    From: scobowski <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Podgrzewane siedzenia - która tania mata
    Date: Tue, 04 Dec 2012 01:13:56 +0100

    W dniu 2012-12-03 18:35, Ivam pisze:
    > Na wstępie chciałem się przywitać bo ja tutaj nowy:)
    >
    > Mam nadzieję, że mojego pytania nie ma w FAQ'u grupy, albo temat nie
    > powraca co tydzień i jednak nie zostanę zrypany jak bura suka;)
    >
    > Do meritum:
    >
    > Miałem sobie tanią matę podgrzewającą na fotel w aucie - nie garażuję,
    > więc rano zimno w kuper. Włączałem matę zanim silnik się zagrzał, jak
    > już leciało ciepłe powietrze z nawiewu to przestawiałem sterownik na
    > niższe grzanie, a potem całkowicie wyłączałem.
    >
    > Super sprawa, do tego kosztowała tylko 30zł. Wytrzymała rok, teraz
> [...]

    Poszukaj fotela do swojego modelu z wbudowanymi matami. Teraz są w
    cenie, ale latem - kupisz w tej samej cenie, co nie-grzany.

    Wiele samochodów, które mają grzanie dupy jako opcję - ma gotowe wiązki
    nawet w egzemplarzach, gdzie podgrzewania nie ma, wystarczy podłączyć.
    Jeśli nie ma - załóż przekaźnik i podciągnij zasilanie niezależnie.
    Najbardziej eleganckie i skuteczne rozwiązanie.

    Z mat "do gniazdka" - całkiem przyzwoicie spisywała się mata z lidl-a i
    wytrzymała 2 sezony bez wyraźnego zużycia; przez nieuwagę sprzedałem ją
    razem z samochodem.