  • 1. Data: 2012-02-05 23:02:38
    Temat: Plotki, plotki i są fotki: Olympus OM-D E-M5
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://www.engadget.com/2012/02/05/olympus-om-d-e-m5
    -shots-orchestrally-maneuvering-out-of-the-dark/

    W zasadzie kolejny aparat w stylu retro, czy też vintage

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 2. Data: 2012-02-05 23:14:02
    Temat: Re: Plotki, plotki i są fotki: Olympus OM-D E-M5
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-06 00:02, Waldek Godel pisze:
    > http://www.engadget.com/2012/02/05/olympus-om-d-e-m5
    -shots-orchestrally-maneuvering-out-of-the-dark/
    > W zasadzie kolejny aparat w stylu retro, czy też vintage

    Dość ciekawa konstrukcja, jeszcze jej nie ma, a już jest przyczyną
    ogólnego otępienia ludzi na forach foto :)

    --
    pozdrawia Adam
    /gdy wstaję o dziesiątej myślę, że świat jest niesprawiedliwy i to jest

  • 3. Data: 2012-02-05 23:30:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 06 Feb 2012 00:14:02 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Dość ciekawa konstrukcja, jeszcze jej nie ma, a już jest przyczyną
    > ogólnego otępienia ludzi na forach foto :)

    Przeceniasz ten aparat.
    Większość tępieje sama z siebie. Film Idiocracy się kłania. Zresztą był
    niedawno w TV

  • 4. Data: 2012-02-06 09:25:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-06 00:30, Waldek Godel pisze:
    > Większość tępieje sama z siebie. Film Idiocracy się kłania. Zresztą był
    > niedawno w TV

    Myślę, że to sprawa mrozu. Przyjdzie wiosna, ludzie znajdą sobie
    zajęcia. Nie zmądrzeją od tego, ale będą mniej dokazywać.

    --
    pozdrawia Adam
    /w trosce o środowisko od dziś będę mniej pracował, a więcej żądał/