  • 21. Data: 2011-02-28 13:21:22
    Temat: Re: Po co oponie bieznik
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 12:50:36 +0100, GB wrote:

    >Prawie pewne i to będzie tak, że one będą na stałe w samochodzie i do
    >tego będą kontrolowały sprawność umysłu kierowcy.

    A to nastapi szybciej - juz sa jakies systemy, potem tylko unijna
    dyrektywa i beda obowiazkowe.

    Przy czym to chyba ma nawet wiecej sensu zeby samochod czuwal czy
    kierowca nie spi, niz zeby wszyscy w kaskach jezdzili.

    A potem sie wprowadzi system przestrzegania przepisow i wypadkow wcale
    nie bedzie :-)

    J.

  • 22. Data: 2011-02-28 13:22:05
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > 2011-02-28 12:58:29 Polon

    > Kup TV z HD + Paszport Polsatu, to zobaczysz
    > na własne oczki, że mają bieżnik. :P

    ROTFL

  • 23. Data: 2011-02-28 13:22:21
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Mon, 28 Feb 2011 12:05:45 +0100, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Bo dachu nie maja, podobnie jak motocyklisci.

    Kabriolety też nie mają, a bez kasku się jeździ :>

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 24. Data: 2011-02-28 13:26:02
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Kup TV z HD + Paszport Polsatu, to zobaczysz
    > na własne oczki, że mają bieżnik. :P

    No skoro maja bieznik to znaczy, ze sprawa sie wyjasnila

  • 25. Data: 2011-02-28 13:37:52
    Od: Robson <r...@...pl>

    > O wilgoci na drodze słyszałeś?

    Rozwin mysl(?), ale ZTCP to F1 w czasie deszcze rowniz jezdzi...

  • 26. Data: 2011-02-28 15:13:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Polon

    > Samochody F1 uzywaja opon bez bieznikow.
    >
    > Samochody na drogach publicznych musza miec opony z bieznikiem.
    >
    > Dlaczego?

    Tak jak mówisz, bieżnik jest zupełnie zbędny. Co więcej, z tej grupy
    dowiedziałem się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia (zużytej)
    opony jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym. Może oprócz jazdy na
    slickach wypróbujesz także ten sposób?

  • 27. Data: 2011-02-28 15:15:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Już używam !!

    Popieram!

    Ja jeżdżę w hełmie krzyżackim.

  • 28. Data: 2011-02-28 15:17:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Myjk

    > Kup TV z HD + Paszport Polsatu, to zobaczysz na własne oczki, że mają
    > bieżnik. :P

    Ja jestem znajomym Piaska i widzę bieżnik bez paszportu!!!

  • 29. Data: 2011-02-28 15:52:47
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Mariusz Chwalba wrote:

    > Kabriolety też nie mają, a bez kasku się jeździ :>

    Maja, ale w bagazniku. ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 30. Data: 2011-02-28 16:31:27
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 12:25:01 +0100, DoQ napisal(a):
    > Oczywiście, bezpieczeństwa nigdy za wiele.

    Otóż to, ani chybi już wkrótce żeby pojechać po bułki będziemy musieli
    pogimnastykować się nieco...

    niełatwo jest w ognioodpornym kombinezonie przedostać się między rurami
    klatki bezpieczeństwa. Potem trzeba tylko zapiąć się w 6-punktowe pasy,
    założyć kask, aktywować system gaśniczy i już! Można jechać. A ile bezpieczniej
    się człowiek czuje od razu :)

    Miłośników bezpiecznej jazdy zachęcam do zamontowania takich udogodnień w
    swoich samochodach już dzisiaj :)

    pozdrawiam,
    --
    scypio