  • 1. Data: 2009-10-01 20:06:33
    Temat: GPRS w mBanku
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    nijak nie umiem zestawić połączenia GPRS w mBank mobile. Wyskakuje mi:
    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/gprs.png
    Konfiguracja telefonu zdaje się być sensowna... Nastąpiła sama poprzez:
    http://mbankmobile.pl/pomoc/internet/konfigurator.ht
    ml
    mlinia jest bezradna. Co mogę zrobić? Telefon to SE k750i, i wcześniej
    połączenie Sami Swoi działało GPRS. A po przejściu na mBanka dupa... Nie
    idzie tego skonfigurować i tyle.

    Jak mogę szukać pomocy? Infolinia zna tylko oklepany schemat:
    ,,załadować konfigurację i wyłączyć telefon''. Ale ponowne przesyłanie
    mi konfiguracji przez nich nic nie zmienia.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2009-10-02 06:18:39
    Temat: Re: GPRS w mBanku
    Od: joker77 <t...@p...com>

    Usuń wszystkie poprzednie ustawienia gprs - i dopiero wtedy prześlij
    konfiguracje - bywa tak że czasem przesyła się konfiguracje a mimo to
    ustawienia nie zmieniają się.