  • 1. Data: 2011-06-02 09:27:40
    Temat: [Piątkowo] Z cyklu Polska Meksykiem Europy
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    http://pokazywarka.pl/3fuybd/

  • 2. Data: 2011-06-02 09:43:08
    Temat: Re: [Piątkowo] Z cyklu Polska Meksykiem Europy
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > http://pokazywarka.pl/3fuybd/
    Młody jestem i mało w życiu widziałem, proszę więc o wyjaśnienie w jakim
    celu zakrywane są tablice ? :)
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 3. Data: 2011-06-02 09:46:51
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote in message
    > Młody jestem i mało w życiu widziałem, proszę więc o wyjaśnienie w jakim
    > celu zakrywane są tablice ? :)

    Poszukaj na grupie było o tym wiele razy

  • 4. Data: 2011-06-02 09:47:54
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-06-02 09:43, WOJO pisze:
    > Młody jestem i mało w życiu widziałem, proszę więc o wyjaśnienie w jakim
    > celu zakrywane są tablice ? :)

    O tym samym pomyślałem ;) Nie wiem co ludzie chcą osiągnąć przez
    zakrycie tablic.

  • 5. Data: 2011-06-02 09:48:41
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.06.2011 09:43, WOJO pisze:
    > Młody jestem i mało w życiu widziałem, proszę więc o wyjaśnienie w jakim
    > celu zakrywane są tablice ? :)

    Bo tak jest trendi i dżezi ;->

  • 6. Data: 2011-06-02 10:51:35
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-02 09:46, Inead pisze:

    > Poszukaj na grupie było o tym wiele razy

    Owszem - było.
    Ale poszukaj sam i napisz tu, do jakich wniosków to doprowadziło.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2011-06-02 11:06:08
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    > Młody jestem i mało w życiu widziałem, proszę więc o wyjaśnienie w jakim
    > celu zakrywane są tablice ? :)
    > Pozdrawiam !
    > WOJO

    Bo sprzedaje się auto sąsiada. Taki głupi dowcip... 300 telefonów dziennie
    :-)
    Tomek

  • 8. Data: 2011-06-02 11:08:57
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > http://pokazywarka.pl/3fuybd/

    1 miejsce za pomysłowosc dla fotek z dzieciakiem :-)

    Specjalna nagroda "żyri" dla pani z workiem na głowie :-)))

  • 9. Data: 2011-06-02 11:11:09
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "LEPEK" <g...@w...pl> wrote in message news:is7j1k$23mm$1@news.mm.pl...

    > Owszem - było.
    > Ale poszukaj sam i napisz tu, do jakich wniosków to doprowadziło.

    A co to komunizm mamy czy sam nie potrafisz wniosków wyciagnąć???

  • 10. Data: 2011-06-02 11:15:24
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-06-02 09:27, Inead pisze:
    > http://pokazywarka.pl/3fuybd/