  • 1. Data: 2011-05-16 22:16:05
    Temat: Plener bieszczadzki - ocalić od zapomnienia
    Od: Wrota Bieszczadów <r...@s...pl>

    Pod patronatem swojego portalu Wrota Bieszczadów oraz Twórcze Bieszczady
    organizuje zlot i plener fotograficzny na który serdecznie zapraszam miłośników
    Bieszczadów.

    Termin 4-5 czerwiec 2011

    Nocleg: w zagrodzie Magija w Uhercach Mineralnych http://zagrodamagija.pl

    Info:
    Dwudniowy zlot z noclegiem w trakcie, którego proponuję dość nietypową i
    trochę niszową formę eksploracji Bieszczadów. Zapraszam, bowiem na wycieczkę
    po starych, lekko zapomnianych, podupadających wsiach swoimi korzeniami
    i świetnością sięgającymi czasów PRLu. Luźna forma zlotu bez narzuconego
    szczegółowego planu dnia.

    Nasz portal ma charakter fotograficzny, zatem zachęcam wszystkich uczestników
    z zacięciem fotograficznym do przygotowania w trakcie zlotu dokumentacji
    fotograficznej odwiedzanych miejscowości. Po zlocie każdy nadeśle swoje
    najlepsze prace z, pośród których przygotujemy wspólną galerię na łamach
    portalu.

    W planach wycieczka po miejscowościach:

    - Średnie Wielkie (budynki PGR)
    - Kalnica k.Zagórza (PGR, nieistniejące więzienie, osiedle leśne)
    - Żernica (PGR bez mieszkańców)
    - Żerdeńka (ok. 10 domów i 5 retortów)
    - Stężnica
    - Buk
    - Terka (dużo starej zabudowy)
    - Nowy Łupków
    - nad Osławą - Prełuki, Duszatyn, Mików, Smolnik, Maniów
    - koło Czarnej - Bystre, Lipie, Michnowie
    - ponadto w nocy z soboty na niedzielę biesiada przy ognisku, kiełbaski
    oraz zupa z kociołka.

    Oficjalne info na Wrotach:
    http://www.tinyurl.pl?XhvR31eA

    oraz na forum:
    http://www.forum.wrota-bieszczadow.pl/index.php/topi
    c,16.0.html

    PS
    uprzedzając ewentualne zarzuty ja jako organizator nic na tym nie zarabiam.
    Akcja organizowana z czystej pasji i zamiłowania do Bieszczadów.

    Pozdrawiam Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net

  • 2. Data: 2011-05-17 04:52:29
    Temat: Re: Plener bieszczadzki - ocalić od zapomnienia
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > PS
    > uprzedzając ewentualne zarzuty ja jako organizator nic na tym nie
    > zarabiam. Akcja organizowana z czystej pasji i zamiłowania do Bieszczadów.

    Zarzucam Ci zes jest frajer :)