  • 1. Data: 2009-10-01 07:44:01
    Temat: Cos dzisiaj nowego w erze ??
    Od: RTJ <r...@p...com>

    Nie mam dostepu do neta poza grupami :(
    Interesuje mnie czy zmienily sie dzisiaj oferty ery, czy jest jakas
    nowa oferta promocyjna, czy przedluzenie starych promocji ??

    Dzieki
    Romek

  • 2. Data: 2009-10-01 09:29:15
    Temat: Re: Cos dzisiaj nowego w erze ??
    Od: " " <w...@g...pl>

    RTJ <r...@p...com> napisał(a):

> [...]
    > Interesuje mnie czy zmienily sie dzisiaj oferty ery, czy jest jakas
    > nowa oferta promocyjna, czy przedluzenie starych promocji ??

    Dziś nic nowego nie ma. Nie wiem, czy wczoraj patrzyłeś, były nowe edycje
    kilku promocji, ale bez dużych zmian. nie mam czasu na opisy, linkuję:

    http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=2354
    4&link=%E2%80%9DTak,Tak,Fon%E2%80%9D,z,taryf%C4%85,H
    appy,w,Era,Mix,-,nowa,edycja

    http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=2353
    7&link=Telefon,bez,umowy,w,Erze,od,28.09

    http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=2353
    6&link=Nowe,edycje,promocji,dla,indywidualnych,w,Erz

  • 3. Data: 2009-10-01 09:54:39
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "RTJ" <r...@p...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    > Nie mam dostepu do neta poza grupami :(
    > Interesuje mnie czy zmienily sie dzisiaj oferty ery, czy jest jakas
    > nowa oferta promocyjna, czy przedluzenie starych promocji ??

    Chyba zmienili cennik telefonów przy przedłużaniu umowy. Moim zdaniem ceny
    są na +.
    http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/document
    s/ind/cennik_010909_punkt.pdf
    tutaj jest szczegółowy cennik obowiązujący od dziś

  • 4. Data: 2009-10-01 11:53:41
    Od: " " <w...@g...pl>

    RTJ <r...@p...com> napisał(a):

> [...]
    > Interesuje mnie czy zmienily sie dzisiaj oferty ery, czy jest jakas
    > nowa oferta promocyjna, czy przedluzenie starych promocji ??

    Są nowe cenniki telefonów również dla nowych klientów:

    http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=2355
    7&link=Promocje,i,cennik,telefon%C3%B3w,dla,taryf,No
    wa,Era,oraz,Era,Relaks,od,1.10

  • 5. Data: 2009-10-01 12:37:56
    Od: "Łukasz F. Tomczyk" <l...@g...pl>

    mz pisze:

> [...]
    > http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/document
    s/ind/cennik_010909_punkt.pdf
    > tutaj jest szczegółowy cennik obowiązujący od dziś

    Jakby nie patrzeć, pod tym linkiem jest stary cennik, z 7.09

  • 6. Data: 2009-10-01 12:44:26
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik ""Łukasz F. Tomczyk"" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    s/ind/cennik_010909_punkt.pdf
    > Jakby nie patrzeć, pod tym linkiem jest stary cennik, z 7.09

    nie wiem jak to patrzysz ale na początku pisze:
    W okresie od 01.10.2009r. do odwołania lub wyczerpania zapasów zestawów
    objętych ofertą Wymiana Telefonu na taryfie Nowa Era oraz Era Relaks
    operator sieci Era oferuje następujące aparaty telefoniczne w cenie: