  • 1. Data: 2009-07-17 10:04:42
    Temat: Poczta w Play
    Od: "JaM" <b...@n...com>

    Czy Play fresh ma cos na wzor Ery (Poczta Internetowa Eranet), ze mozna miec
    wlasny adres internetowy (z ustawieniami POP3) i wysylane e-maile na ten
    adres email (Play) bede otrzymywal na skrzynke np. w Internet Explorerze?
    Obecnie mam w Tak tak Eranet i ta poczta sluzy mi do powiadomien na komorce,
    ze otrzymalem e-mail na swoja skrzynke w Gmail bo mam zrobione ustawienie
    powiadomien z Gmail na adres w Erze. Czy w Play Fresh tez jest mozliwosc
    otzrymania adresu e-mail? Oczywiscie moze to byc usluga platna...W zasadzie
    tylko to obecnie trzyma mnie w Tak tak ale jesli Play nie oferuje poczty
    internetowej to wielka lipa....

  • 2. Data: 2009-07-17 10:22:16
    Temat: Re: Poczta w Play
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "JaM"

> [...]
    > ten adres email (Play) bede otrzymywal na skrzynke np. w Internet
    > Explorerze? Obecnie mam w Tak tak Eranet i ta poczta sluzy mi do

    To jest jedyna rzecz, której mi w Play brakuje...

    Maciek.

  • 3. Data: 2009-07-17 10:24:42
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 17 Jul 2009 12:04:42 +0200, "JaM" <b...@n...com>
    wrote:

> [...]
    >tylko to obecnie trzyma mnie w Tak tak ale jesli Play nie oferuje poczty

    A nie możesz sobie zaintalowac na telefonie dedykowanego klienat
    GMaila? http://www.google.com/mobile/mail/ Oprócz powiadomień będziesz
    miał też bezpośredni dostęp do poczty. Warunek to włączona transmisja
    danych w telefonie. Jak masz Nokię to masz Nokia Messaging z
    predefinowanym profilem do GMaila i dostarczaneim poczty w techologii
    Push. Dla innych modeli też coś sie znajdzie.

    Zdrówko

  • 4. Data: 2009-07-17 10:36:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "JaM" <b...@n...com> napisał w wiadomości
    > Czy Play fresh ma cos na wzor Ery (Poczta Internetowa Eranet),

    Jesli juz to uruchomi - wtedy pewnei od razu pozegnam sie z Era :)
    To jedyna rzecz, ktora mnei obecnie tam trzyma... - no moze jeszcze numer
    stacjonarny - ale mam tez ere Firmowa, wprawdzi ewymaga ona telefonu
    komorkowego jako glownego do konta, ale zawsze mozna go bezplatnie zawiesic.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-07-17 10:38:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:cmj065l581nvsle9qnb2q9gc6r9ve5ec73@4ax.com...

    > miał też bezpośredni dostęp do poczty. Warunek to włączona transmisja
    > danych w telefonie. Jak masz Nokię to masz Nokia Messaging z

    I mnostwo kasy do wyrzucania w bloto (jesli ktos prowadzi intensywna
    komunikacje mailowa) - zwlaszcza w ekstrapromocji 5 MB za 5 zl.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-07-17 10:45:09
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 17 Jul 2009 12:38:07 +0200, "SDD"
    <s...@t...pl> wrote:

> [...]
    >
    >I mnostwo kasy do wyrzucania w bloto (jesli ktos prowadzi intensywna
    >komunikacje mailowa) - zwlaszcza w ekstrapromocji 5 MB za 5 zl.

    Jeśli ktoś prowadzi intensywną komunikację mailową - zwłaszzca jeśli
    to służy do pracy - to raczej powinien liczyć sie z kosztami bo nie
    wszytko jest za darmo. Ja np. prowadzę intensywną komunikację (nie
    tylko mailową ale tez dostęp do innych usług) i mam do tego wykupiony
    dodatkowy pakiet netowy u swojego operatora. Tylko że ja to wliczam w
    koszty swojej pracy.

    Zdrówko

  • 7. Data: 2009-07-17 10:52:31
    Od: "JaM" <b...@n...com>

    "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message

> [...]
    > predefinowanym profilem do GMaila i dostarczaneim poczty w techologii
    > Push. Dla innych modeli też coś sie znajdzie.

    Nie moge tego zainstalowac...Nie mam Nokii a moj telefon nie obsluguje
    Gmaila...
    Jednym slowem lipa z przeniesienia do Play Fresh...-;((((

  • 8. Data: 2009-07-17 11:32:17
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 17 Jul 2009 12:52:31 +0200, "JaM" <b...@n...com>
    wrote:

    >Nie moge tego zainstalowac...Nie mam Nokii a moj telefon nie obsluguje
    >Gmaila...

    A co to za telefon? Zwróciłeś uwage że ja przedstawiłem 2 rowiązania?
    Jedno dedykowane dla Nokii i drugie (Natywne GMail-a) dedykowane
    właściwie wszytkim telefonom byle miały obsługę Javy.

    Zdrówko

  • 9. Data: 2009-07-17 11:54:26
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    A na momail.pl patrzyłeś?

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 10. Data: 2009-07-17 16:03:09
    Od: "JaM" <b...@n...com>

> [...]
    > Jedno dedykowane dla Nokii i drugie (Natywne GMail-a) dedykowane
    > właściwie wszytkim telefonom byle miały obsługę Javy.

    Ale mi nie chodzi aby ta poczte odbierac ne telefonie....Tu chodzi o to aby
    dostawac powiadamiania o nowej poczcie ...W Eranet mam to sms-em i tego bym
    chcial w Play Fresh....Nie ma i dlatego zostaje w Tak Tak...