  • 11. Data: 2012-02-10 10:02:40
    Temat: Re: [Piątkowo] Merecedes 10x10 w kłopotach
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 09.02.2012 21:08, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    > Mercedes 10x10 w kłopotach
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=_mKm9TxJ_MI

    > A teraz pytanie, kto zauważył coś ciekawego w tym filmie ? :-)

    Nie ma kierowcy :D

  • 12. Data: 2012-02-10 12:38:46
    Od: " marian co imie ukrywa" <s...@g...pl>

    > Nie ma blokady wszystkich mechanizmów różnicowych?
    >
    > Ural lepszy:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Nclu6PVP0og

    Dobra fajne. Ile kosztuje taka zabawka i jak to sie dzieje ze ona jedzie?
    bateria + silnik elektryczny ?
    to skad ten warkot?
    glosnik? moze siedzi tam jakis silniczek z modeli samolotow?
    co to wogole jest?
    poszukam potem na necie ale moze ktos ma chwilke i napisze?
    tx

  • 13. Data: 2012-02-10 12:49:06
    Od: "marian co imie ukrywa" <s...@g...pl>

    > poszukam potem na necie ale moze ktos ma chwilke i napisze?
    > tx
    dooobra. ciekawosc wygrywa....
    opis z allegro z podobnej zabawki: - to bedzie takie cos podobne:
    silnik po byku. kreci sie jak trzeba....
    30 kilo obrotow????

    "Silnik Nitro Star G3.0 dostarcza potrzebna dawkę mocy do Bulleta 3.0- jest
    głośny, silny i wytrzymały zapewni ci niesamowite przyspieszenie jak i
    prędkość maksymalną! Silnik odpalany dzięki szarpance jest chroniony przed
    wpadającą wodą za pomocą specjalnej osłony oraz dwustopniowego filtru
    powietrza a dwuigłowy gaźnik suwakowy pozwoli ci dostosować ustawienia do
    pogody i rodzaju paliwa

    Pojemność skokowa: 3.01cc
    Średnica cylindra: 16.8mm
    Skok : 13.6mm
    Moc: 2.2hp @ 31,000 RPM
    Maksimum RPM: 32,000 RPM
    Gaźnik: F2-6.5 (kompozyt 6.5mm
    (Composite 6.5mm)

  • 14. Data: 2012-02-10 21:56:44
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
> [...]
    &v=_mKm9TxJ_MI

    > A teraz pytanie, kto zauważył coś ciekawego w tym filmie ? :-)

    jak zazynanie swini?
    blota sobie sam pewnie narobil wczeniej?

    kabelki w nadkolu ?

  • 15. Data: 2012-02-14 02:02:39
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "marian co imie ukrywa" <s...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jh307i$s4c$1@inews.gazeta.pl...

    > dooobra. ciekawosc wygrywa....
    > opis z allegro z podobnej zabawki: - to bedzie takie cos podobne:
    > silnik po byku. kreci sie jak trzeba....
    > 30 kilo obrotow????

    akurat 99% modelarskich które odwzorowują realistyczne pojazdy to elektryki.
    dźwięk pochodzi z generatorka i głośniczka.
    spalonowe modele sportowe faktycznie kręcą sie do 30tyś obr, ale raczej nie
    mają wtedy skrzyni, tylko sprzęgło
    modele spalinowe mają charakterystyczną żebrowaną głowice, która nijak nie
    pasuje do realizmu.
    pozatym trzęsie sie, hałasuje i dymi jak lokomotywa.
    natomiast parametry posiadają niesamowite:
    mój mgt 4,6 ccm, moc ok 2KM, 1-cyl, zapłon samoczynny,
    dwubiegowy automat + reverse, stałe 4x4, 2 sprzęgła
    obr jałowe 3000, max 27000.
    spalanie 0,7-1 litra nitro na godzine.

    Jacek