  • 1. Data: 2010-07-27 12:29:03
    Temat: Który brać?
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Witam, mam propozycję umowy z telefonami (ERA) który telefon brać? Mam mało
    czasu na decyzję więc proszę o pomoc.

    Samsung Delphi 3410, Corby S3650, Avilla GPS S5230

    chodzi o to jaki nalepiej się sprzeda. Nie potrzebuję nowego fona ale jak
    dają to biorę.

  • 2. Data: 2010-07-27 12:29:34
    Temat: Re: Który brać?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 14:29:03 +0200, Piotrek napisał(a):

> [...]
    >
    > Samsung Delphi 3410, Corby S3650, Avilla GPS S5230
    >
    > chodzi o to jaki nalepiej się sprzeda. Nie potrzebuję nowego fona ale jak

    allegro.pl

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 3. Data: 2010-07-27 12:55:50
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:14a1gy49td745.1bzrfgyzoberg.dlg@40tude.net...

    > allegro.pl

    dla mniej qmatych:

    allegro.pl -> szukaj i po kolei każdy model :-)

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 4. Data: 2010-07-27 13:09:01
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Allegro - ceny wywoławcze moze i poznasz ale kwestia za ile kto kupi i w
    jakim czasie znajde klienta.

  • 5. Data: 2010-07-27 13:11:01
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Allegro - ceny wywoławcze moze i poznasz ale kwestia za ile kto kupi i w jakim
    > czasie znajde klienta.
    Można szukać w zakończonych.

  • 6. Data: 2010-07-27 14:49:32
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał:

    > Allegro - ceny wywoławcze moze i poznasz ale kwestia za ile kto kupi i w jakim
    > czasie znajde klienta.

    To co? Oczekujesz, że mamy ci wywróżyć za ile sprzedasz?

  • 7. Data: 2010-07-27 14:52:02

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > chodzi o to jaki nalepiej się sprzeda. Nie potrzebuję nowego fona ale jak
    > dają to biorę.

    Dam ci za wszystkie 1000

    groszy