  • 1. Data: 2012-10-01 10:38:55
    Temat: Pianka budwlana w wydechu
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    W drodze po poranne bułeczki na osiedlowym parkingu zobaczyłem samochód z
    zapianowanym wydechem. Różne akcje już widziałem, łącznie z wybijaniem szyb
    w porzuconych gratach żeby je szybko usunęli, ale takie coś to nowość.
    Fakt, że kierownik zaparkował tak, że zablokował kilka samochodów, ale
    hardkor na maxa. Co się stanie przy próbie odpalenia? Nie da rady zakręcić?
    Wypchnie tą piankę? Wystarczy to jakoś oczyścić czy kawałek wydechu do
    wymiany?

  • 2. Data: 2012-10-01 10:46:31
    Temat: Re: Pianka budwlana w wydechu
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > zakręcić?
    > Wypchnie tą piankę? Wystarczy to jakoś oczyścić czy kawałek wydechu do
    To zależy od upierdliwości parkującego...
    W pierwszej kolejności dostał pewnie "ostrzeżenie" w postaci "korka" w
    końcówce tłumika końcowego.
    Jak nauka nie poskutkuje, dostanie pewnie po katalizator.... lub w wersji
    hardcore po kolektor wydechowy.
    WOJO

  • 3. Data: 2012-10-01 11:23:59
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-10-01 10:46, WOJO pisze:

    > Jak nauka nie poskutkuje, dostanie pewnie po katalizator.... lub w wersji
    > hardcore po kolektor wydechowy.

    Oj tam kolektor.. Głowicę, zawory i tuleje, a jak ma luźne pierścienie
    to i cały blok i misę mu zapakuje :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2012-10-01 12:09:42
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Iglo" napisał w wiadomości grup
    et...

> [...]
    > zakręcić?
    > Wypchnie tą piankę? Wystarczy to jakoś oczyścić czy kawałek wydechu do

    Jak szczelnie zatkane i nie wyleci przy próbie odpalenia to wystarczy jakiś
    drut albo patyk i trochę pogmerać, aby udrożnić przepływ. Resztki się
    wypalą.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 5. Data: 2012-10-01 12:19:40
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    > Jak szczelnie zatkane i nie wyleci przy próbie odpalenia to wystarczy
    > jakiś drut albo patyk i trochę pogmerać, aby udrożnić przepływ. Resztki
    > się wypalą.

    Jeśli magik od aplikacji był zdolny to piana doszła dalej niż możliwości
    gmerania patykiem czy drutem ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 6. Data: 2012-10-01 12:23:43
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ukaniu" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jeśli magik od aplikacji był zdolny to piana doszła dalej niż możliwości
    > gmerania patykiem czy drutem ;-)

    Ale tam nie zastygnie - piana do wiązania potrzebuje OIDP wilgoci albo CO2 w
    każdym razie w szczelnym naczyniu nie wiąże. Próbowałem kiedyś zapiankować
    rurę tekturową o przekroju 50mm i długości 1m (celem usztywnienia) i
    wypełniłem ją całą pianką. Po 24 godzina zastygnięte było tylko początkowe
    kilka cm a reszta zmieniła się w odrobinę lepkiej płynnej masy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 7. Data: 2012-10-01 12:29:48
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    >Po 24 godzina zastygnięte było tylko początkowe kilka cm a reszta zmieniła
    >się w odrobinę lepkiej płynnej masy.

    Tu masz słusznego. Jednak powstanie zaschnięty korek od strony silnika i
    będzie go IMHO trudno przepachać spalinami, w wydechu jest dość dużo
    wilgoci.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 8. Data: 2012-10-01 12:44:00
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ukaniu" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Tu masz słusznego. Jednak powstanie zaschnięty korek od strony silnika i
    > będzie go IMHO trudno przepachać spalinami, w wydechu jest dość dużo
    > wilgoci.

    No tak nie pomyślałem, że mogą powstać dwa korki z obu stron.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 9. Data: 2012-10-01 12:53:42
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 01.10.2012 10:38, Iglo pisze:
> [...]
    > Wypchnie tą piankę? Wystarczy to jakoś oczyścić czy kawałek wydechu do

    A jak daleko jest tłumik od ujścia wydechu? co to za auto? bo jeżeli
    pianka jest tylko w rurze, nie doszła do tłumika, to wydłubać
    czymkolwiek problemu większego nie będzie. Gorzej jak trafiła do tłumika
    i tam się rozszerzyła. Może być w takim przypadku konieczna ingerencja
    szlifierki i spawacza, a nawet wymiana. Dużo też zależy od zacięcia
    osoby aplikującej.. Jak rurkę wsadziła głęboko i miała parę sekund czasu
    to zapewne piana trafiła do tłumika. To dziadostwo rozszerza się fpizdu
    razy. Dalej niż za tłumik raczej na pewno się nie dostała.

  • 10. Data: 2012-10-01 13:10:46
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Mon, 01 Oct 2012 12:53:42 +0200, Albercik napisał(a):

> [...]
    > to zapewne piana trafiła do tłumika. To dziadostwo rozszerza się fpizdu
    > razy. Dalej niż za tłumik raczej na pewno się nie dostała.

    Auto to jakieś stare A6 z większym benzynowym silnikiem. 3.0 może.
    Generalnie nie mój problem, ja będąc zastawionym szukałbym innego
    rozwiązania, pewnie potrąbił (parking w otoczony z 3 stron blokami), może
    by właściciel wyszedł, jak nie SM. Generalnie właściciel tegoż A6 jest z
    nim mocno związany, nawet jak kawałeczek dalej są miejsca on musi na
    parkingu, jak nie ma miejsca to rajdy po tranikach etc. by się wcisnąć.
    Zdaża się. Bloki mają to do siebie, że pełen przekrój społeczny zamieszkuje
    :-). Ktoś się musiał mocno zirytować, że aż w piankę zainwestował :-).