

  • 133. Data: 2015-04-14 22:24:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Gdzie jest Poznan i Warszawa to wszyscy wiedza.
    >
    > I o to wlasnie chodzi, zeby takich miejscowosci uzywac, a nie Lubawki,
    > Kudowy, Jedrzychowic, Zukowa, Ogrodnikow czy Waldowic.

    no właśnie. I wracając do Twojego zdjęcia to ja tam widzę Warszawę i
    Poznań. Pewnie mam halucynacje

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 134. Data: 2015-04-14 22:28:03
    Od: <7...@2...222803.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > Gdzie jest Poznan i Warszawa to wszyscy wiedza.
    > I o to wlasnie chodzi, zeby takich miejscowosci uzywac, a nie Lubawki,

    Taaa, jechac do Poznania albo Warszawy, żeby granicę przekroczyć...

    Masz jakiś układ z liniami lotniczymi? Bo dyskusja z megatrollem mastim jest
    bez sensu

    --
    'Tom N'

  • 135. Data: 2015-04-14 22:29:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    7...@2...222803.invalid wrote:

    > J.F. w

    > Taaa, jechac do Poznania albo Warszawy, żeby granicę przekroczyć...
    >
    > Masz jakiś układ z liniami lotniczymi? Bo dyskusja z megatrollem mastim jest
    > bez sensu

    uwielbiam jak trolle wyzywają od trolli :)
    Specjalnie dla Ciebie jest tam Lubawka.

  • 136. Data: 2015-04-14 22:46:58
    Od: <2...@6...224658.invalid> (Tom N)

    masti w

    > uwielbiam jak trolle wyzywają od trolli :)
    > Specjalnie dla Ciebie jest tam Lubawka.

    Tak/Nie [1] megatrollu, Lubawka jest bo tak sie Jarkowi zachciało zapytać, i
    ty, w swojej megaignoracji, usiłujesz miedzy wódkę i zakąskę sie wtrącać...
    Potrzebujesz poklasku, sio na pręga.

    --
    'Tom N'

  • 137. Data: 2015-04-14 22:54:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    2...@6...224658.invalid wrote:

> [...]
    > ty, w swojej megaignoracji, usiłujesz miedzy wódkę i zakąskę sie wtrącać...

    to idź. bo na razie to się plączesz pod nogami jak ratlerek

  • 138. Data: 2015-04-14 23:12:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    a.pl...

    > Gdzie jest Poznan i Warszawa to wszyscy wiedza.
    >
    > I o to wlasnie chodzi, zeby takich miejscowosci uzywac, a nie Lubawki,
    > Kudowy, Jedrzychowic, Zukowa, Ogrodnikow czy Waldowic.

    Zgorzelców, Kłodzków i innych wioch.
    Czyli połowa dróg, która nie prowadzi do dużych miast, w ogóle nie powinna
    być oznakowana.

  • 139. Data: 2015-04-14 23:36:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Apr 2015 23:12:43 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Zgorzelców, Kłodzków i innych wioch.

    W zasadzie sie zgodze, ale z braku innych wiekszych lepsze Klodzko niz
    Kudowa.

    > Czyli połowa dróg, która nie prowadzi do dużych miast, w ogóle nie powinna
    > być oznakowana.

    Do malych wsi prowadzi droga gminna i jest oznakowana na poziomie
    drogi gminnej :-)

    J.

  • 140. Data: 2015-04-15 07:16:57
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2015 o 19:58 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Jest zle. Ale tu nie o brak strzalki na cpn chodzi, tylko o to co na
    > tablicach.
    >
    > Chce np dojechac z Wroclawia do Stuttgartu.
    > Rzut oka na mape sugeruje ze mam wygodna autostrade i powinienienem
    > jechac
    > Wroclaw-(A8-A4)-Legnica-Zgorzelec-Drezno-Chemnitz-No
    rymberga, a dalej
    > dwie wersje
    > przez Ulm, albo Heilbronn.
    >
    > Ewentualnie w druga strone - do Krakowa, przez Opole i Katowice.
    >
    > A co zobacze ruszajac spod domu ?
    > https://www.google.pl/maps/@51.138296,16.942462,3a,7
    5y,271.68h,77.32t/data=!3m4!1e1!3m2!1sm28Qs_QVyqu0tw
    41OOtK6w!2e0

    > Zapraszam do dalszej jazdy :-)

    To fakt, skoro będąc na węźle na francuskiej A7 mam tablicę na Barcelonę:
    (która jest 400km dalej), to i u nas powinny być na tablicach kluczowe
    miasta na trasie.

    https://www.google.pl/maps/@44.135009,4.784281,3a,75
    y,118.46h,83.16t/data=!3m4!1e1!3m2!1s4V4iWar4tSdCBvf
    _L-DTGQ!2e0

    Przy okazji przypomniało mi się jeszcze jedno - na większości autostrad
    praktykowane są nazwy zjazdów/węzłów w stylu Paryż Wschód, Paryż Zachód,
    Paryż Centrum a u nas mamy Konotopa, Opacz.

    TG