  • 1. Data: 2010-07-27 22:01:43
    Temat: bezlimitowy miesiąc w orange free?
    Od: "hermar" <h...@o...pl>

    Witam, jakież zdziwienie mnie dopadło, gdy dzień przed końcem rachunkowego
    miesiąca z laptopowym netem Orange Free licznik przesyłu danych wskazał mi
    ponad 12GB danych, chociaż limit mój według zamówionej taryfy wynosi jedynie
    4GB.
    Mimo to śmiga w 3G+ jak gdyby nigdy nic!
    W tym miesiącu wprowadzono możliwość dokupywania sms-em dodatkowych pakietów
    po 1GB, ale na pewno nic takiego nie miało miejsca.
    Trochę się obawiam, by Orange nie obciążyło mnie czasem tymi nadwyżkowymi
    gigabajtami na rachunku, ale też za wczasu szkoda dzwonić, by naprawili ten
    'błąd' : )
    Czy ktoś z grupowiczów posiadających laptopowy net w Orange miał podobną w
    tym miesiącu sytuację?

    --
    www.marcinhernik.com

  • 2. Data: 2010-07-28 04:32:11
    Temat: Re: bezlimitowy miesiąc w orange free?
    Od: "Dummy" <d...@d...com.pl>

> [...]
    > dzwonić, by naprawili ten 'błąd' : )
    > Czy ktoś z grupowiczów posiadających laptopowy net w Orange miał podobną w tym

    Przy okazji pozwolę sobie zapytać o stronę sprzętową laptowego netu, o którym
    piszesz.
    Jak łączysz się z Internetem?
    Czy otrzymałeś jakiś modem USB lub kartę PCI z abonamentem?
    Czy mógłbyś napisać co konkretnie używasz?

  • 3. Data: 2010-07-28 17:01:11
    Od: "hermar" <h...@o...pl>

    Dummy wrote:
    > Jak łączysz się z Internetem?
    > Czy otrzymałeś jakiś modem USB lub kartę PCI z abonamentem?
    > Czy mógłbyś napisać co konkretnie używasz?

    Modem usb Icon GI-1515m, taki z możliwością używania jako pendrive.
    Łączę się przez programik Orange zawarty wewnątrz..

    --
    www.marcinhernik.com

  • 4. Data: 2010-07-28 17:20:34
    Od: "Dummy" <d...@d...com.pl>

    > Modem usb Icon GI-1515m, taki z możliwością używania jako pendrive.
    > Łączę się przez programik Orange zawarty wewnątrz..

    Dzięki.
    Jeśli dobrze rozumiem, jest to modem z simlockiem Orange,
    a na nim, jako na pendrive, był już nagrany ten programik Orange,
    czy tak?

    Wygląda na to, że określenie "laptopowy net Orange Free" jest
    Twoim określeniem, bo w Internecie nie występuje.
    Wiem z Twojego pierwszego newsa, że jest to abonament z limitem
    4 GB, ale na jaki okres zawarty (12, 24 czy 36 miesięcy), w jakiej
    cenie i ile kosztował ten modem?

    Napisałeś także, że śmiga w 3G+. Czy zawsze, czy zależy to od miejsca
    w stosunku do stacji bazowych BTS?. Czy zauważyłeś może, że na owo
    śmiganie ma wpływ fakt używania laptopa w pomieszczeniu?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-07-28 17:49:05
    Od: "Dummy" <d...@d...com.pl>

    Dodatkowo:

    Sprawdź proszę nazwę tego modemu, bo nie mogę go znaleźć w Internecie.