eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 1. Data: 2009-03-23 14:06:39
    Temat: Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Za
    http://www.karciarz.pl/info/play-blokuje-rozmowy-kli
    entom-po-dwoch-godzinach-rozmowy

    Dla nieklikających:

    Jeden z nowych klientów sieci komórkowej Play, który kilka dni temu
    podpisał umowę z tym operatorem odebrał telefon i zaczął z niego korzystać.
    Niestety nie było mu dane zbyt długo cieszyć się z nowego telefonu.

    Po 4 dniach operator Play zablokował mu połączenia wychodzące. Powód to
    zbyt długa (dwugodzinna) rozmowa do sieci innego operatora.

    Użytkownik nie otrzymał żadnego ostrzeżenia od sieci Play. Przy każdej
    próbie wykonania połączenia otrzymywał ten sam komunikat informujący, że
    połączenia wychodzące są zablokowane i operator prosi o kontakt z biurem
    obsługi.

    Niestety połączenia z biurem obsługi klienta zostały zablokowane jak
    wszystkie inne. Sprzedawca w sklepie w którym pechowy klient podpisywał
    umowę przeanalizował problem i doszedł do wniosku że uszkodzony jest
    telefon albo karta SIM i odesłał do salonu firmowego Playa. W salonie
    firmowym rozwiano jego wszelkie wątpliwości.

    "To nie karta SIM jest uszkodzona, to nasza polityka." - usłyszał klient.
    Pracownik Play poinformował go, że jest niewiarygodnym klientem dla
    operatora. Dwie godziny rozmowy na jeden numer są podejrzanym zachowaniem a
    operator broniąc się przed naciągaczami, którzy kupują telefon a potem nie
    płacą rachunku, prewencyjnie blokuje połączenia wychodzące. Klientowi
    zaproponowano wpłacenie kaucji w wysokości 350 zł, jednak nie określono
    daty jej zwrotu. Ostatecznie po interwencji u rzecznika Play klientowi
    przywrócono możliwość wykonywania rozmów.

    Dziwna to polityka, niemniej jednak operator tłumaczy się tym, że taka
    polityka chroni klientów.

    Zabezpieczenia są ważne, byle tylko nie cierpiał na tym klient...


  • 2. Data: 2009-03-23 14:44:40
    Temat: Re: Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy
    Od: osiek <o...@g...pl>

    eee nie tylko play. Trójca przenajświętsza też czasami stosuje takie
    metody wiec nic nowego ;)


  • 3. Data: 2009-03-23 15:02:00
    Temat: Re: kto normalny rozmawia 2 godz przez komórkę
    Od: Tomek <a...@m...pl>

    to wszystko dla bezpieczeństwa naszych portfeli


  • 4. Data: 2009-03-23 15:26:20
    Temat: Re: Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>


    Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w
    wiadomości news:1cejyxi99kf82.1psoqu8jpjslw.dlg@40tude.net...
    > Za
    > http://www.karciarz.pl/info/play-blokuje-rozmowy-kli
    entom-po-dwoch-godzinach-rozmowy
    >
    > Dla nieklikających:
    >
    > Jeden z nowych klientów sieci komórkowej Play, który kilka dni temu
    > podpisał umowę z tym operatorem odebrał telefon i zaczął z niego
    > korzystać.
    > Niestety nie było mu dane zbyt długo cieszyć się z nowego telefonu.
    >
    > Po 4 dniach operator Play zablokował mu połączenia wychodzące. Powód to
    > zbyt długa (dwugodzinna) rozmowa do sieci innego operatora.
    >
    > Użytkownik nie otrzymał żadnego ostrzeżenia od sieci Play. Przy każdej
    > próbie wykonania połączenia otrzymywał ten sam komunikat informujący, że
    > połączenia wychodzące są zablokowane i operator prosi o kontakt z biurem
    > obsługi.
    >
    > Niestety połączenia z biurem obsługi klienta zostały zablokowane jak
    > wszystkie inne. Sprzedawca w sklepie w którym pechowy klient podpisywał
    > umowę przeanalizował problem i doszedł do wniosku że uszkodzony jest
    > telefon albo karta SIM i odesłał do salonu firmowego Playa. W salonie
    > firmowym rozwiano jego wszelkie wątpliwości.
    >
    > "To nie karta SIM jest uszkodzona, to nasza polityka." - usłyszał klient.
    > Pracownik Play poinformował go, że jest niewiarygodnym klientem dla
    > operatora. Dwie godziny rozmowy na jeden numer są podejrzanym zachowaniem
    > a
    > operator broniąc się przed naciągaczami, którzy kupują telefon a potem nie
    > płacą rachunku, prewencyjnie blokuje połączenia wychodzące. Klientowi
    > zaproponowano wpłacenie kaucji w wysokości 350 zł, jednak nie określono
    > daty jej zwrotu. Ostatecznie po interwencji u rzecznika Play klientowi
    > przywrócono możliwość wykonywania rozmów.
    >
    > Dziwna to polityka, niemniej jednak operator tłumaczy się tym, że taka
    > polityka chroni klientów.
    >
    > Zabezpieczenia są ważne, byle tylko nie cierpiał na tym klient...
    Ja w Orange nie mamtakich problemów. Mam tzw darmowy numer, który kosztuje
    mnie 15PLN i rozmawiam non stop przez 5 godz.w ciagu doby lub nawet dłużej.
    na bilingu miesiecznym otrzymuje symulacje kosztów rozmowy z tym numerm.
    wynosii ona okolo 4500 plnna miesiąc.
    Co kient to klient.



  • 5. Data: 2009-03-23 17:02:45
    Temat: Re: kto normalny rozmawia 2 godz przez komórkę
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Tomek napisał(a) w wiadomości: ...
    >to wszystko dla bezpieczeństwa naszych portfeli

    Było w umowie - wszystko w porządku. Nie było - odszkodowanie dla
    klienta się należy.

    "Abonent ma prawo do odszkodowania za każdy dzień przerwy w świadczeniu
    usługi powszechnej płatnej okresowo. Wynosi ono 1/15 średniej opłaty
    miesięcznej liczonej według rachunków z ostatnich trzech okresów
    rozliczeniowych. Przy tych wyliczeniach nie może jednak być brany pod
    uwagę okres dłuższy niż ostatnie 12 miesięcy.
    Za czas przerwy krótszy niż 36 godzin w okresie rozliczeniowym odszkodowanie
    nie przysługuje.
    Oprócz odszkodowania abonent ma również prawo do zwrotu części miesięcznej
    opłaty abonamentowej. Należną kwotę oblicza się za każdy dzień, w którym
    miała miejsce przerwa w świadczeniu usługi telefonicznej płatnej okresowo,
    trwająca dłużej niż 12 godzin. Za każdy dzień wynosi ona 1/30 miesięcznej
    opłaty abonamentowej."
    Chyba, że się coś zmieniło.

    TPSA też podobno przerywa po 30 lub 45 min ale pod numery "podejrzane".
    Nie wiem tylko czy ma taki kaprys, czy jakiś przepis im tego nie nakazuje.
    No i nie wiadomo czy to można odblokować.

    Arek



  • 6. Data: 2009-03-23 17:03:28
    Temat: Re: Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Tomasz pisze:
    > Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w
    > wiadomości news:1cejyxi99kf82.1psoqu8jpjslw.dlg@40tude.net...
    >> Za
    >> http://www.karciarz.pl/info/play-blokuje-rozmowy-kli
    entom-po-dwoch-godzinach-rozmowy
    >>
    >> Dla nieklikających:
    >>
    >> Jeden z nowych klientów sieci komórkowej Play, który kilka dni temu
    >> podpisał umowę z tym operatorem odebrał telefon i zaczął z niego
    >> korzystać.
    >> Niestety nie było mu dane zbyt długo cieszyć się z nowego telefonu.
    >>
    >> Po 4 dniach operator Play zablokował mu połączenia wychodzące. Powód to
    >> zbyt długa (dwugodzinna) rozmowa do sieci innego operatora.
    >>
    >> Użytkownik nie otrzymał żadnego ostrzeżenia od sieci Play. Przy każdej
    >> próbie wykonania połączenia otrzymywał ten sam komunikat informujący, że
    >> połączenia wychodzące są zablokowane i operator prosi o kontakt z biurem
    >> obsługi.
    >>
    >> Niestety połączenia z biurem obsługi klienta zostały zablokowane jak
    >> wszystkie inne. Sprzedawca w sklepie w którym pechowy klient podpisywał
    >> umowę przeanalizował problem i doszedł do wniosku że uszkodzony jest
    >> telefon albo karta SIM i odesłał do salonu firmowego Playa. W salonie
    >> firmowym rozwiano jego wszelkie wątpliwości.
    >>
    >> "To nie karta SIM jest uszkodzona, to nasza polityka." - usłyszał klient.
    >> Pracownik Play poinformował go, że jest niewiarygodnym klientem dla
    >> operatora. Dwie godziny rozmowy na jeden numer są podejrzanym zachowaniem
    >> a
    >> operator broniąc się przed naciągaczami, którzy kupują telefon a potem nie
    >> płacą rachunku, prewencyjnie blokuje połączenia wychodzące. Klientowi
    >> zaproponowano wpłacenie kaucji w wysokości 350 zł, jednak nie określono
    >> daty jej zwrotu. Ostatecznie po interwencji u rzecznika Play klientowi
    >> przywrócono możliwość wykonywania rozmów.
    >>
    >> Dziwna to polityka, niemniej jednak operator tłumaczy się tym, że taka
    >> polityka chroni klientów.
    >>
    >> Zabezpieczenia są ważne, byle tylko nie cierpiał na tym klient...
    > Ja w Orange nie mamtakich problemów. Mam tzw darmowy numer, który kosztuje
    > mnie 15PLN i rozmawiam non stop przez 5 godz.w ciagu doby lub nawet dłużej.
    > na bilingu miesiecznym otrzymuje symulacje kosztów rozmowy z tym numerm.
    > wynosii ona okolo 4500 plnna miesiąc.
    > Co kient to klient.
    >
    >
    taka praktyka stosowana jest do zapłaty pierwszej lub pierwszych dwóch
    trzech faktur. Zauważ że jest to NOWY klient i generuje ruch płatny a
    nie bezpłatny tak jak Ty, STAŁY kliencie


  • 7. Data: 2009-03-23 17:51:05
    Temat: Re: Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "osiek" news:gq8fgm$5nd$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > taka praktyka stosowana jest do zapłaty pierwszej lub pierwszych dwóch
    > trzech faktur.

    Chyba tylko w Play...

    > Zauważ że jest to NOWY klient i generuje ruch płatny a
    > nie bezpłatny tak jak Ty, STAŁY kliencie

    A czy to coś zmienia? Czy wg. Ciebie takie postępowanie operatora jest fair?
    Odpowiedź jest chyba oczywista.

    Z drugiej strony po co mamy przedstawiać szeroko rozumianemu operatorowi
    przy podpisywaniu umowy zaświadczenia o zarobkach itp. jeżeli i tak przy 2 -
    godzinnej gadce do kolegi z wojska, która ma telefon w innej sieci klient
    traci możliwość wykonywania połączeń bo a nóż chce wydymać operatora.



  • 8. Data: 2009-03-23 18:10:13
    Temat: Re: kto normalny rozmawia 2 godz przez komórkę
    Od: Pete <n...@n...com>

    Arek pisze:
    > Tomek napisał(a) w wiadomości: ...
    >> to wszystko dla bezpieczeństwa naszych portfeli
    >
    > Było w umowie - wszystko w porządku. Nie było - odszkodowanie dla
    > klienta się należy.
    >
    > "Abonent ma prawo do odszkodowania za każdy dzień przerwy w świadczeniu
    > usługi powszechnej płatnej okresowo. Wynosi ono 1/15 średniej opłaty
    > miesięcznej liczonej według rachunków z ostatnich trzech okresów
    > rozliczeniowych. Przy tych wyliczeniach nie może jednak być brany pod
    > uwagę okres dłuższy niż ostatnie 12 miesięcy.
    > Za czas przerwy krótszy niż 36 godzin w okresie rozliczeniowym odszkodowanie
    > nie przysługuje.
    > Oprócz odszkodowania abonent ma również prawo do zwrotu części miesięcznej
    > opłaty abonamentowej. Należną kwotę oblicza się za każdy dzień, w którym
    > miała miejsce przerwa w świadczeniu usługi telefonicznej płatnej okresowo,
    > trwająca dłużej niż 12 godzin. Za każdy dzień wynosi ona 1/30 miesięcznej
    > opłaty abonamentowej."
    > Chyba, że się coś zmieniło.

    Nic się nie zmieniło. Polecam §7 Regulaminu Play:
    http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_swi
    adczenia_uslug_telekomunikacyjnych_dla_abonentow.pdf

    i przykładowy zapis z oferty promocyjnej:
    "Dla każdego Abonamentu określony jest indywidualnie Limit Kredytowy w
    kwocie co najmniej 200PLN."

