  • 1. Data: 2009-10-01 09:14:59
    Temat: Sms bez numeru
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Witam.

    Przy zakładaniu skrzynki, sms wysłany od Google w celu weryfikacyjnym, bez
    numeru, tylko od "Google". Jak to jest że nie ma numeru?

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 2. Data: 2009-10-01 09:34:16
    Temat: Re: Sms bez numeru
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    jak wysyłam ze skypa to też dostają tylko moje imie i nazwisko w polu nadawcy :)

  • 3. Data: 2009-10-01 16:28:26
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Piotr M pisze:

    > Przy zakładaniu skrzynki, sms wysłany od Google w celu weryfikacyjnym, bez
    > numeru, tylko od "Google". Jak to jest że nie ma numeru?

    Wykupiona odpowiednia usługa u operatora.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 4. Data: 2009-10-02 23:39:49
    Od: "Tom Zbieg" <t...@g...com>

    > Jak to jest że nie ma numeru?

    Specyfikacja SMS pozwala na umieszczenie w polu nadawcy SMSa do 16 cyfr lub
    do 11 znaków alfanumerycznych. Takie smsy "bez numeru" są wysyłane
    najczęściej z bramek internetowych (patrz np. link w sygnaturce) lub jak Flo
    wspomniał firmy wykupują odpowiednią usługę u operatora, pozwalającą na
    dostęp do SMSC.

    Pozdrawiam,
    Tom Zbieg
    http://tom.fotomaster.waw.pl/sms