eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowyRe: Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-
    mail
    From: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy
    Date: Mon, 23 Mar 2009 20:55:12 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <gq8q4s$300$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <1...@4...net> <gq89n2$vf3$1@news.onet.pl>
    <gq8fgm$5nd$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gq8hae$7f0$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: duc50.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1237838812 3072 83.19.214.50 (23 Mar 2009 20:06:52
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Mar 2009 20:06:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:966815
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 18:51:05 +0100, Valdi.Pavlack napisał(a):

    >> taka praktyka stosowana jest do zapłaty pierwszej lub pierwszych dwóch
    >> trzech faktur.
    >
    > Chyba tylko w Play...

    Wcale nie, cała trójca to stosuje.

    >> Zauważ że jest to NOWY klient i generuje ruch płatny a
    >> nie bezpłatny tak jak Ty, STAŁY kliencie
    >
    > A czy to coś zmienia?

    Oczywiście! Wszędzie na kredyt zaufania trzeba sobie zapracować.
    Może tego nie pamiętasz, ale dawniej to operator nowemu klientowi nawet
    roamingu nie uruchamiał. Trzeba było zapłacić w kilka faktur, aby tego
    zaszczytu dostąpić.

    > Czy wg. Ciebie takie postępowanie operatora jest fair?

    Według mnie, jest całkowicie uzasadnione.
    Klient przyszedł do punku obsługi klienta, zapłacił za odbyte rozmowy i
    może dalej korzystać z usług operatora.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: