  • 121. Data: 2015-04-14 20:07:19
    Temat: Re: Polacy nie jeżdzą szybko.
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Jest zle. Ale tu nie o brak strzalki na cpn chodzi, tylko o to co na
    > tablicach.
    >
    > Chce np dojechac z Wroclawia do Stuttgartu.
    > Rzut oka na mape sugeruje ze mam wygodna autostrade i powinienienem
    > jechac
    > Wroclaw-(A8-A4)-Legnica-Zgorzelec-Drezno-Chemnitz-No
    rymberga, a dalej
    > dwie wersje
    > przez Ulm, albo Heilbronn.
    >
    > Ewentualnie w druga strone - do Krakowa, przez Opole i Katowice.
    >
    > A co zobacze ruszajac spod domu ?
    > https://www.google.pl/maps/@51.138296,16.942462,3a,7
    5y,271.68h,77.32t/data=!3m4!1e1!3m2!1sm28Qs_QVyqu0tw
    41OOtK6w!2e0

    no i? masz Legnicę. A co byś chciał mieć? Lizbonę?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 122. Data: 2015-04-14 20:26:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    J.F. wrote:
    rymberga, a

    5y,271.68h,77.32t/data=!3m4!1e1!3m2!1sm28Qs_QVyqu0tw
    41OOtK6w!2e0

    >no i? masz Legnicę. A co byś chciał mieć? Lizbonę?

    Ale zauwazyles, ze to droga 94, przez wioski.
    A my bysmy chcieli A4 pojechac :-)

    Jakby ktos z Poznania np do Katowic spieszyl, przez Wroclaw Opole, to
    tez radze uwazac
    https://www.google.pl/maps/@51.141041,16.939344,3a,7
    5y,224.74h,71.25t/data=!3m4!1e1!3m2!1sGGrcFNqKpbXsBq
    SFDOsY8Q!2e0
    https://www.google.pl/maps/@51.136805,16.936697,3a,7
    5y,224.74h,71.25t/data=!3m4!1e1!3m2!1sCQ9pq8IJyA5IUu
    BWM9Exew!2e0

    J.

  • 123. Data: 2015-04-14 20:28:00
    Od: <7...@1...202800.invalid> (Tom N)

    masti w

> [...]

    [...]
    5y,271.68h,77.32t/data=!3m4!1e1!3m2!1sm28Qs_QVyqu0tw
    41OOtK6w!2e0

    > no i? masz Legnicę. A co byś chciał mieć? Lizbonę?

    On ma inny problem -- ty zaczynasz zadanie małą literą, on stawia spacje
    przed ?...

    A serio to postanowił, jak to Jarek, zatrollować.
    "Wroclaw-(A8-A4)-Legnica-Zgorzelec" to droga E-67 i od węzła Wrocław
    Południe E-40, ale jak ma ochotę jechać DK-94 to też dojedzie do Zgorzelca
    (przez Legnicę)

    --
    'Tom N'

  • 124. Data: 2015-04-14 20:42:24
    Od: <6...@4...204224.invalid> (Tom N)

    J.F. w

> [...]
    5y,271.68h,77.32t/data=!3m4!1e1!3m2!1sm28Qs_QVyqu0tw
    41OOtK6w!2e0

    > Ale zauwazyles, ze to droga 94, przez wioski.

    Ile autostrad w PL "idzie przez miasto" (max 3 km od Ratusza)?

    Rzut oka na mape i E40 (A-4) nie przebiega przez Legnicę, dojazd z niej jest
    drogą E65 (DK 3).

    Źle sie do podróży przygotowałeś i masz pretensje do oznakowania...

> [...]
    SFDOsY8Q!2e0
    > https://www.google.pl/maps/@51.136805,16.936697,3a,7
    5y,224.74h,71.25t/data=!3m4!1e1!3m2!1sCQ9pq8IJyA5IUu

    Ależ misiu z Poznania do Katowic przez okolice Wrocławia nie jedzie sie
    przez Opole, tylko drogą E67 i E40.

    Wygląda, że masz problem z rozpoznawaniem numerów dróg, i używasz nazw
    pobliskich miejscowości by temu zaradzić, co prowadzi Cie do mylnych
    wniosków.

    --
    'Tom N'

  • 125. Data: 2015-04-14 21:01:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    5y,271.68h,77.32t/data=!3m4!1e1!3m2!1sm28Qs_QVyqu0tw
    41OOtK6w!2e0

    > Ale zauwazyles, ze to droga 94, przez wioski.

    a wiesz, że to niebieskie na tablicy to na autostradę?
    A na co miałyby te drogowskazy prowadzić?
    Na Jędrzychowice i Korczową?

  • 126. Data: 2015-04-14 21:12:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości
    J.F. w
    >>> jechac
    >>> Wroclaw-(A8-A4)-Legnica-Zgorzelec-Drezno-Chemnitz-No
    rymberga, a

    >Ile autostrad w PL "idzie przez miasto" (max 3 km od Ratusza)?

    Podobnie jak Niemczech nie ida przez miasto, a obok.

    A jednak przed Dreznem zobacze
    https://www.google.pl/maps/@51.147823,13.771094,3a,7
    5y,250.06h,66.45t/data=!3m4!1e1!3m2!1sPz8QKcSQ-t93eP
    XhKy51WA!2e0

    Przez Jedrzychowice zreszta tez nie przechodzi, to po ** to pisac ?

> [...]

