  • 31. Data: 2009-12-15 16:34:26
    Temat: Re: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości
    news:hg8bqk$969$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie pokazuje. W CP jest tylko jeden mecz na żywo i to
    > jakiś przeważnie kiepski.

    No nie wiem, ja w otwartym Polsacie oglądałem przynajmniej kilka meczów na
    poziomie.
    A chyba w ofercie CP Polsat również jest.
    Rozumiem, że na innych kanałach żaden inny mecz nie leci na żywo?

    > Dlatego wczoraj pisałem, że LM to żaden argument przy wyborze CP.

    Jeśli jest tylko to samo co na zwykłym Polsacie to faktycznie.
    A jak z LE?
    To mają na wyłączność, więc powinni puszczać od groma meczów.

  • 32. Data: 2009-12-15 16:59:10
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > No nie wiem, ja w otwartym Polsacie oglądałem przynajmniej kilka
    > meczów na poziomie. A chyba w ofercie CP Polsat również jest.

    Oj tam, raz Barce puścili czy tam Real.

    > Rozumiem, że na innych kanałach żaden inny mecz nie leci na żywo?

    Nie, tylko na otwartym.

    > Jeśli jest tylko to samo co na zwykłym Polsacie to faktycznie.
    > A jak z LE?
    > To mają na wyłączność, więc powinni puszczać od groma meczów.

    No tak. Cała kolejka LE leci na żywo. No ale to nie ta liga,
    no i jakość przekazu najwyższych lotów też nie jest.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2009-12-15 17:17:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Oj tam, raz Barce puścili czy tam Real.

    Oj chyba więcej niż raz.
    Raz czy dwa to był mecz, który z założenia był już klapą, przeważnie
    większych zastrzeżeń nie miałem.

    > No tak. Cała kolejka LE leci na żywo.

    Czyli coś za coś.

    >No ale to nie ta liga,

    Od LM również są lepsze zwykłe rozgrywki ligowe, a tego na N nie ma w ogóle.

    > no i jakość przekazu najwyższych lotów też nie jest.

    Przecież mają PSport HD, nie puszczają tam LE?

  • 34. Data: 2009-12-16 07:29:57
    Od: "LEHKO" <l...@L...com>

    > Aaaaaa - o to Ci chodzi.
    > Miałem na myśli unikalne pozycje programowe.

    > HD nie jest celem w samym sobie.
    > Przynajmniej dla mnie, bo jak widać marketoidzi z N włożyli już niektórym
    > do głów, że tak może być.

    coraz więcej ludzi posiada tv lcd i uwierz mi, że to jest atut, sam mam N
    :-) i tv lcd i jak szukam czegos do pooglądania to priorytetem jest kanał
    HD, jak na zadnym nic nie znajde ciekawego (co rzadko sie zdarza) wtedy
    ogladam na którymś SD

> [...]
    > jest w HD, jest niestety kiepsko przemyślane.
    > I jest powodem zabijania jakości tv.
    > Jak marketoidzi platform rzucą się na taką samą opcję, czyli sztucznie
    > pozawyżają ilość kanałów HD, żeby ładniej to wyglądało na słupkach, ale
    > absolutnie nie poszerzając oferty, to wolę sobie tego nie wyobrażać.
    > Już teraz jest kiepsko, jakość zawartości wszystkich platform spada,
    > kiedyś w C+ Film czy HBO praktycznie w każdym tygodniu, a nawet dniu, było
    > coś do obejrzenia, teraz jeśli uda mi się wyłowić chociaż kilka pozycji w
    > miesiącu, których jeszcze nie widziałem, a które są coś warte to jest

    to jedz po wszystkich platformach a nie tylko po N, najpierw zachwalasz C+,
    teraz piszesz że spada zawartość..., w NFILMIE wzrasta zawartość z tego co
    widze.

    > Jasne, klon Mango TV też byłby unikalny, tyle że totalnie nie o to chodzi.
    > Tylko o jakąś wartość dodaną, coś co robi różnicę.
    > Tak jak Canal+ w Cyfrze, czy Polsat Sport w CP.

    NSPORT, NFILM (wiem Tobie to shit :-) - znowu zgadłem?)

