  • 11. Data: 2010-12-21 15:56:17
    Temat: Re: Play karta sms premium
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "grin" <s...@a...er> napisał w wiadomości
    news:ieqiab$ru7$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał w wiadomości
    >
    > Jesteś zatrudniony w Orange jako internetowy głupek, tfu amplifajer ?
    > http://www.orange.pl/kid,4000000150,id,4000436947,ti
    tle,Dobrze-platne-pochwaly,article.html

    Dzięki za informację o takim zjawisku, będę o was pamiętał gdy będziecie
    wmawiać że gówno nie śmierdzi, a czarne jest białe
    w tym wątku zdemaskował się GR, Tomek jeszcze się uczy

  • 12. Data: 2010-12-21 16:06:25
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał

    > Jaki regulamin? Kupuję kartę w kiosku, mam podpisywać do tego jakąś umowę,
    > wchodzić na strony internetowe, logować się gdzieś, dzwonić po to by do
    > cholery skorzystać z podstawowej zwykłej usługi?

    Nawiedzony do bólu. Każda, nawet zwykła usługa obwarowana jest stosownym
    regulaminem, po to, żeby była dobrze zrozumianą usługą. Zrozumianą przez
    oczywiście rozumnych. Ty jesteś na wskroś inny. Ot taki kolejny grupowy
    idiota-krzykacz.

  • 13. Data: 2010-12-21 16:09:28
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Tue, 21 Dec 2010 15:11:54 +0100, dizel napisał(a):

    > zmienili zasady, żeby wysłać teraz sms premium na nowo aktywowanym
    > starterze musisz doładować konto i wtedy będzie można wysyłać premium
    > smsy

    albo i nie.... zdarza się że na niektóre numery się nie da wysłać...

    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 14. Data: 2010-12-21 16:14:36
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > stosownym regulaminem, po to, żeby była dobrze zrozumianą usługą.
    > Zrozumianą przez oczywiście rozumnych. Ty jesteś na wskroś inny. Ot

    W zestawie jest plastikowa karta SIM i mała ulotka, nigdzie nie ma
    regulaminu, ani informacji że nie mogę zrobić ze środkami na koncie co
    chcę, idiotą więc jesteś Ty

  • 15. Data: 2010-12-21 16:34:29
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl> napisał w wiadomości

    > wiesz co...
    > to nie kop glębokiego dołu i nie lej dużej warstwy betonu,
    > pujde se odkopię
    > i będę kolejnym szczęśliwym uzytkownikiem PLAY,
    > tak jak cała moja rodzina, i znajomi...
    > i od tej pory żyjemy w spokoju i nie mamy prolemu z komunikacją..

    Ale z ortografia nadal sa :)
    Do pelni szczescia potrzeba jeszcze tylko slownika i bedzie git.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2010-12-21 16:40:05
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

> [...]

    > ani informacji że nie mogę zrobić ze środkami na koncie co chcę, idiotą więc

    Jest wyraźnie napisane : Szczegóły oferty na www.playmobile.pl.
    I nie ośmieszaj się już, a idiota to już za łagodnie dla Ciebie.

  • 17. Data: 2010-12-21 20:32:53
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-21 16:07, pyton pisze:

> [...]
    > środki i mogę sobie z nimi zrobić co chcę, nawet wysłać na fudancję
    > polsatu czy przelać żulowi, wyp.... z plejem

    A wkrótce będziesz miał 3 w jednym: TPSA+Orange+Era :D

    --
    animka

  • 18. Data: 2010-12-21 21:14:01
    Od: g673 <g...@g...pl>

    > Nie, nie jestem, orendż również bywa irytujący, np spam smsowy, reklamy,
    > czy zdarzająca się kiepska jakość połączeń, a Ty liżesz różową landrynkę?

    Rozowa czy fioletowa a moze pomaranczowa...? Chyba sie pogubilem ;(

  • 19. Data: 2010-12-22 08:38:56
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl>

    > Nawiedzony do bólu. Każda, nawet zwykła usługa obwarowana jest stosownym
    > regulaminem, po to, żeby była dobrze zrozumianą usługą. Zrozumianą przez
    > oczywiście rozumnych.

    Już nie opowiadaj bajek, że znasz regulamin każdej usługi z której
    korzystasz. Tylko teraz snobujesz się na znajomość regulaminu operatora
    komórkowego a potem Ci się znudzi i będzie jak u tego, którego komentujesz,
    tj będziesz chciał po prostu korzystać.

  • 20. Data: 2010-12-22 09:45:13
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał

    > Już nie opowiadaj bajek, że znasz regulamin każdej usługi z której korzystasz.

    W którym miejscu to napisałem? Czy Twoim przeznaczeniem jest pieprzenie i
    wmawianie głupot na grupie?

    > Tylko teraz snobujesz się na znajomość regulaminu operatora komórkowego a
    > potem Ci się znudzi i będzie jak u tego, którego komentujesz, tj będziesz
    > chciał po prostu korzystać.

    Mowa była o starterze z PLAY i SMS Premium. Czytaj od początku zanim znów
    zrobisz z siebie idiotę. Snobie.