  • 31. Data: 2011-02-28 16:39:49
    Temat: Re: Po co oponie bieznik
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 12:28:42 +0100, szufla napisał(a):

    > W cywilnym aucie po otwartych publicznych drogach, nie jestes
    > przewrazliwiony ? :)

    Stig w Top Gear jeździ zawsze w kasku więc dlaczego go nie naśladować :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 32. Data: 2011-02-28 18:27:08
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > dowiedziałem się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia (zużytej)
    > opony jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym. Może oprócz jazdy na
    > slickach wypróbujesz także ten sposób?

    LOL
    bedziesz to kazdemu teraz przytaczal ktory palnie glupote?:D
    ale tak swoja droga to przyznaj ze bardzo kreatywny sposob:)

  • 33. Data: 2011-02-28 18:40:51
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

  • 34. Data: 2011-02-28 23:56:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-28 15:15, to pisze:

    > Popieram!
    > Ja jeżdżę w hełmie krzyżackim.

    Ja mam dodatkowo pompowane koło do pływania na brzuchu, chronię w ten
    sposób organy wewnętrzne:)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 35. Data: 2011-03-01 00:36:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Ja mam dodatkowo pompowane koło do pływania na brzuchu, chronię w ten
    > sposób organy wewnętrzne:)

    A ja ostatnio zamontowałem sobie zderzak Łagiewki.

  • 36. Data: 2011-03-01 05:25:18
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Mniej więcej po to samo, po co są zwoje na korze mózgowej.
    Jacek

  • 37. Data: 2011-03-01 07:08:57
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    > Mniej więcej po to samo, po co są zwoje na korze mózgowej.

    I tak wykorzystujemy tylko czesc mózgu więc moze jakby był plaski i
    wykorzystywany w 100% to by wyszło na to samo :)

  • 38. Data: 2011-03-01 08:33:44
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.02.2011 16:39, huri_khan pisze:

    > Stig w Top Gear jeździ zawsze w kasku więc dlaczego go nie naśladować :)

    W jakim kasku?? To jego głowa!

    ;)

  • 39. Data: 2011-03-01 19:10:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    szufla wrote:

    > W cywilnym aucie po otwartych publicznych drogach, nie jestes
    > przewrazliwiony ? :)

    kask ma swoje dobre strony :)

    np fotka z fotoradaru :)

  • 40. Data: 2011-03-01 20:59:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-03-01 00:36, to pisze:

    > A ja ostatnio zamontowałem sobie zderzak Łagiewki.

    Dobra rzecz, przydaje się na codzień.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com