-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy
Date: Mon, 23 Mar 2009 15:06:39 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 36
Message-ID: <1...@4...net>
NNTP-Posting-Host: host-87-101-66-57.leon.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1237817189 16704 87.101.66.57 (23 Mar 2009 14:06:29 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Mar 2009 14:06:29 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:966768
[ ukryj nagłówki ]Za
http://www.karciarz.pl/info/play-blokuje-rozmowy-kli
entom-po-dwoch-godzinach-rozmowy
Dla nieklikających:
Jeden z nowych klientów sieci komórkowej Play, który kilka dni temu
podpisał umowę z tym operatorem odebrał telefon i zaczął z niego korzystać.
Niestety nie było mu dane zbyt długo cieszyć się z nowego telefonu.
Po 4 dniach operator Play zablokował mu połączenia wychodzące. Powód to
zbyt długa (dwugodzinna) rozmowa do sieci innego operatora.
Użytkownik nie otrzymał żadnego ostrzeżenia od sieci Play. Przy każdej
próbie wykonania połączenia otrzymywał ten sam komunikat informujący, że
połączenia wychodzące są zablokowane i operator prosi o kontakt z biurem
obsługi.
Niestety połączenia z biurem obsługi klienta zostały zablokowane jak
wszystkie inne. Sprzedawca w sklepie w którym pechowy klient podpisywał
umowę przeanalizował problem i doszedł do wniosku że uszkodzony jest
telefon albo karta SIM i odesłał do salonu firmowego Playa. W salonie
firmowym rozwiano jego wszelkie wątpliwości.
"To nie karta SIM jest uszkodzona, to nasza polityka." - usłyszał klient.
Pracownik Play poinformował go, że jest niewiarygodnym klientem dla
operatora. Dwie godziny rozmowy na jeden numer są podejrzanym zachowaniem a
operator broniąc się przed naciągaczami, którzy kupują telefon a potem nie
płacą rachunku, prewencyjnie blokuje połączenia wychodzące. Klientowi
zaproponowano wpłacenie kaucji w wysokości 350 zł, jednak nie określono
daty jej zwrotu. Ostatecznie po interwencji u rzecznika Play klientowi
przywrócono możliwość wykonywania rozmów.
Dziwna to polityka, niemniej jednak operator tłumaczy się tym, że taka
polityka chroni klientów.
Zabezpieczenia są ważne, byle tylko nie cierpiał na tym klient...
Następne wpisy z tego wątku
- 23.03.09 14:44 osiek
- 23.03.09 15:02 Tomek
- 23.03.09 15:26 Tomasz
- 23.03.09 17:02 Arek
- 23.03.09 17:03 osiek
- 23.03.09 17:51 Valdi.Pavlack
- 23.03.09 18:10 Pete
- 23.03.09 19:09 Tomasz
- 23.03.09 19:55 Chris
- 04.04.09 13:02 Leszek(Lechu) Marmon
- 04.04.09 22:06 Leszek(Lechu) Marmon
- 06.04.09 12:58 ąćęłńóśźż
- 06.04.09 16:25 Bebe
Najnowsze wątki z tej grupy
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
- doładowania 5zł
- nawigacyjna dokładność latawca
- Thunderbird na androida
- Nie można pobrać nowego Firefoxa na telefon
- Próby RCB SMS alarmowy
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=