  • 81. Data: 2019-04-05 18:34:57
    Temat: Re: Pokazali rozjeczanie karetki przaz pociag.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:44ueaeh6v7n7rmq1271g6a6q440umnhh2i@4ax.
    com...
    Fri, 5 Apr 2019 13:53:42 +0200, w
    <5ca74225$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Sugerujesz, że miał niesprawną szyję i mógł patrzeć tylko w kierunku
    >dziobu
    >auta?

    Moze nie bylo widac i krecenie nie pomagalo.

    No coz, moze i warto zapamietac na przyszlosc ... ale nie, chyba
    lepiej wylamac, niz liczyc na szczescie w losowaniu :-)

    J.

  • 82. Data: 2019-04-05 18:38:33
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-04-2019 o 18:32, J.F. pisze:

    > Nawet jesli ten pacjent nie umieral, czy nawet w ogole go nie bylo,
    > to potem uslyszysz "wszystkie karetki mamy zajete".
    > I bekniesz za zabicie pieszego na pasach, a nie tylko za rozstroj zdrowia.
    >
    > Oczywiscie mozna mowic, ze to wina Tuska, bo karetek powinno byc wiecej.
    >
    > Tym niemniej pchanie sie przez przejazd na ktorym widac, ze szlabany sie
    > juz opuszczaja ... nie wiem co kierowca myslal.
    >
    > A ten, przez ktory przejechal sie opuszczal ?

    Tak.

  • 83. Data: 2019-04-05 18:42:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Kierowca idiota podobno 60 lat ma.
    >Jesli to by byla prawda to dlaczego szacunku dla szlabanow nie mial?

    No wlasnie dlatego mial

    > Widac na filmie ze baran objezdza szlaban ktory sie przed nim
    > zamknal.

    Bo szacunek ma tylko szlaban opuszczony, a nie podniesiony :-)

    >Czego sie spodziewal jak nie pocigu?

    Zapewne sie spodziewal, ze spokojnie sobie wyjedzie.
    A tu niespodzianka ... choc trywialna do przewidzenia.

    >Moze nisko lecacego samolotu? Dialog z filmu. Parter. Ta winda jedzie
    >do gory. Nie, kurwa w bok.

    Tak nawiasem mowiac, to kiedys w drodze do pracy mialem dwie trasy do
    wyboru - przez przejazd z zaporami, i bez.
    Trasa przez zapory byla nieco lepsza.

    Wiec byl rzut oka na zegarek ... jesli zblizala sie planowa godzina
    pociagu, to jechalem przez niestrzeony.
    Bo na zaporach trzeba bedzie poczekac, a na tym, to przejade szybko,
    nawet w lekkiej mgle :-P

    J.

  • 84. Data: 2019-04-05 18:47:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >ONZtowska zryczaltowana stawka za czlowieka to milion dolarow.

    Usredniona w calym swiecie. Wiesz ze srednio z twoim psem to macie po
    3 nogi.

    >W tym wypadku prawie osiem milionow zlotych to bezposrednie straty
    >skarbu panstwa za dwoch zabitych.
    >Zginal lekarz.

    Ale w jakim wieku ? Moze by mu trzeba wkrotce placic emeryture :-)
    Choc na karetkach to raczej mlodsi jezdza ... a jak tylko lata stazu
    chcial zdobyc i do Anglii sp* ? :-)

> [...]
    > zabitym byl ratownik medyczny albo jakis pielegniarz to pod milion
    > wyjdzie wyksztalcenie nastepnego. Nowy samochod, >oni starymi
    > zechami nie jezdza, na zlom i trzeba kupic nowy i wyposazyc. Na bank
    > z pol miliona. Jakies renty dla rodzin pewno beda, leczenie barana.
    > Pewno jak sie da to do pierdla trafi i >co miesiac trzeba na niego
    > wydac ze dwa i pol tysiaca. Kazdego w Polsce ten jeden wypadek
    > kosztowal z trzydziesci groszy.
    >Wszystkie wypadki jakie sa w Polsce kosztuja tyle ze jak by ich nie
    >bylo to na koszt panstwa kazdy by mial co roku tanie darmowe wakacje

    OC na razie sporo tansze, ale moze i nie zawiera wiekszosci kosztow

    J.