    > Ja wierzę, że tam są filmy, ale jeśli uważasz że tam jest coś super to
    > zapodaj co.
    > Link do listy chłamu nie jest tym o co chodziło.

    ale o co Tobie chodzi człowieku, nie no mam Ci zapodać który film mi się
    podobał? o gustach sie nie dyskutuje, gdyby C+ wałkował IRONMANA (heh
    uczepilem sie tego ;-)) pewnie byłby Tobie to najlepszy film tamtego roku.
    Ale np. film "NEXT" czy "Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki "
    bardzo miło się oglądało w jakości innej niż CP czy C+, chociaż z tego co
    pamiętam nie były w HD

    > Dokładnie.
    > Musieliby mi dopłacać żebym coś takiego obejrzał, a i tak boję się żebym
    > zasnął.

    > Jesteś pewien, że Polsat nie pokazuje wszystkich?

    jestem

    > Masz rację, jak ktoś lubi oglądać starocie, to może być atut.
    > Ale tego nie wiemy, jak napiszę że tego oczekuję, to wtedy zaptaszkujemy
    > pozycję. ;-)

    ręce opadają.... przypominam -o ofercie rozmawiamy i o innowacjach a nie jak
    komus sie spodobaja westerny to zaptaszkujesz a jak nie to nie. TO JEST ATUT
    czy Ci to sie podoba czy nie!!! Czego tu nie wiemy? Że w Polsce nie ma osoby
    której podobają się filmy wytwórni MGM, bo w sumie tam nie tylko westerny
    lecą.

    > Dobrze wiesz, że niewszystko jest prawdą, więc sobie daruj.
    > A nawet jakby było, to kto w tym celu używa dekodera?
    > 0,001 % luda?

    Powiedz mi co nie jest prawdą, bo to testowałem i uwierz mi że wygodniej
    jest sobie siedziec ze znajomymi przed tv i smiac sie z filmikow na YT niz
    wszyscy znajomi zwieszeni nad komputerem, bo chcialem jakiś smieszny filmik
    obejrzec. Ludzie sa wygodni i w tym kierunku to wszystko idzie.

    > Zapewne ma komputer z netem, skoro napisał, więc wartość dodana z tego
    > żadna.

    jak wyzej, dodam ze filmy tez na komputerze mozna ogladac w tv w kinie w
    komórce, może komputer mi nie potrzeny bo mam komórke?

    > Więcej?
    > Z tego wszystkie C+ wyceniam na 90%, HBO na 8%, 1% na pasma przyrodnicze,
    > resztę na pozostałe 1%.
    > Więc nie ma szans, aby w N było coś więcej, ten pozostały shit czy będzie
    > na 5 kanałach, czy 500 - nie robi różnicy.

    > Średnia cena tego pakitu przez 2 lata to 78 zł, a uwzględniając wartość
    > telewizora 54 zł.
    > Więc nie trafiłeś.

    średnia średnią, ale przez cały okres ile kanałów tracisz z biegiem czasu? i
    nazywajmy rzeczy po imieniu, placisz za telewizorek (nie telewizor), który i
    tak po skonczeniu abonamentu bedzie wart ~200zł, oraz cyrograf podpisałeś na
    24 m-ce, a klienci innych platform beda mieli po roku dwa razy wiecej do
    ogladania.

    > Dla mnie i ludzi o podobnych zainteresowaniach.
    > Dla reszty ma Polsat, z racji ceny.
    >
    > Cały czas staram się dowiedzieć dla kogo najlepszą ma N.

    Dla ludzi ceniących jakość, bogatą ofertę programową, przyjazne w
    urzytkowaniu dekodery itd...

