  • 11. Data: 2009-07-30 19:49:46
    Temat: Re: Piszczące bebechy gdy grafa/magistrala jest obciążona
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 30 Lip, 15:09, Łukasz 'Maly' Ostrowski <m...@n...pl> wrote:

    > O tyle gorsza jest sytuacja że w drugim przypadku,
    > potrzeba około 1-3minut żeby, najpierw zgasły oba
    > monitory[crt jeżeli to istotne ;)] z komunikatem

    Przysłuchaj się dokładnie skąd piszczy, a może na próbę
    zmień monitor, u mnie identyczne objawy wykazywał CRT,
    pomagała zmiana częstotliwości odświeżania. Oczywiście
    koledzy nic nie słyszeli i mówili że ściemniam :>

    Pzdr.
    L.

  • 12. Data: 2009-07-30 20:23:51
    Od: Łukasz 'Maly' Ostrowski <m...@n...pl>

    On Thu, 30 Jul 2009 12:49:46 -0700 (PDT), Lisciasty wrote:
    > Przysłuchaj się dokładnie skąd piszczy, a może na próbę
    > zmień monitor, u mnie identyczne objawy wykazywał CRT,
    > pomagała zmiana częstotliwości odświeżania. Oczywiście
    > koledzy nic nie słyszeli i mówili że ściemniam :>

    Nie przesadzajmy, głuchy nie jestem, piszczy buda
    a nie monitory :). Pozatym piszczące monity nie
    powodują resetów =].

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz 'Maly' Ostrowski. http://maly.nemo.pl/

  • 13. Data: 2009-07-30 22:26:13
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Łukasz 'Maly' Ostrowski" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > I występują następujące efekty:
    > - podczas przerzucania po lanie[100Mbit] plików
    > piszczy, coś, stosunkowo delikatnie ale na tyle
    > ze to ,,coś'' slychać, za cholere nie moge się
    > dosłuchać co,

    A jak przełączysz LAN na 10 Mbit jest tak samo? Czy dźwięk się tez "wydłuża"
    10-krotnie?

  • 14. Data: 2009-08-01 07:50:40
    Od: "Rako" <a...@g...pl>

    "maX" <a...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Łukasz 'Maly' Ostrowski" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A jak przełączysz LAN na 10 Mbit jest tak samo? Czy dźwięk się tez
    > "wydłuża" 10-krotnie?
    Myślisz, że bity świszczą jak po sieci lecą? ;)

    pozdrawiam
    Rako

  • 15. Data: 2009-08-01 08:04:31
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 30 Lip, 22:23, Łukasz 'Maly' Ostrowski <m...@n...pl> wrote:
    > Nie przesadzajmy, głuchy nie jestem, piszczy buda
    > a nie monitory :). Pozatym piszczące monity nie
    > powodują resetów =].

    Jak piszczenie i reset to może oznaczać przeciążenie
    zasilacza, masz możliwość wymiany na inny i sprawdzenia?

    Pzdr.
    L.

  • 16. Data: 2009-08-01 22:36:24
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Doxent napisała na pl.comp.pecet:

    > Bardzo często spotykam piszczenie na różnych płytach. O dziwo często
    > piszczy podczas ruszania myszką. Miałem w swoich rękach 3 identyczne
    > płyty Gigabyte EP45-DS3R i wszystkie piszczały tak samo. To takie
    > siorbanie z szumem o wysokiej częstotliwości. Nie było tragiczne ale
    > zauważalnie.

    Ja mam dokładnie to samo i zawsze miałem na różnych komputerach, co
    ciekawe, problem występuje tylko na Windows ;]

    Na Linuksie też się czasem zdarzy przy dużych obciążeniach. Wydaje mi
    się, że to przetwornica w zasilaczu, chociaż kto go tam wie...
    Marcin Kocur

  • 17. Data: 2009-08-04 09:05:57
    Od: Łukasz 'Maly' Ostrowski <m...@n...pl>

    On Sat, 1 Aug 2009 01:04:31 -0700 (PDT), Lisciasty wrote:

    > Jak piszczenie i reset to może oznaczać przeciążenie
    > zasilacza, masz możliwość wymiany na inny i sprawdzenia?

    Spróbuje, w każdym razie podejrzane jest to że w
    innych dość wymagających tytułach takich
    efektów nie ma. Postaram się podmienić na inny
    na dniach.