  • 11. Data: 2013-07-08 22:34:45
    Temat: Re: Photoshop
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Thomas napisał:

    > Użytkownik "Marek" <p...@s...com> napisał w wiadomości

    > Ja dalej śmigam pod Win XP i CS5.1 - system bez reinstalki jakies 8 lat.

    No wlasnie mam podobnie, XP i soft pamietajacy czasy gdy mialem kilka
    kilo mniej ;)

    Mam drugi komp na ktorym staram sie przyzwyczaic do Win8 - fakt, jest
    szybki ale brzydki. Fakt, wykorzystuje to, czego kiedys. I to fajne.

    Ale jakbym mogl to bym zostal przy XP jeszcze 10 lat...

  • 12. Data: 2013-07-11 14:32:27
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-07-08 22:13, Thomas pisze:

    > Ja dalej śmigam pod Win XP i CS5.1 - system bez reinstalki jakies 8 lat.

    No i to mnie zdumiewa. Są osoby pracujące lata na tym systemie i nic się
    nie dzieje. Są też takie (m.in. ja) gdzie po pół roku nie da się
    pracować. W dodatku kompletnie nie zależy to od ilości/jakości/rodzaju
    zainstalowanych programów. Tak jak wspomniałem - jakaś firma ogląda od
    rana do nocy 2 strony WWW na krzyż i pocztę obsługuje i też po jakimś
    czasie pracować nie mogą bez reinstalki.

    I co więcej: pod W7 + ten sam sprzęt i soft... i nic się nie psuje. Nic
    nie rozumiem.

    Marek

  • 13. Data: 2013-07-11 15:01:17
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    > Nieco off topic.. Jak Ci się to udaje? :-D Jak dopiero pod W7 odetchnąłem
    > od częstych koniecznych reinstalacji.

    Nie wiem, co trzeba robić z XP, żeby zaczął mulić. U mnie stoi od wielu lat,
    od momentu gdy złożyłem komputer. Ale jak się instaluje wszystko na pałkę,
    łącznie z milionem taskbarów, updaterów, i nie patrzy człowiek, że się
    zgadza uploadować statystyki... to każdy system się zmuli. Poza tym - jest
    superprzydatna opcja przywracania systemu. Orientujesz się, że coś się stało
    i system źle działa - cofasz i nie popełniasz tego samego błędu.

    Wcześniej stał Windows 2000. Bez potrzeby reinstalki. Przedtem Win'98. Też
    bez. A komputera używam mocno do zabawy, więc różne rzeczy się przewinęły.

    Pozdrawiam,
    Seoman

  • 14. Data: 2013-07-11 20:21:49
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Seoman" <r...@t...op.pl> wrote:

    [...]
    > Nie wiem, co trzeba robić z XP, żeby zaczął mulić.

    Wiesz, wiesz, tylko tego nie robisz... ;)

    Trzeba tylko:
    - otwierać wszystkie załączniki do maili (najlepiej automatycznie; :)
    - klikać w wiadomości o konieczności odświeżenia nieaktualnego
    plug-ina video;
    - zgłaszać się po wszystkie wygrane, za każdym razem
    gdy się było milionowym odwiedzającym;
    - pobierać wszystkie programy do dedykowane do pobrania danego pliku,
    oczywiście przyspieszające jego pobranie;
    - zgadzać się na wszystkie propozycje na pornostronach;

    ...a ze spraw bardziej fotograficznych - zainstalować sobie trojana,
    który był w BabelColor PatchTool 2.8.0 for Windows, o czym kiedyś
    już tu pisałem.

    Ręce mi opadają jak widzę te komputerki totalnie porwane,
    zapieprzające już pełną parą jako zombie w sieci i te proszące oczka:
    "Mariusz, no zrób coś...", bo jedyne co mi przychodzi do głowy, to
    zrobić pełny format takiego śmietnika... :->

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]