    --
    Pete


  • 9. Data: 2009-03-23 19:09:59
    Temat: Re: Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>


    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gq8fgm$5nd$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Tomasz pisze:
    >> Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w
    >> wiadomości news:1cejyxi99kf82.1psoqu8jpjslw.dlg@40tude.net...
    >>> Za
    >>> http://www.karciarz.pl/info/play-blokuje-rozmowy-kli
    entom-po-dwoch-godzinach-rozmowy
    >>>
    >>> Dla nieklikających:
    >>>
    >>> Jeden z nowych klientów sieci komórkowej Play, który kilka dni temu
    >>> podpisał umowę z tym operatorem odebrał telefon i zaczął z niego
    >>> korzystać.
    >>> Niestety nie było mu dane zbyt długo cieszyć się z nowego telefonu.
    >>>
    >>> Po 4 dniach operator Play zablokował mu połączenia wychodzące. Powód to
    >>> zbyt długa (dwugodzinna) rozmowa do sieci innego operatora.
    >>>
    >>> Użytkownik nie otrzymał żadnego ostrzeżenia od sieci Play. Przy każdej
    >>> próbie wykonania połączenia otrzymywał ten sam komunikat informujący, że
    >>> połączenia wychodzące są zablokowane i operator prosi o kontakt z biurem
    >>> obsługi.
    >>>
    >>> Niestety połączenia z biurem obsługi klienta zostały zablokowane jak
    >>> wszystkie inne. Sprzedawca w sklepie w którym pechowy klient podpisywał
    >>> umowę przeanalizował problem i doszedł do wniosku że uszkodzony jest
    >>> telefon albo karta SIM i odesłał do salonu firmowego Playa. W salonie
    >>> firmowym rozwiano jego wszelkie wątpliwości.
    >>>
    >>> "To nie karta SIM jest uszkodzona, to nasza polityka." - usłyszał
    >>> klient.
    >>> Pracownik Play poinformował go, że jest niewiarygodnym klientem dla
    >>> operatora. Dwie godziny rozmowy na jeden numer są podejrzanym
    >>> zachowaniem a
    >>> operator broniąc się przed naciągaczami, którzy kupują telefon a potem
    >>> nie
    >>> płacą rachunku, prewencyjnie blokuje połączenia wychodzące. Klientowi
    >>> zaproponowano wpłacenie kaucji w wysokości 350 zł, jednak nie określono
    >>> daty jej zwrotu. Ostatecznie po interwencji u rzecznika Play klientowi
    >>> przywrócono możliwość wykonywania rozmów.
    >>>
    >>> Dziwna to polityka, niemniej jednak operator tłumaczy się tym, że taka
    >>> polityka chroni klientów.
    >>>
    >>> Zabezpieczenia są ważne, byle tylko nie cierpiał na tym klient...
    >> Ja w Orange nie mamtakich problemów. Mam tzw darmowy numer, który
    >> kosztuje mnie 15PLN i rozmawiam non stop przez 5 godz.w ciagu doby lub
    >> nawet dłużej. na bilingu miesiecznym otrzymuje symulacje kosztów rozmowy
    >> z tym numerm. wynosii ona okolo 4500 plnna miesiąc.
    >> Co kient to klient.
    > taka praktyka stosowana jest do zapłaty pierwszej lub pierwszych dwóch
    > trzech faktur. Zauważ że jest to NOWY klient i generuje ruch płatny a nie
    > bezpłatny tak jak Ty, STAŁY kliencie
    Bo kto płaci ten ma.



  • 10. Data: 2009-03-23 19:55:12
    Temat: Re: Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 18:51:05 +0100, Valdi.Pavlack napisał(a):

    >> taka praktyka stosowana jest do zapłaty pierwszej lub pierwszych dwóch
    >> trzech faktur.
    >
    > Chyba tylko w Play...

    Wcale nie, cała trójca to stosuje.

    >> Zauważ że jest to NOWY klient i generuje ruch płatny a
    >> nie bezpłatny tak jak Ty, STAŁY kliencie
    >
    > A czy to coś zmienia?

    Oczywiście! Wszędzie na kredyt zaufania trzeba sobie zapracować.
    Może tego nie pamiętasz, ale dawniej to operator nowemu klientowi nawet
    roamingu nie uruchamiał. Trzeba było zapłacić w kilka faktur, aby tego
    zaszczytu dostąpić.

    > Czy wg. Ciebie takie postępowanie operatora jest fair?

    Według mnie, jest całkowicie uzasadnione.
    Klient przyszedł do punku obsługi klienta, zapłacił za odbyte rozmowy i
    może dalej korzystać z usług operatora.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: