  • 11. Data: 2011-05-18 01:24:52
    Temat: Re: Podwyzka OC w mbanku?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 May 2011 22:28:29 +0200, =Marcos= wrote:

    >Nie ma co polecać, tylko trzeba w kalkulatorach sprawdzić. Bo co z tego, że
    >Allianz ma najtańsze ubezpieczenie na Fiata Tipo, jeśli na ten model,
    >którego szukasz będzie miał najdroższe.

    A jaki byl stary ubezpieczyciel ? Moze wlasnie Allianz ?
    U nich sporo podrozalo .. ale nadal sa najtansi na rynku, przynajmniej
    dla mnie. Tylko juz nie 100zl, ale o 5 zl :-)

    J.

  • 12. Data: 2011-05-18 06:25:27
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 17 May 2011 21:32:59 +0200, perszing napisał(a):

> [...]
    > zrezygnuja? Rok temu np. ubezpieczenie bylo kilkadziesiat zl tansze niz
    > 2 lata temu. Podwyzka o 30% jest strasznie duza. Nic trzeba bedzie sie

    U mnie w tym roku Liberty zamiotło konkurencję, do tego ktoś tu podawał kod
    zniżkowy, ale ogólnie to dość indywidualna kwestia, najlepiej żebyś
    przeliczył oferty różnych towarzystw.

    AK

  • 13. Data: 2011-05-18 09:12:38
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-18 06:25, Andrzej Kubiak pisze:
> [...]
    >
    > U mnie w tym roku Liberty zamiotło konkurencję, do tego ktoś tu podawał kod
    > zniżkowy, ale ogólnie to dość indywidualna kwestia, najlepiej żebyś

    LD mi też wyszło najtaniej, ale tak jak powiedział kolega trzeba
    policzyć w kilku różnych i poczytać OWU. LD jest tanie, gdy:
    1. mieszkasz w dużym mieście - mają małe różnice "po kodach"
    2. miałeś przerwę w ubezpieczeniu - długo honorują zniżki
    3. masz współwłaściciela bez zniżek - niewiele doliczają
    4. niewiele kosztuje zniesienie udziału własnego
    5. zależy Ci na świętym spokoju - za niewielkie pieniądze masz
    Assistance Premium + ochronę szyb, wg OWU dość skutecznie chroniące.

    Jeszcze 2 miesiące temu już podczas rozmowy z konsultantem po złożeniu
    wniosku dowiedziałem się, że mi przepiszą zniżki z OC na AC (60%) co
    było naprawdę miłe, bo wcześniej miałem długą przerwę w AC i zniżki wygasły.

    W każdym razie warto policzyć, zwłaszcza że kalkulator jest online i
    wystarczy wypełnić dwie strony formularza. Do końca czerwca jest
    promocja "z polecenia", można dostać 100 zł (pakiet AC+ OC) lub 50 zł
    (samo OC) dodatkowej zniżki za podanie nr polisy "polecającego". Gdybyś
    potrzebował to wstukaj ten: 2011-87579484 :)

    Dodatkowo jest zniżka chyba 5% za jednorazową płatność kartą kredytową,
    warto na to zwrócić uwagę przy składaniu wniosku.
    --
    MZ

  • 14. Data: 2011-05-18 11:13:16
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 May 2011 20:18:38 +0200, perszing napisał(a):
    > W tamtym roku za OC znajomy placil 290 PLN (mbank). W tym roku cena OC
    > skoczyla o 110 zl. Zadnych szkod nie bylo. Znizka pelna. Czy w ciagu
    > roku tak ubezpieczenie zdrozalo, czy moze mbank liczy wiecej dla
    > stalego klienta?

    Zobacz co nam szykują w niedalekiej przyszłości:
    http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9616632,Zaplaci
    my_wiecej_za_ubezpieczenia_komunikacyjne.html

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 15. Data: 2011-05-18 16:54:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w
    > Zobacz co nam szykują w niedalekiej przyszłości:
    > http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9616632,Zaplaci
    my_wiecej_za_ubezpieczenia_komunikacyjne.html

    Poczekamy, zobaczymy. Przez poprzednie lata ceny jednak byly dosc
    stabilne - moze to doplacanie nie jest takie duze jak media mowia.
    Szczegolnie ze samochodow przybywa, a wypadkow ubywa.

    Choc kolizji zgloszonych policji przybywa - ciekawe - wypadki
    oslably, samochody lepsze i rannych mniej, czy tez rozni
    ubezpieczyciele zdazyli sobie obywateli wychowac: zawsze wzywaj
    policje, to nie bedziesz mial klopotow z odszkodowaniem.

    J.

  • 16. Data: 2011-05-18 19:55:16
    Od: "pm" <x...@w...pl>

> [...]
    > lata temu. Podwyzka o 30% jest strasznie duza. Nic trzeba bedzie sie isc

    Avvia mi wyliczyła 570 zamiast mbankowego 6xx
    ale jeżeli bierzemy pod uwagę miesięczną to nawet przy takiej podstawie
    mbank jest tańczy.

  • 17. Data: 2011-05-18 22:16:05
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Danny" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > aż sobie przeliczyłem składkę w mBanku i wyszło mi dokładnie tyle co w
    > zeszłym roku.

    Ja z roku na rok płacę w mBanku coraz mniej (było 700zł, potem 600 a teraz
    jakies 450zł).
    Ubezpieczyciel to HDI Asekuracja (najtańszy jaki jest do wyboru).

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 18. Data: 2011-05-19 19:24:23
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    U mnie za OC przyszło tyle samo, bez zmian.

    Ale słyszałem już o podwyżkach 110-130 pln na OC.
    Nic nowego.

    --
    CB

  • 19. Data: 2011-07-05 13:04:33
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 17 Maj, 20:18, perszing <t...@j...moj.adres.email.pl> wrote:
    Czy w ciagu
    > roku tak ubezpieczenie zdrozalo, czy moze  mbankliczy wiecej dla
    > stalego klienta?

    Nie wiem czy to nie aby to drugie.... bo jakoś o specjalnych
    podwyżkach OC w mbanku nie specjalnie "słychać" - jak widać niektórzy
    dostają prawie taką samą ofertę - mnie właśnie przyszła oferta polisy
    na kolejny rok OC z mbanku (jestem ich klientem 3 rok) - od
    ostatniego roku nic się u mnie nie zmieniło, żadnych szkód, zmian
    zamieszkania, właściciela itp - podwyżka o blisko 40% !!!! :)
    podziękuje im serdecznie Allianz na kalkulatorze on-line wychodzi na
    poziomie mbanku sprzed 3 lat.

    BTW mbank coraz gorzej wypada również z ofertą bankową na tle nawet
    banków stacjonarnych "z marmurowymi schodami".

  • 20. Data: 2011-07-05 17:21:37
    Od: Salata <s...@n...interia.pl>

> [...]
    > tak ubezpieczenie zdrozalo, czy moze mbank liczy wiecej dla stalego klienta?

    Mi wlasnie przyslali z Avivy oferte przedluzenia oc+ac. Znizek na ac tylko
    30%. Podwyzka z 1500 do 2200. Bez zadnych szkod. Popukalem sie w glowe i
    przelecialem oferty i mbank wyszedl najtaniej -1800. Auto to BMW 530i.
    Szwagier zaplacil w Generali za forda jakies 40% wiecej niz przed rokiem
    (jest z kompletem znizek).

    --
    Regards Marcin