    From: "Jacek" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [Piątkowo] Merecedes 10x10 w kłopotach
    Date: Tue, 14 Feb 2012 02:02:39 +0100

    Użytkownik "marian co imie ukrywa" <s...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jh307i$s4c$1@inews.gazeta.pl...

    > dooobra. ciekawosc wygrywa....
    > opis z allegro z podobnej zabawki: - to bedzie takie cos podobne:
    > silnik po byku. kreci sie jak trzeba....
    > 30 kilo obrotow????

    akurat 99% modelarskich które odwzorowują realistyczne pojazdy to elektryki.
    dźwięk pochodzi z generatorka i głośniczka.
    spalonowe modele sportowe faktycznie kręcą sie do 30tyś obr, ale raczej nie
    mają wtedy skrzyni, tylko sprzęgło
    modele spalinowe mają charakterystyczną żebrowaną głowice, która nijak nie
    pasuje do realizmu.
    pozatym trzęsie sie, hałasuje i dymi jak lokomotywa.
    natomiast parametry posiadają niesamowite:
    mój mgt 4,6 ccm, moc ok 2KM, 1-cyl, zapłon samoczynny,
    dwubiegowy automat + reverse, stałe 4x4, 2 sprzęgła
    obr jałowe 3000, max 27000.
    spalanie 0,7-1 litra nitro na godzine.

    Jacek