  • 1. Data: 2009-10-01 12:41:43
    Temat: Plus vs Era w najtanszych abo
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Taryfa Syberysjka 25zł 30minut w abo do tego 270 minut gratis przez 9
    miesiecy po 30minut

    Nowa Era 20 25zł - 30minut w abo do tego 30minut na caly okres umowy 24mies

    Ceny telefonow na 24mies Plus/Era

    LG Vievty 499/599
    Samsung Corby 249/299
    Samsung Avila 449/499
    Nokia 5310 349zl/299zł
    Nokia 6300 249/249
    Nokia 6303 399/399
    Se C702 699/499
    SE C902 649/799

    Ceny telefonow sa niemal idetyczne z allegrowymi :)

  • 2. Data: 2009-10-01 19:00:48
    Temat: Re: Plus vs Era w najtanszych abo
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Taryfa Syberysjka 25zł 30minut w abo do tego 270 minut gratis przez 9
    > miesiecy po 30minut
    czyli 83 grosze bez promocji alub41gr z promocją

    > Nowa Era 20 25zł - 30minut w abo do tego 30minut na caly okres umowy
    > 24mies
    41gr za min rozmowy - świetnie.

    (...)
    > Ceny telefonow sa niemal idetyczne z allegrowymi :)
    no to o czym ta dyskusja. Weż jakiegoś prepaida, chyba ze zależy Ci na
    usługach dodatkowych których w prepaidzie nie uświadczysz.

    gdybyś wliczył do gry orange to moszesz tak "objechać"
    Orange pop za wydajesz: 25+100 (suma125 wystarczy na 5mieś - czyli po
    25zł) a otrzymujesz 25+10+110=145na wszystko. czyli na zewnątrz ok 26gr
    wewn ok 8 gr. W zetafonie.. Vegas za 99zł.... ( wiem wiem, najwyżej
    sprzedasz za 350, kupisz inny)

    ToMasz