  • 71. Data: 2019-04-05 17:21:30
    Temat: Re: Pokazali rozjeczanie karetki przaz pociag.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty Budzik tak na powaznie czy w chuja grasz? Bo jak grasz w chuja to ok. Ale jak na
    powaznie to idz sie leczyc na nogi bo na leczenie lba juz za pozno.

  • 72. Data: 2019-04-05 17:37:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    ONZtowska zryczaltowana stawka za czlowieka to milion dolarow. W tym wypadku prawie
    osiem milionow zlotych to bezposrednie straty skarbu panstwa za dwoch zabitych.
    Zginal lekarz. Trzeba wyksztalcic nowego za poltora miliona zlotych. Jak drugim
    zabitym byl ratownik medyczny albo jakis pielegniarz to pod milion wyjdzie
    wyksztalcenie nastepnego. Nowy samochod, oni starymi zechami nie jezdza, na zlom i
    trzeba kupic nowy i wyposazyc. Na bank z pol miliona. Jakies renty dla rodzin pewno
    beda, leczenie barana. Pewno jak sie da to do pierdla trafi i co miesiac trzeba na
    niego wydac ze dwa i pol tysiaca. Kazdego w Polsce ten jeden wypadek kosztowal z
    trzydziesci groszy. Wszystkie wypadki jakie sa w Polsce kosztuja tyle ze jak by ich
    nie bylo to na koszt panstwa kazdy by mial co roku tanie darmowe wakacje w jakiejs
    Bulgarii czy Albanii.

  • 73. Data: 2019-04-05 17:43:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kierowca idiota podobno 60 lat ma. Jesli to by byla prawda to dlaczego szacunku dla
    szlabanow nie mial? Widac na filmie ze baran objezdza szlaban ktory sie przed nim
    zamknal. Czego sie spodziewal jak nie pocigu? Moze nisko lecacego samolotu? Dialog z
    filmu. Parter. Ta winda jedzie do gory. Nie, kurwa w bok.

  • 74. Data: 2019-04-05 17:44:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Apr 2019 10:17:26 +0200, w <5ca70f23$0$535$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Cii, radek ma megawyobraźnię i sokoli wzrok, razem z Zenkiem a czas
    > reakcji mają 2 nanosekudy :) Opisują to co jakiś czas na grupie, znaczy
    > idzie wywnioskować że to superbohaterowie :]

    Sam napisałeś, że na zobaczenie pociągu i reakcję mieli 15s.
    Rzadko się zdarza, że ktoś podważa własne wyliczenia -- ale próbuj. Daj znać, z
    którą swoją wersją ostatecznie się zgadzasz :D

  • 75. Data: 2019-04-05 17:46:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z 30 groszy Ciebie ten wypadek kosztowal.

  • 76. Data: 2019-04-05 17:46:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Apr 2019 10:30:22 +0200, w <5ca7122f$0$476$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ależ nie ma znaczenia, który tor jest prawostronny a który lewostronny,
    > skoro nie wiesz z którego kierunku pociąg nadjedzie i czy dostaniesz w
    > przód czy w tył czy w bok, skoro pociąg nie zwalnia i jedzie ok 100km/h
    > i nie skręca a możesz go zauważyć okiem w odległości 500m (jeśli nie ma
    > zakrętu/łuku) to Ci daje (jak go zauwazysz) jakieś 15-20 MAX sekund na
    > reakcję więcej czasu nie ma.

    Jak ty dajesz radę włączyć się do ruchu poza miastem?
    Tam samochody prują ponad 100km/h.
    I też nie wiadomo, z którego kierunku nadjadą.

    Powiedz prawdę -- jeździsz tylko po strefach zamieszkania? :D

  • 77. Data: 2019-04-05 17:47:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Apr 2019 13:53:42 +0200, w
    <5ca74225$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A skad wiesz, czy z ktorej strony nadjedzie i czy nie z dwoch ?

    Sugerujesz, że miał niesprawną szyję i mógł patrzeć tylko w kierunku dziobu
    auta?

    > Wystarczylo nie wjezdzac ... ale jak sobie przypomne ten film z
    > kilkoma minutami czekania ...

    No to akurat oczywistość

  • 78. Data: 2019-04-05 17:49:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-04-2019 o 13:45, J.F. pisze:

    > Kiedys dawalem film, gdzie zamkniete z 5 minut bylo, a pociag nie
    > przejechal.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=3Mckvq9Qmz0
    >
    > A tam gdzies pacjent  umiera.

    Nie w tym przypadku, to był transport między szpitalami, więc nawet w
    powiatowym daliby sobie radę utrzymać go przy życiu przez kilka minut
    więcej.
    Nawet przy konieczności wzywania następnej karetki nie umarł.

  • 79. Data: 2019-04-05 17:51:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-04-2019 o 23:55, Marek S pisze:

    > Po drugie, ponoć kierowcy karatek odpowiadają za wszystko, co pójdzie
    > nie tak. Stukniesz pojazd - płacisz. Zarysujesz - też płacisz. Pensje
    > kierowców są minimalne więc pewnie zginąć wolą niż spłacać kredyty z
    > takich pensji.

    No i rodzina i tak będzie spłacać - i to nie zarysowanie, tylko całą
    karetkę i uszkodzone mienie kolejowe.

  • 80. Data: 2019-04-05 18:32:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie w tym przypadku, to był transport między szpitalami, więc nawet w
    >powiatowym daliby sobie radę utrzymać go przy życiu przez kilka minut
    >więcej.

    Nawet jesli ten pacjent nie umieral, czy nawet w ogole go nie bylo,
    to potem uslyszysz "wszystkie karetki mamy zajete".
    I bekniesz za zabicie pieszego na pasach, a nie tylko za rozstroj
    zdrowia.

    Oczywiscie mozna mowic, ze to wina Tuska, bo karetek powinno byc
    wiecej.

    Tym niemniej pchanie sie przez przejazd na ktorym widac, ze szlabany
    sie juz opuszczaja ... nie wiem co kierowca myslal.

    A ten, przez ktory przejechal sie opuszczal ?
    Moze ktos go wczesniej wylamal, i wydawalo mu sie, ze sa tylko
    polzapory, i ten wyjazdowy go zaskoczyl ?

    J.