eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowyPlay blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy
    Date: Mon, 23 Mar 2009 15:06:39 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: host-87-101-66-57.leon.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1237817189 16704 87.101.66.57 (23 Mar 2009 14:06:29 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Mar 2009 14:06:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:966768
    [ ukryj nagłówki ]

    Za
    http://www.karciarz.pl/info/play-blokuje-rozmowy-kli
    entom-po-dwoch-godzinach-rozmowy

    Dla nieklikających:

    Jeden z nowych klientów sieci komórkowej Play, który kilka dni temu
    podpisał umowę z tym operatorem odebrał telefon i zaczął z niego korzystać.
    Niestety nie było mu dane zbyt długo cieszyć się z nowego telefonu.

    Po 4 dniach operator Play zablokował mu połączenia wychodzące. Powód to
    zbyt długa (dwugodzinna) rozmowa do sieci innego operatora.

    Użytkownik nie otrzymał żadnego ostrzeżenia od sieci Play. Przy każdej
    próbie wykonania połączenia otrzymywał ten sam komunikat informujący, że
    połączenia wychodzące są zablokowane i operator prosi o kontakt z biurem
    obsługi.

    Niestety połączenia z biurem obsługi klienta zostały zablokowane jak
    wszystkie inne. Sprzedawca w sklepie w którym pechowy klient podpisywał
    umowę przeanalizował problem i doszedł do wniosku że uszkodzony jest
    telefon albo karta SIM i odesłał do salonu firmowego Playa. W salonie
    firmowym rozwiano jego wszelkie wątpliwości.

    "To nie karta SIM jest uszkodzona, to nasza polityka." - usłyszał klient.
    Pracownik Play poinformował go, że jest niewiarygodnym klientem dla
    operatora. Dwie godziny rozmowy na jeden numer są podejrzanym zachowaniem a
    operator broniąc się przed naciągaczami, którzy kupują telefon a potem nie
    płacą rachunku, prewencyjnie blokuje połączenia wychodzące. Klientowi
    zaproponowano wpłacenie kaucji w wysokości 350 zł, jednak nie określono
    daty jej zwrotu. Ostatecznie po interwencji u rzecznika Play klientowi
    przywrócono możliwość wykonywania rozmów.

    Dziwna to polityka, niemniej jednak operator tłumaczy się tym, że taka
    polityka chroni klientów.

    Zabezpieczenia są ważne, byle tylko nie cierpiał na tym klient...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: