  • 1. Data: 2009-07-30 11:33:48
    Temat: szukam monitora...
    Od: piatkos <p...@g...com>

    Witajcie,

    wierzę, że znajdzie się tu ktoś kto pomoże mi namierzyć sprzęt jakiego
    szukam ;-)
    Chodzi mi o monitor LCD. 19-22 cali.
    Problem w tym, że chciałbym mieć w nim tuner TV i funkcję PIP, żeby
    była możliwość podglądania na ekranie komputera, tego co akurat leci w
    TV.
    Zna ktoś taki model?

    pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2009-07-30 11:35:32
    Temat: Re: szukam monitora...
    Od: "Quent" <x...@x...com>

> [...]
    > Problem w tym, że chciałbym mieć w nim tuner TV i funkcję PIP, żeby
    > była możliwość podglądania na ekranie komputera, tego co akurat leci w

    Przepraszam, ze moze nie na temat ale czy nie lepiej do podgladu kupic na
    allegro jakas taniutka uzywke LCD?

    Pozdr.

  • 3. Data: 2009-07-30 12:04:03
    Od: piatkos <p...@g...com>

    On 30 Lip, 13:35, "Quent" <x...@x...com> wrote:
    > Przepraszam, ze moze nie na temat ale czy nie lepiej do podgladu kupic na
    > allegro jakas taniutka uzywke LCD?

    może i lepiej... ale po co mi dwa monitory na biurku?:) które notabene
    jest dość małe ;-)

    Wojtek

  • 4. Data: 2009-07-30 12:26:50
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > może i lepiej... ale po co mi dwa monitory na biurku?:) które notabene
    > jest dość małe ;-)

    Ja juz na jednym nie umiem pracowac. Mam 2 a nie pogardzilbym trzecim :-)

    Pozdr.

  • 5. Data: 2009-07-30 12:54:19
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Quent pisze:

    > Ja juz na jednym nie umiem pracowac. Mam 2 a nie pogardzilbym trzecim :-)

    Zależy co kto robi. Nie wszyscy są grafikami czy też "weslokręciołami".
    Jeżeli np. obsługa biura lub przeglądanie internetu to jeden wystarczy.

  • 6. Data: 2009-07-30 13:05:05
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    piatkos pisze:

    > może i lepiej... ale po co mi dwa monitory na biurku?:) które notabene
    > jest dość małe ;-)

    A są w sprzedaży takie tunery co podłącza się do monitorów (bez kompa
    oczywiście) i już jest TV. Decydując się na taki zakup masz większe pole
    wyboru co do normalnego monitora.

    A chociażby dla przykładu
    http://www.allegro.pl/item693626250.html

    Nie wiem co ww. sprzęt jest wart i pewnie znajdzie się tańszy, chodzi o
    sam pomysł.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2009-07-30 13:15:14
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 30 Jul 2009 14:26:50 +0200, "Quent" <x...@x...com> wrote:

    >Ja juz na jednym nie umiem pracowac. Mam 2 a nie pogardzilbym trzecim :-)

    Ja tez mam 2. I do jednego podpięty KVM na 4 komputery a do drugiego
    na 8. ;-)

    Zdrówko

  • 8. Data: 2009-07-30 13:20:07
    Od: piatkos <p...@g...com>

    On 30 Lip, 15:05, Piotr M <x...@x...pl> wrote:
    > A są w sprzedaży takie tunery co podłącza się do monitorów (bez kompa
    > oczywiście) i już jest TV. Decydując się na taki zakup masz większe pole
    > wyboru co do normalnego monitora.

    to jest jakiś pomysł. ale wtedy albo PC, albo TV... bo PIP zwykły
    monitor nie obsłuży :(

    Wojtek

  • 9. Data: 2009-07-30 13:24:00
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    piatkos pisze:

    > to jest jakiś pomysł. ale wtedy albo PC, albo TV... bo PIP zwykły
    > monitor nie obsłuży :(

    Monitor nie obsłuży? Nie rozumiem. A jeśli chodzi o tamten sprzęt to

    "VideoMate V300 przewyższa swoją funkcjonalnością zwykły telewizor.
    Dzięki funkcji PIP, możesz oglądać obraz telewizyjny w oknie nałożonym
    na powierzchnię obrazu z komputera. Wymiary okna TV można zmieniać, tak
    jak i jego położenie na ekranie. "

  • 10. Data: 2009-07-30 13:40:01
    Od: "Jakub Spiernowski" <J...@z...de>

    >żeby była możliwość podglądania na ekranie komputera, tego co akurat leci
    >wTV.

    jeśli tak to karta TV za 20zl sprawi się do tego idealnie

    sam mam 24 LCD monitor i kupiłem karte TV, od tego czasu praktycznie nie
    używam telewizora stacjonarnego, w okienku na monitorze komputera leci mi
    non stop obraz TV

    J.