eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowyRe: Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy
    Date: Mon, 23 Mar 2009 16:26:20 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 48
    Message-ID: <gq89n2$vf3$1@news.onet.pl>
    References: <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 8.ver.airbites.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1237821986 32227 89.187.248.15 (23 Mar 2009 15:26:26 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Mar 2009 15:26:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:966779
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w
    wiadomości news:1cejyxi99kf82.1psoqu8jpjslw.dlg@40tude.net...
    > Za
    > http://www.karciarz.pl/info/play-blokuje-rozmowy-kli
    entom-po-dwoch-godzinach-rozmowy
    >
    > Dla nieklikających:
    >
    > Jeden z nowych klientów sieci komórkowej Play, który kilka dni temu
    > podpisał umowę z tym operatorem odebrał telefon i zaczął z niego
    > korzystać.
    > Niestety nie było mu dane zbyt długo cieszyć się z nowego telefonu.
    >
    > Po 4 dniach operator Play zablokował mu połączenia wychodzące. Powód to
    > zbyt długa (dwugodzinna) rozmowa do sieci innego operatora.
    >
    > Użytkownik nie otrzymał żadnego ostrzeżenia od sieci Play. Przy każdej
    > próbie wykonania połączenia otrzymywał ten sam komunikat informujący, że
    > połączenia wychodzące są zablokowane i operator prosi o kontakt z biurem
    > obsługi.
    >
    > Niestety połączenia z biurem obsługi klienta zostały zablokowane jak
    > wszystkie inne. Sprzedawca w sklepie w którym pechowy klient podpisywał
    > umowę przeanalizował problem i doszedł do wniosku że uszkodzony jest
    > telefon albo karta SIM i odesłał do salonu firmowego Playa. W salonie
    > firmowym rozwiano jego wszelkie wątpliwości.
    >
    > "To nie karta SIM jest uszkodzona, to nasza polityka." - usłyszał klient.
    > Pracownik Play poinformował go, że jest niewiarygodnym klientem dla
    > operatora. Dwie godziny rozmowy na jeden numer są podejrzanym zachowaniem
    > a
    > operator broniąc się przed naciągaczami, którzy kupują telefon a potem nie
    > płacą rachunku, prewencyjnie blokuje połączenia wychodzące. Klientowi
    > zaproponowano wpłacenie kaucji w wysokości 350 zł, jednak nie określono
    > daty jej zwrotu. Ostatecznie po interwencji u rzecznika Play klientowi
    > przywrócono możliwość wykonywania rozmów.
    >
    > Dziwna to polityka, niemniej jednak operator tłumaczy się tym, że taka
    > polityka chroni klientów.
    >
    > Zabezpieczenia są ważne, byle tylko nie cierpiał na tym klient...
    Ja w Orange nie mamtakich problemów. Mam tzw darmowy numer, który kosztuje
    mnie 15PLN i rozmawiam non stop przez 5 godz.w ciagu doby lub nawet dłużej.
    na bilingu miesiecznym otrzymuje symulacje kosztów rozmowy z tym numerm.
    wynosii ona okolo 4500 plnna miesiąc.
    Co kient to klient.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: