  • 11. Data: 2010-07-28 20:05:42
    Temat: Re: Play domowy
    Od: k...@...pl

    moja sasiadka mi mowila, ze ma Era domowy i dziala jej ca 10 km od
    domu (Zielona Gora)

  • 12. Data: 2010-07-28 20:08:06
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 28-07-2010 o 15:35:54 Leszek Kowalski <k...@o...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisa? w wiadomo?ci
    > Dnia 28-07-2010 o 10:45:00 SDD <s...@t...pl> napisa?(a):

    > Pewnie przypisuje sie numer do kilku BTS-ów lub ich sekcji. 500 metrów
    > musi
    > byae zapewnione, ale teoretycznie to jak uda Ci sie zalogowaae do którego?
    > BTS-ów gdzie jestes przypisany to bedziesz dzwoni? bez problemu. Na
    > wsiach
    > zasieg mo?e byae ca?kiem spory, w mie?cie wiecej BTS-ów to i zasieg
    > mniejszy.

    W takim Świnoujściu (45tyś mieszkańców) to można chodzić po całym mieście
    z takim telefonem domowym :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 13. Data: 2010-07-29 17:47:28
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 28 Lip, 22:08, "Piotr M" pisze...
    > W takim Świnoujściu (45tyś mieszkańców) to można chodzić po całym mieście
    > z takim telefonem domowym :)

    W takim Wrocławiu (700 tyś mieszkańców) to też można chodzić po całym
    mieście
    z takim telefonem domowym - nie ma zakazu :)

    Ircys

  • 14. Data: 2010-07-29 18:16:24
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 29-07-2010 o 19:47:28 Ircys <i...@p...pl> napisał(a):

    > On 28 Lip, 22:08, "Piotr M" pisze...
    >
    > W takim Wrocławiu (700 tyś mieszkańców) to też można chodzić po całym
    > mieście
    > z takim telefonem domowym - nie ma zakazu :)

    Hehe.
    Ale weź jeszcze się dodzwoń takim telefonem w jednym końcu Wrocka i w
    drugim ;P

  • 15. Data: 2010-07-29 23:21:51
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-07-29 20:16, Piotr M pisze:

    > Hehe.
    > Ale weź jeszcze się dodzwoń takim telefonem w jednym końcu Wrocka i w
    > drugim ;P

    Testowałem tę usługę na początku wdrażania - numer warszawski bez
    problemu działał w Łodzi. I nie sądzę, żeby od tej pory dużo się
    zmieniło :-)

  • 16. Data: 2010-07-30 13:48:55
    Od: "info" <s...@s...comspam>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości grup dyskusyjnych:i2t2f0$5qm$...@n...onet.pl...

    > Testowałem tę usługę na początku wdrażania - numer warszawski bez problemu
    > działał w Łodzi. I nie sądzę, żeby od tej pory dużo się zmieniło :-)

    dopytam, numer aktywowany był w Warszawie?