  • 1. Data: 2010-01-29 12:55:06
    Temat: Pierwszy update Bibble pro 5.01
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Kilka aparatów dodali,
    "New Click Black / Gray / White tool"
    i zaczynają się pojawiać pluginy, jako pierwszy rozwinięcie ANDY'ego.

    Czyli jest poprawa, wieczorem pierwsze testy :)

    JD

  • 2. Data: 2010-01-29 18:15:22
    Temat: Re: Pierwszy update Bibble pro 5.01
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-01-29 13:55, JD wrote:
    > Kilka aparatów dodali,
    > "New Click Black / Gray / White tool"
    > i zaczynają się pojawiać pluginy, jako pierwszy rozwinięcie ANDY'ego.

    Po pierwsze "rozwinięcie Andego", po drugie chyba nie chodzi Ci o plugin
    Andrea?

    > Czyli jest poprawa, wieczorem pierwsze testy :)

    W końcu ten program zaczyna odżywać. Miejmy nadzieję, że wersja tak 5.2
    będzie w końcu nie tylko miała rozsądną funkcjonalność, ale też i
    stabilność (przez co rozumiem też i brak drobnych, a wkurzających błędów).

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 3. Data: 2010-01-29 18:25:19
    Od: JD <j...@g...com>

    On 29 Sty, 19:15, dominik <u...@d...net.pl> wrote:

    > Po pierwsze "rozwinięcie Andego", po drugie chyba nie chodzi Ci o plugin
    > Andrea?

    Niech Ci będzie :)
    Na razie jest tylko ten przeportowany na 5-tkę,
    mam nadzieje, że te bardziej użyteczne na codzień
    też się lada chwila pojawią.

    > W końcu ten program zaczyna odżywać. Miejmy nadzieję, że wersja tak 5.2
    > będzie w końcu nie tylko miała rozsądną funkcjonalność, ale też i
    > stabilność (przez co rozumiem też i brak drobnych, a wkurzających błędów).

    Mnie wnerwia wywalanie się na wczytywaniu folderów
    zawierających DNG pochodzące np. z "DNG Conwertera".

    JD

  • 4. Data: 2010-01-29 18:48:14
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hjv8jr$cru$1@inews.gazeta.pl>,
    dominik nabazgrał:

    > Po pierwsze "rozwinięcie Andego"

    Chyba raczej Andyego? Ja to wymawiam [endjego] i nie znam powodów by zrobić
    z tego [endego]...

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Eksportowanie historii z Gajima

  • 5. Data: 2010-01-29 18:53:24
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-01-29 19:25, JD wrote:
    > Niech Ci będzie :)
    > Na razie jest tylko ten przeportowany na 5-tkę,
    > mam nadzieje, że te bardziej użyteczne na codzień
    > też się lada chwila pojawią.

    Na sam koniec bibble 4 zacząłem używać pluginów do kontrastu poza andym
    brak tego najbardziej mnie boli :( Ale prędzej czy później się pojawi
    napewno.

    > Mnie wnerwia wywalanie się na wczytywaniu folderów
    > zawierających DNG pochodzące np. z "DNG Conwertera".

    Raz mi się udało jakoś bibble wywalić, ale ze względu na to, że
    przenosiłem laptopa z usypianiem i hibernacją, w którymś momencie bibble
    był zdechnięty, ale ok. Na gorącym uczynku go nie złapałem, jednak DNG nie
    używam.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 6. Data: 2010-01-29 19:57:19
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-01-29 19:48, l...@l...localdomain wrote:
    > Chyba raczej Andyego? Ja to wymawiam [endjego] i nie znam powodów by zrobić
    > z tego [endego]...

    PJ SJP mówi, żeby w ogóle nie odmieniać takich wyrazów o ile odmiana zrobi
    się bardzo dziwna. Dla mnie dziwniejsze jest "ye" (trudne do wymowienia u
    nas) niż "en". Byćmoże nie mam racji w tym szczególnym przypadku, ale
    chodziło mi głównie o apostrof, którego u nas z całą pewnością nie ma.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 7. Data: 2010-01-29 19:58:15
    Od: JD <j...@g...com>

    On 29 Sty, 19:53, dominik <u...@d...net.pl> wrote:

> [...]
    > był zdechnięty, ale ok. Na gorącym uczynku go nie złapałem, jednak DNG nie

    Ja muszę, bo samsung takie rawy daje,
    a kiedyś na własne życzenie zrobiłem sobie kuku,
    zainstalowałem nowy firmware do aparatu,
    który miał tylko poprawić szumy z 2s samowyzwalaczem.
    Rezultat był taki, że Bibble 4.10 przestał czytać DNG tworzone nowym
    softem.
    kombinowałem z DNGconverterem z konwersją do starszych formatów i nic.
    Wszelkie LR triale i bety radzi sobie z tymi plikami bez zająknienia,
    więc do pojawienia się B5 ich używałem.
    Natomiast B5 pięknie się wywala zaglądając do folderu z takimi
    konwersjami,
    nawet ten nowy, dzisiejszy :)

    Co do pluginów, to brak mi filtra połówkowego,
    bo selektywne zaznaczanie jakieś ciągle prymitywne,
    i Giny, kiedyś potraktowałem nią zdjęcia z "imprezy"
    i wszelkie czerwone już buźki dało się bardzo szybko zmienić na
    normalne "ludzkie" odcienie skóry ;)

    A ANDY vel Andrea jest całkiem fajny do zabawy.
    Z normalnego zdjęcia piasku robi się takie:
    http://jacek3d.deviantart.com/art/Title-139511201 :)

    JD

  • 8. Data: 2010-01-29 20:08:45
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hjvej0$60m$1@inews.gazeta.pl>,
    dominik nabazgrał:

> [...]
    > nas) niż "en". Byćmoże nie mam racji w tym szczególnym przypadku, ale
    > chodziło mi głównie o apostrof, którego u nas z całą pewnością nie ma.

    Apostrof jest jeśli odmieniany wyraz w mianowniku kończy się niemą
    samogłoską...

  • 9. Data: 2010-01-29 21:17:26
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-01-29 20:58, JD wrote:
> [...]
    > więc do pojawienia się B5 ich używałem.
    > Natomiast B5 pięknie się wywala zaglądając do folderu z takimi

    Jak widać z DNG nie ma tak super jak by się wydawało. To format jak inne,
    ale co jest uniwersalne to jest... wiadomo jakie. Oczywiście z tego co
    piszesz to bibble spierniczyło sprawę.

> [...]
    > i Giny, kiedyś potraktowałem nią zdjęcia z "imprezy"
    > i wszelkie czerwone już buźki dało się bardzo szybko zmienić na

    Mam nadzieję, że stopniowo będą się pojawiać coraz to nowe pluginy i
    program nabierze funkcjonalności. Wydaje się, że interfejs już zwalczony,
    dopracowany i działa. Brakuje mi w nim tylko zer przy konkretnych
    ustawieniach, ale co tam.

    > A ANDY vel Andrea jest całkiem fajny do zabawy.
    > Z normalnego zdjęcia piasku robi się takie:
    > http://jacek3d.deviantart.com/art/Title-139511201 :)

    Owszem jest - ale wciąż czuję że to namiastka tego co było kiedyś w
    opcjach. Miejmy nadzieję, że zostanie to odpowiednio rozwinięte :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564