> [...]
    > ruskich, czy muszących oglądać koniecznie Discovery HD.
    > Jak oceniasz ich ilość?
    > 1% userów N?
    > A po co kupuje ją reszta?
    > Dali sobie zrobić wodę z mózgu przez marketingowców N i tyle.
    > I ten sposób N załatwia sobie sprawę reklamą i takimi jak Wy
    > pseudofachowcami, zamiast skupić się na polepszeniu oferty.
    > I to właśnie chciałem napiętnować.
    > Ale żeby nie było, pochwalić również ich można, dzięki temu wszystkiemu
    > przynajmniej wymuszają postęp i niskie ceny u konkurencji - to jest

    specjalnie Tobie przygotuje porównanie oferty programowej N i C+

    Pozdrawiam
    LEHKO

  • 35. Data: 2009-12-16 08:49:00
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    LEHKO pisze:

    > specjalnie Tobie przygotuje porównanie oferty programowej N i C+
    >
    > Pozdrawiam
    > LEHKO

    Z kim chcesz dyskutować? z kimś kto jest jednostronnie nastawiony
    i dla kogo jedyną słuszną telewizją jest c+, a ci co mają n to
    debile bo dali się nabrać na reklame, a sam się nabrał na tv lg
    (gdzie za mniejsze pieniądze są lepsze) za 1 zł!
    teraz jest złapany na 2 lata, gdzie dąży się do skracania umów.
    ktoś kto każdego łapie za słówka i na siłę udowadnia, że to ON
    ma racje, a nie przedmówca.
    ktoś kto ma problemy z odbiorem, bo ma gównianą antene i spieprzoną
    instalacje ma pretensje do operatora (tnk i dvb-t)?
    tu chodzi o wymianę doświadczeń i uwag, a nie wymądrzanie się.
    wydaje mi się, że gość w domu ma nie wiele do powiedzenia
    i szuka miejsca do wyszczekania się.
    proponuję zrobić tak jak on sam - plonk.
    wpierw prowokuje, a potem plomkuje. im więcej osób go wy filtruje
    tym mmiej będzie tu jadu.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 36. Data: 2009-12-16 10:02:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > coraz więcej ludzi posiada tv lcd i uwierz mi, że to jest atut,

    Wiem że to jest atut.
    Pod warunkiem, że jest co w nim oglądać.
    Podam przykład - dla HBO HD, NG HD, AnimalPlanet HD czy C+HD ma to sens, bo
    tam jest sporo pozycji które i tak bym oglądał, a rzecz jasna chętniej
    uczynię to w HD.
    Dla Filmbox HD, Silesia HD itd nie ma żadnego, bo i tak nie będę oglądał,
    czy jest w HD czy SD, to samo dotyczy TVN HD.

    Teraz jaśniej?

    > to jedz po wszystkich platformach a nie tylko po N, najpierw zachwalasz
    > C+, teraz piszesz że spada zawartość...

    Chyba mieszasz skróty.
    Nic nie zachwalam, po prostu stwierdzam fakt, że w Cyfrze+ treści jest
    najwięcej.
    Za to w Canal+ Film zawartość powaliła się dramatycznie, praktycznie ten
    kanał mógłby dla mnie nie istnieć.

    , w NFILMIE wzrasta zawartość z tego co
    > widze.

    Jak się wychyli poza poziom mułu, to będę chwalił.
    Daj znać jak się tak stanie.

    > NSPORT, NFILM (wiem Tobie to shit :-) - znowu zgadłem?)

    Nie robi różnicy, bo konkurencja ma swoje kanały filmowe na conajmniej tym
    samym poziomie.
    NSport - już o tym było - robi różnicę, ale za małą w dni z LM i
    zdecydowanie za dużą w resztę dni.

    > ale o co Tobie chodzi człowieku, nie no mam Ci zapodać który film mi się
    > podobał?

    Wystarczy jakieś sensowne tytuły.

    > o gustach sie nie dyskutuje, gdyby C+ wałkował IRONMANA (heh uczepilem sie
    > tego ;-)) pewnie byłby Tobie to najlepszy film tamtego roku.

    Ok, przyjmuję, jeden.

    > Ale np. film "NEXT" czy "Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki "
    > bardzo miło się oglądało w jakości innej niż CP czy C+

    A kto Ci takich bzdur nagadał, że jakość w N jest inna niż w C+?
    Te tytuły nawet fajne, ale tak na zeszły rok, wtedy je oglądałem, powtórek
    nie trawię.

    > ręce opadają.... przypominam -o ofercie rozmawiamy i o innowacjach

    Właśnie.
    A Ty wymieniasz instaracje raczej i chcesz je na siłę przekwalifikowywać.

    > TO JEST ATUT

    NIE JEST.
    To jest MINUS.
    Że mamią badziewiem twierdząc że to jakakolwiek zawartość jest.
    Gdyby usunąć kanały nie warte funta kłaków, to w N nie zostaje praktycznie
    nic.

    Ale może tak ma być, a ITI szuka jakiejś niszy, jak wielbiciele staroci i
    ruskiego kina - bo wie, że w normalny sposób i normalną ofertę nie jest w
    stanie pokonkurować?

    > Powiedz mi co nie jest prawdą

    Choćby youtube, na którą N nie miała praw, więc wyłączyła dostęp.
    Również pojemność dysku do demagogia, bo zawalona filmami, które masz cyz
    chcesz czy nie również.
    Osobiście też mam w htpc dysk 500 GB, ale zajęte z tego jest może z 20 GB,
    reszta leży odłogiem.

    >, bo to testowałem i uwierz mi że wygodniej jest sobie siedziec ze
    >znajomymi przed tv i smiac sie z filmikow na YT

    Właśnie widać jak często tego używasz, że nawet nie wiesz że już nie masz.
    ;-)

    > średnia średnią, ale przez cały okres ile kanałów tracisz z biegiem czasu?

    Żadnego.

    >i nazywajmy rzeczy po imieniu, placisz za telewizorek (nie telewizor),
    >który i tak po skonczeniu abonamentu bedzie wart ~200zł

    Zawsze to lepiej niż nic, które to dostałeś od ITI za gorszą ofertę w
    wyższej cenie, nie sądzisz?

    >, oraz cyrograf podpisałeś na 24 m-ce, a klienci innych platform beda mieli
    >po roku dwa razy wiecej do ogladania.

    Jasne.
    Tak już słyszę od czasu powstania N, tyle że nic się tam nie poprawiło.
    Dalej zawartość żadna.

    > Dla ludzi ceniących jakość, bogatą ofertę programową, przyjazne w
    > urzytkowaniu dekodery itd...

    No to już ustaliliśmy, że dla nich N nie ma żadnej oferty.
    Chyba że chodzi o jakość NICZEGO pokazywaną w HD.

    > specjalnie Tobie przygotuje porównanie oferty programowej N i C+

    Z C+ możesz dać sobie spokój, bo mam, oglądam i wiem co jest fajne, a co nic
    nie warte.
    Przygotuj taką listę w przypadku N - to wystarczy.

  • 37. Data: 2009-12-16 10:10:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Z kim chcesz dyskutować? z kimś kto jest jednostronnie nastawiony
    > i dla kogo jedyną słuszną telewizją jest c+

    Jakbyś przeczytał z kilka postów wiedziałbyś że to nieprawda.
    Dla kogoś, kto ma inne zainteresowania Polsat jest lepszy z powodu niższej
    ceny.

    >, a ci co mają n to
    > debile bo dali się nabrać na reklame, a sam się nabrał na tv lg
    > (gdzie za mniejsze pieniądze są lepsze) za 1 zł!

    LOL
    Proszę o ofertę na lepsze tv za mniej niż 1 zł.

    > teraz jest złapany na 2 lata,

    Nie zdarzyło się, żebym jakąś umowę do końca zrealizował.
    Zawsze C+ zmieni a to cennik, a to regulamin i jest wolny.;-)
    Za to przez ostatnie kilka lat tak dobrej cenowo oferty nie było, więc
    spokojnie mogę poświęcić te 54 zł miesięcznie przez dwa lata za taki wybór
    kanałów.

    > ktoś kto ma problemy z odbiorem, bo ma gównianą antene i spieprzoną
    > instalacje ma pretensje do operatora (tnk i dvb-t)?

    I znowu łżesz jak pies.
    To ITI nadaje z gównianego konwertera, skoro tylko z nim były problemy na
    małej antenie, z Cyfry chodziło wszystko i bez zająknięcia.
    A co dvb-t, to jestm dziwnie spokojny, że powody zakłóceń też były
    zewnętrzne, bo jakoś dziwnym trafem bez ŻADNEJ modyfikacji z mojej strony
    nagle ustąpiły po przeniesieniu muxa na docelowy kanał i moc.

