  • 1. Data: 2010-07-27 10:16:21
    Temat: Fresh - Program Doładowań
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Witam.

    Mam pytanie. Czy po aktywacji usługi Program Doładowań, są uznawane środki
    w "Suma doładowań w tym miesiącu" które już istniały?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-07-27 11:04:15
    Temat: Re: Fresh - Program Doładowań
    Od: "deal?" <m...@k...pl>

    nie

  • 3. Data: 2010-07-27 11:26:22
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 27-07-2010 o 13:04:15 deal? <m...@k...pl> napisał(a):

    > nie

    :((

  • 4. Data: 2010-07-27 13:33:21
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    A wiecie co zrobiłem? Miałem dwa kody i zamiast 10zł to doładowałem ten za
    100zł, a program doładowań miałem już wygasły, i mnóóóstwo bonusów
    przepadło..

  • 5. Data: 2010-07-27 20:57:42
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > A wiecie co zrobiłem? Miałem dwa kody i zamiast 10zł to doładowałem ten
    > za 100zł, a program doładowań miałem już wygasły, i mnóóóstwo bonusów
    > przepadło..

    Piliście wcześniej!

    --
    Grzexs