-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
x01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news
.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Płukać silnik po "majonezie" czy nie?
Date: Thu, 01 Apr 2010 20:49:06 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 23
Message-ID: <hp2q00$c4g$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: agc106.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1270147904 12432 83.25.158.106 (1 Apr 2010
18:51:44 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Apr 2010 18:51:44 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2269177
[ ukryj nagłówki ]Po ostatnim rajdzie w misce olejowej zostało mi około 1l gęstszego niż
normalnie, zważonego oleju koloru beżowego - czyli charakterystyczna
konsystencja oleju wymieszanego z wodą (np. jak komuś przeciekało z
chłodzenia to wie jak to wygląda).
Po zderzeniu z kamieniem i szybkiej naprawie miałem nieszczelne
połączenie miska-blok, a z powodu braku płyty i wielkich kałuż
prawdopodobnie tamtędy dostawało się trochę wody do oleju.
Ciśnienie oleju cały czas było, więc mam nadzieję że w silniku nic
poważnego się nie stało.
Miskę już wymieniłem, smok nowy, gwinty naprawiłem i teraz zastanawiam
się czy po takim majonezie nie należy silnika wypłukać.
Bo mógłbym kupić 2l jakiegoś taniego oleju mineralnego, filtr w Tesco za
15zł i dać mu pochodzić tak na wolnych obrotach przez jakiś czas, a
dopiero potem wymienić filtr i nalać docelowego oleju.
Czy może nie ma to sensu i nie bawić się w żadne takie eksperymenty
tylko od razu nalać to co ma być docelowo?
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.10 21:07 Karolek
- 01.04.10 21:16 Nostradamus
- 01.04.10 21:34 Olek
- 01.04.10 21:43 Tomasz Pyra
- 01.04.10 21:46 Tomasz Pyra
- 01.04.10 21:43 Karolek
- 01.04.10 22:21 Tomasz Pyra
- 01.04.10 22:39 Leszek Kowalski
- 01.04.10 23:19 Olek
- 01.04.10 23:20 Olek
- 01.04.10 23:22 Olek
- 01.04.10 23:26 Krzysztof 45
- 01.04.10 23:30 Lewis
- 01.04.10 23:41 Tomasz Pyra
- 01.04.10 23:42 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=