  • 85. Data: 2019-04-05 18:51:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W pierwszej informacji podali ze wszystkie urzadzenia na przejezdzie byly sprawne. Po
    co jakies opowiesci dziwnej tresci wymyslasz jak na filmie widac ze objezdza
    zamknieta polowke szlabanu?

  • 86. Data: 2019-04-05 19:01:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Jak nie widzi to ma wysiasc z samochodu i przylozyc ucho do szyny
    >zeby sprawdzic czy cos jedzie jesli nie wierzy ze jak szlaban
    >opuszczony to moze cos jechac.

    To sobie przykladaj
    https://www.youtube.com/watch?v=8uishNSxFOo

    J.

  • 87. Data: 2019-04-05 19:01:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wiesz co? Ty taki madry jestes ze az glupi. Co widzisz smiesznego w tym ze jakis
    baran co sam przezyl zabil dwie osoby ze smieszki w tekscie dajesz? Postaw sie w
    sytyuacji tego z lokomotywy. Nic nie zawinil a zabil lokomotywa ktora prowadzil dwie
    osoby. Z czterdzieci lat temu pies przebiegal przez jezdnie i wpadl na tylne kolo
    samochodu ktorym kierowalem. W sumie nic mu sie nie stalo chociaz bardzo plakal. Do
    tej pory jest mi przykro. Tam zginely przez idite dwie osoby. Ludzie a nie pies.
    Mieli rodziny, dobra prace, jakies plany na przyszlosc. Zostaly wdowy i sieroty co
    teraz nie wiedza co z soba zrobic. A ty kurwo meska usmieszki wstawiasz. Skad sie
    takie kurwy jak ty biora?

  • 88. Data: 2019-04-05 19:21:24
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 5.04.2019 14:31, J.F. pisze:

    > Ty nie jestes w stresie, a zapomniales ... skad wiadomo, z ktorej strony nadjezdza
    ?

    Z rozkładu jazdy PKP. A poważnie mówiąc - kierowca karetki wykonywał
    dziwne manewry (próbował ustawić się przy szlabanie, równolegle do
    torów) między szlabanami, tak jakby widział nadjeżdżający pociąg,
    zatem mógł ocenić, którym torem pociąg jedzie. Przynajmniej teoretycznie.

    > Poza tym to tylko zasada ogolna - kolej moze tory uzywac dowolnie,
    > pociag moze jechac lewym, bo prawy w remoncie, albo pociagi sie wyprzedzaja.
    >
    > A co, gdy torow na przejezdzie jest wiecej ?

    A nic - być może, że w tym przypadku nieszczęścia chodziły nie tylko
    parami, ale i trójkami: kierowca karetki nie dość, że nie widział,
    z której strony nadjeżdża pociąg, to na dodatek pociąg jechał lewym
    torem wyprzedzając inny pociąg a torów na przejeździe było pińć.

    PS. Nie stawiaj spacji przed znakiem zapytania, bo to błąd ortograficzny.
    O znakach diakrytycznych już nie wspomnę, bo pewnie nie potrafisz
    ustawić w systemie polskiej klawiatury a piszesz z San Escobar.

  • 89. Data: 2019-04-05 19:25:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >W pierwszej informacji podali ze wszystkie urzadzenia na przejezdzie
    >byly sprawne. Po co jakies opowiesci dziwnej tresci wymyslasz jak na
    >filmie widac ze objezdza zamknieta polowke szlabanu?

    Ale nie widac tej polowki, przez ktora przejechal.

    A patrzac jak to wygladalo ... w dach go uderzyla ?

    J.

  • 90. Data: 2019-04-05 19:56:49
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Dopiero zobaczylem ten film i po prostu nie moge uwierzyc co ten kretyn z
    karetki odjebał! Kurwa, jak on wyzdrowieje to powinien dostac dozywocie za
    zamordowanie innych ludzi w karetce!

    --
    Pzdr