    > wpierw prowokuje, a potem plomkuje.

    Plonkuję każdego, kto zamiast meyrtorycznie dyskutować jedzie z osobistymi
    wycieczkami.
    Nie zawsze mam ochotę odpowiadać takiemu w tym samym chamskim stylu, więc
    wrzucenie chamidła do kibla jest lepszym rozwiązaniem, a przynajmniej mniej
    czasochłonnym.

  • 38. Data: 2009-12-16 10:49:57
    Od: "LEHKO" <l...@L...com>

    > Użytkownik "LEHKO" <l...@L...com> napisał w wiadomości news:

    przytocze tylko w jaki sposób interpretujesz moje wypowiedzi i zamieniasz
    kota ogonem.

    poczatek cytowanego tekstu przez Ciebie wyrwanego z kontekstu:

> [...]
    > Że mamią badziewiem twierdząc że to jakakolwiek zawartość jest.
    > Gdyby usunąć kanały nie warte funta kłaków, to w N nie zostaje praktycznie

    a chodzilo mi o to

> [...]

    której podobają się filmy wytwórni MGM, bo w sumie tam nie tylko westerny

    Najpierw piszesz ze postawisz ptaszka przy kanale MGM, teraz zupelnie inne
    wypociny piszesz...... ehhh

    Życzę Ci miłego oglądania C+, bądź z niej zadowolony, ale nadajemu na innych
    falach i nie rozumiesz wogóle co piszesz, nie umiesz odpowiedziec argumentem
    na argument, mataczysz swoje wypowiedzi wprowadzając innych czytających w
    bład.

    PS. Podłączałem do internetu i uwierz mi że youtube chodziło
    PS2 jezeli chodzi o pojemność dysku to poczytaj bo masz racje ale, jezeli
    chodzi o recordera z 250gb wbudowanym.

    Tak czy inaczej kończę tą konwersację bo nie ma ta najmniejszego sensu -
    brak Ci chłopie obiektywności.

    Pozdrawiam
    LEHKO

    EOT

  • 39. Data: 2009-12-16 11:12:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > przytocze tylko w jaki sposób interpretujesz moje wypowiedzi i zamieniasz
    > kota ogonem.

    Na razie to Ty robisz, chcąc zmienić moją wypowiedź.
    Warunek był jasny - jeśli ktoś zapyta o ofertę N zaznaczając że jest
    miłośnikiem staroci, wtedy MGM będzie atutem.
    W każdym innym przypadku to jest zaśmiecanie niby-oferty.

    > Najpierw piszesz ze postawisz ptaszka przy kanale MGM

    Pod konkretnym warunkiem.
    Nie został spełniony, nie ma tematu.

    > Życzę Ci miłego oglądania C+, bądź z niej zadowolony, ale nadajemu na
    > innych falach i nie rozumiesz wogóle co piszesz

    Co najwyżej to Ty nie rozumiesz co piszę.
    Bardzo mi przykro, że przeszkadzam Ci w nachalnym reklamowaniu N, ale musisz
    się bardziej postarać.
    Najlepiej namówić szefostwo, żeby ofertę poprawiło.

    > PS. Podłączałem do internetu i uwierz mi że youtube chodziło

    Chodziło, ale nie chodzi.
    A co było a nie jest, nie pisze się w rejestr.

    > Tak czy inaczej kończę tą konwersację bo nie ma ta najmniejszego sensu -
    > brak Ci chłopie obiektywności.

    I nawzajem.
    Przy czym ja nie mam powodu, że N lubić, a do przeciwnego stanowiska - co
    najmniej kilka.
    Więc dopóki nie poprawicie oferty nie możecie się spodziewać, że ktoś będzie
    Was głaskał.

  • 40. Data: 2009-12-17 14:04:04
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > LOL
    > Proszę o ofertę na lepsze tv za mniej niż 1 zł.

    Ha ha
    I naprawde wierzysz, że dostałeś ten telewizorek za 1 zł?
    Właź dalej firmom, sklepom, nadawcom w 4 litery
    a zwykłych konsumentów szmać i pomiataj nimi (robisz to od kiedy pamietam)-
    w tym równiez siebie.