    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pokazali rozjeczanie karetki przaz pociag.
    Date: Fri, 5 Apr 2019 18:32:31 +0200

    dyskusyjnych:q87tel$cl5$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 05-04-2019 o 13:45, J.F. pisze:

    >Nie w tym przypadku, to był transport między szpitalami, więc nawet w
    >powiatowym daliby sobie radę utrzymać go przy życiu przez kilka minut
    >więcej.

    Nawet jesli ten pacjent nie umieral, czy nawet w ogole go nie bylo,
    to potem uslyszysz "wszystkie karetki mamy zajete".
    I bekniesz za zabicie pieszego na pasach, a nie tylko za rozstroj
    zdrowia.

    Oczywiscie mozna mowic, ze to wina Tuska, bo karetek powinno byc
    wiecej.

    Tym niemniej pchanie sie przez przejazd na ktorym widac, ze szlabany
    sie juz opuszczaja ... nie wiem co kierowca myslal.

    A ten, przez ktory przejechal sie opuszczal ?
    Moze ktos go wczesniej wylamal, i wydawalo mu sie, ze sa tylko
    polzapory, i ten wyjazdowy go zaskoczyl ?

    J.