    >nazw
    >pobliskich miejscowości by temu zaradzić, co prowadzi Cie do mylnych

    No widzisz, a przez Niemcy, Wlochy czy Francje potrafie przejechac
    nie maja pojecia jakie maja numery autostrad.
    Bo te numery potrzebne tylko jak w radiu slysze ze stau na A drei :-)
    choc prawde mowiac uzytecznosc tego niemal zadna , co tym bardziej
    zniecheca do nauki numerow :-)

    J.

  • 127. Data: 2015-04-14 21:34:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:
> [...]
    41OOtK6w!2e0

    >a wiesz, że to niebieskie na tablicy to na autostradę?
    >A na co miałyby te drogowskazy prowadzić?

    Na Klodzko, Legnice i Opole.
    Zgorzelec i Katowice ewentualnie.

    Bo taka Lubawka ... jestes pewnien ze wiesz gdzie Lubawka ?
    To pewnie nie wiesz gdzie Budzisko :-)

    J.

  • 128. Data: 2015-04-14 21:34:44
    Od: <4...@...213444.invalid> (Tom N)

    J.F. w

> [...]

    > A jednak przed Dreznem zobacze
    > https://www.google.pl/maps/@51.147823,13.771094,3a,7
    5y,250.06h,66.45t/data=!3m4!1e1!3m2!1sPz8QKcSQ-t93eP

    Na niebieskim tle... I owszem, przed Dreznem, ale po drodze kilka kilometrów
    jeszcze, a z Wrocławia do Legnicy rzut beretem i jak ktoś chce do Legnicy
    bezpośrednio to ma pokazane którędy.

    > Przez Jedrzychowice zreszta tez nie przechodzi, to po ** to pisac ?

    Kiedy przestaniesz wstawiac spacje przed znak zapytania?

    > No widzisz, a przez Niemcy, Wlochy czy Francje potrafie przejechac
    > nie maja pojecia jakie maja numery autostrad.

    Założę się o dychę, że potrafisz, bo korzystasz z nawigacji albo dokładniej
    się przygotowujesz do wycieczki, i nie jest to "rzut oka na mapę", a w
    "swoich" okolicach też korzystasz, tylko wstydzisz się przyznać, i stąd
    trolling...

    > Bo te numery potrzebne tylko jak w radiu slysze ze stau na A drei :-)
    > choc prawde mowiac uzytecznosc tego niemal zadna

    Wiesz Jarek, już Twoje bajki o wyprawach drogą DK-8 już zostały
    zweryfikowane i potwierdziłeś -- dawno nie (do)jechałeś...

    Chcesz napisać, że od dawna dupy nie ruszyłeś dalej niż 20km od miejsca
    stacjonowania w innych kierunkach?

    --
    'Tom N'

  • 129. Data: 2015-04-14 21:47:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    >
    > Na Klodzko, Legnice i Opole.
    > Zgorzelec i Katowice ewentualnie.
    >
    > Bo taka Lubawka ... jestes pewnien ze wiesz gdzie Lubawka ?

    nie. i specjalnie mnie to nie interesuje. Jak chcę jechać autostrada to
    jadę na autostradę. gdize jest Poznań i Warszawa to wiem

  • 130. Data: 2015-04-14 21:59:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości
    J.F. w

    5y,250.06h,66.45t/data=!3m4!1e1!3m2!1sPz8QKcSQ-t93eP
    XhKy51WA!2e0

    >Na niebieskim tle...

    No ba, a kto by chcial zjezdzac z niebieskiej ? :-)

    >I owszem, przed Dreznem, ale po drodze kilka kilometrów jeszcze,

    Nie martw sie - najpierw bede widzial Dresden, potem Chemnitz, potem
    Nurnberg ... dokladnie tam gdzie trzeba.

    >a z Wrocławia do Legnicy rzut beretem i jak ktoś chce do Legnicy
    >bezpośrednio to ma pokazane którędy.

    W porzadku, o to wielkich pretensji nie mam. Choc moze zmylic.
    Przeciez wiadomo, ze autostrady pod ratusz nie prowadza, to moze to
    jest wlasnie ten wlasciwy zjazd na Legnice :-)

    >Kiedy przestaniesz wstawiac spacje przed znak zapytania?

    Predzej newsy zlikwiduja :-(

    >Założę się o dychę, że potrafisz, bo korzystasz z nawigacji albo
    >dokładniej
    >się przygotowujesz do wycieczki, i nie jest to "rzut oka na mapę",

    Teraz oczywiscie korzystam, ale dawniej wystarczyl rzut oka.

    >a w "swoich" okolicach też korzystasz, tylko wstydzisz się przyznać,
    >i stąd
    >trolling...

    Oczywiscie ze korzystam, skoro mam. Tylko ze u nas to w zasadzie
    obowiazkowe.
    Nigdy nie wiem co zobacze na tablicy.
    U siebie to jeszcze wiem gdzie jest Kudowa, gdzie Lubawka, gdzie
    Jedrzychowice.
    Ale gdzies dalej ?
    Numery drog ? fajnie, ale w prawo czy w lewo ? W prawo Lubawka, w lewo
    Budzisko.
    No nie, tak zle jeszcze nie jest ... jeszcze :-)

    >Wiesz Jarek, już Twoje bajki o wyprawach drogą DK-8 już zostały
    >zweryfikowane i potwierdziłeś -- dawno nie (do)jechałeś...

    Wczoraj jechalem :-P

    >Chcesz napisać, że od dawna dupy nie ruszyłeś dalej niż 20km od
    >miejsca
    >stacjonowania w innych kierunkach?

    Teraz to wystarczy 3 miesiace droga nie jechac, a tu nowa droga, nowy
    wezel, nowe drogowskazy, na nowe, nieznane miejscowosci :-)

    J.