  • 1. Data: 2011-05-15 19:14:42
    Temat: Monitor do obróbki...
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Zaproponowano mi do obróbki zdjęć w rozsądnej cenie takie monitory:

    24" IIyama ProLite X247HD-B1 LED albo 23" Samsung Syncmaster F2380.

    Nadaje się to faktycznie do amatorskiej pracy z kolorem?

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 2. Data: 2011-05-15 20:17:25
    Temat: Re: Monitor do obróbki...
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > 24" IIyama ProLite X247HD-B1 LED albo 23" Samsung Syncmaster F2380.
    >
    > Nadaje się to faktycznie do amatorskiej pracy z kolorem?

    Ciekawe co to za VA jest w iiyamie. Ale VA + LED to jakos do mnie nie
    przemawia.

    Szajsung jest na cPVA, ja bym tego bral.

    Ale w tej kategorii cenowej masz np LG na IPS - IPS231P-BN, W2220P-BF,
    IPS236V-PN, tylko ze poza W2220P to chyba tez LED jest.

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2011-05-15 20:35:19
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>