  • 1. Data: 2010-07-28 07:03:04
    Temat: Play domowy
    Od: Ryszard Ochódzki <r...@r...pl>

    Czy orientuje się ktoś jak wygląda w praktyce przypisanie numeru do BTS?
    W okolicy jest tylko jedna stacja. Czy jak mnie do niej "przypisza" to
    bede mogl korzystac z telefonu po calej okolicy ? Czy moze to jest jakas
    inna forma ?

    R.

  • 2. Data: 2010-07-28 08:45:00
    Temat: Re: Play domowy
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ryszard Ochódzki" <r...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W okolicy jest tylko jedna stacja. Czy jak mnie do niej "przypisza" to
    > bede mogl korzystac z telefonu po calej okolicy ? Czy moze to jest jakas

    Nie jest to przypisanie do BTSa a do lokalizacji.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-07-28 09:03:06
    Od: Ryszard Ochódzki <r...@r...pl>

    SDD pisze:

    > Nie jest to przypisanie do BTSa a do lokalizacji.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Czyli mam rozumiec ze po wspolrzednych geograficznych ?
    Niektorzy operatorzy pisza ze zasieg okolo 500 m od domu.
    Co sie dzieje po przekroczeniu tej odleglosci ?
    W jaki sposob operator "odcina" sygnal ?

    R.

  • 4. Data: 2010-07-28 09:13:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Czyli mam rozumiec ze po wspolrzednych geograficznych ?

    No powiedzmy. Na takiej samej zasadzie, na jakiej operatorzy (np. Era)
    wyswietlaja na ekranie telefonu informacje sieciowe na kanale 50 w stylu
    ("ul. Polna, róg Zielonej")

    > Niektorzy operatorzy pisza ze zasieg okolo 500 m od domu.
    > Co sie dzieje po przekroczeniu tej odleglosci ?
    > W jaki sposob operator "odcina" sygnal ?

    W Erze, gdzie zazwyczaj ten obszar jest znacznie wiekszy niz 500 m. po
    prostu telefon loguje Ci sie do sieci, ale nie mozesz nigdzie zadzwonic
    (poza Hotline 602900 i pewnie alarmowymi). Osoby dzwoniace do Ciebei slysza
    sygnal, jakbys nie odbieral telefonu.
    Mysle, ze w Play jest tak samo (ale nie testowalem).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-07-28 09:17:15
    Od: Ryszard Ochódzki <r...@r...pl>

    SDD pisze:

    > Mysle, ze w Play jest tak samo (ale nie testowalem).
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Ok dziekuje za informacje.
    Za miesiac przetestuje jak to wyglada w Play`u.

    R.

  • 6. Data: 2010-07-28 09:37:38
    Od: "Miroslaw Dobrzanski SQ6QQ" <NOSPAM_sq6qq@CUT_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SDD"napisał w wiadomości news:i2osbj$2p2$1@news.onet.pl...
    [...]
    > No powiedzmy. Na takiej samej zasadzie, na jakiej operatorzy (np. Era)
    > wyswietlaja na ekranie telefonu informacje sieciowe na kanale 50 w stylu
    > ("ul. Polna, róg Zielonej")
    [...]
> [...]
    > slysza sygnal, jakbys nie odbieral telefonu.
    > Mysle, ze w Play jest tak samo (ale nie testowalem).

    =======================================
    To chyba nie tak do końca...
    "Testowałem" EraDomowa, czy jak to się tam zwie...
    http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/50.315732443587045,17
    .694854736328125/z/12
    powyżej link do moich okolic (zaznaczcie proszę tylko bts-y ery)
    Strefę aktywowałem w Prudniku,tel. działał w całym mieście i okolicach,
    zabrałem go też do Racławic Śl. (na wschód od Prudnika), też można było
    korzystać z tel.

    Mirek

  • 7. Data: 2010-07-28 10:38:49
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 28-07-2010 o 10:45:00 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Ryszard Ochódzki" <r...@r...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Nie jest to przypisanie do BTSa a do lokalizacji.

    Hmm, a dlaczego ta lokalizacje są różnej wielkości i te różnice są znaczne?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 8. Data: 2010-07-28 13:35:54
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    Dnia 28-07-2010 o 10:45:00 SDD <s...@t...pl> napisał(a):
    > Nie jest to przypisanie do BTSa a do lokalizacji.

    > Hmm, a dlaczego ta lokalizacje są różnej wielkości i te różnice są
    > znaczne?

    Pewnie przypisuje się numer do kilku BTS-ów lub ich sekcji. 500 metrów musi
    być zapewnione, ale teoretycznie to jak uda Ci się zalogować do któregoś z
    BTS-ów gdzie jestes przypisany to będziesz dzwonił bez problemu. Na wsiach
    zasięg może być całkiem spory, w mieście więcej BTS-ów to i zasięg mniejszy.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 9. Data: 2010-07-28 14:54:14
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-07-28 09:03, Ryszard Ochódzki wrote:
> [...]
    > W okolicy jest tylko jedna stacja. Czy jak mnie do niej "przypisza" to
    > bede mogl korzystac z telefonu po calej okolicy ? Czy moze to jest jakas

    Pewnie do lokalnego obszaru wywołań czy jak to się nazywa. A ile BTS
    wchodzi w grę wie operator.

    TG

  • 10. Data: 2010-07-28 19:25:51
    Od: "Miroslaw Dobrzanski SQ6QQ" <NOSPAM_sq6qq@CUT_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "TGor" napisał w wiadomości news:i2pgan$24b$1@news.onet.pl...

    > Pewnie do lokalnego obszaru wywołań czy jak to się nazywa. A ile BTS
    > wchodzi w grę wie operator.
    >
    > TG
    O właśnie...
    Z mojego "doświadczenia" oraz po rozmowach ze znejomymi wychodzi na to że
    usługa taka działa na "obszarze wywołań".

    Mirek