  • 1. Data: 2013-06-24 02:29:42
    Temat: XZ-2
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    http://robinwong.blogspot.com/2012/10/olympus-stylus
    -xz-2-review-street.html

    To są jakieś żarty.

    Aparat za 1700 zł robi zdjęcia jak lustro z idealnym egzemplarzem
    systemowego 18-50/2.8, szumi jak D300, ma odchylany ekran i jest wielkości
    zabawki. To jest jak dla mnie koniec rynku systemowych bezlusterkowców.
    --
    Mateusz Ludwin m...@g...com

  • 2. Data: 2013-06-24 09:28:56
    Temat: Re: XZ-2
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-06-24 02:29, Mateusz Ludwin pisze:
    > Aparat za 1700 zł robi zdjęcia jak lustro z idealnym egzemplarzem
    > systemowego 18-50/2.8, szumi jak D300, ma odchylany ekran i jest wielkości
    > zabawki. To jest jak dla mnie koniec rynku systemowych bezlusterkowców.

    XZ1 miał podobnie, Panasowe LX też... To już trwa :)
    Ja bym tak nie przekreślał bezlusterkowców, one spełniają podstawową
    potrzebę związaną z hobby foto: pozwalają zbierać fanty (obiektywy,
    wizjery, gripy itd).

    --
    pozdrawia Adam
    /jestem błędem statystycznym, ale szczęśliwym/

  • 3. Data: 2013-06-24 09:52:01
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

> [...]
    > zabawki. To jest jak dla mnie koniec rynku systemowych bezlusterkowców.

    Poczekamy (na zdjęcia przy wyższych ISO), zobaczymy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2013-06-24 09:54:34
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-06-24 02:29, Mateusz Ludwin wrote:
> [...]
    > zabawki. To jest jak dla mnie koniec rynku systemowych bezlusterkowców.

    To podobnie jak Nokia N8 w optymalnych warunkach mozna porownac z
    budzetowa lustrzanka.
    Zobacz co sie dzieje z jakoscia obrazu z Olympusa na wyzszych ISO:
    http://tinyurl.com/d4nxyo2
    (wrzuc w drugie pole np Sony 5N)

  • 5. Data: 2013-06-24 10:53:57
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    -xz-2-review-street.html

    > Poczekamy (na zdjęcia przy wyższych ISO), zobaczymy.

    Sa tutaj:
    http://robinwong.blogspot.com/2012/10/olympus-stylus
    -xz-2-review-seven-collar.html

    Pozdr.

  • 6. Data: 2013-06-24 11:06:07
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2013-06-24 09:28, Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > Ja bym tak nie przekreślał bezlusterkowców, one spełniają podstawową
    > potrzebę związaną z hobby foto: pozwalają zbierać fanty (obiektywy,

    A ja bym nie wieścił końca czegokolwiek.
    Są tacy, co pozostaną przy lustrach. Na przeciw innym.

    JD

  • 7. Data: 2013-06-24 11:49:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-06-24 10:53, abs pisze:

    > Sa tutaj:
    > http://robinwong.blogspot.com/2012/10/olympus-stylus
    -xz-2-review-seven-collar.html

    I niejednemu zrobiło się głupio :)

    --
    pozdrawia Adam
    /wzór definiujący piękno: bierzesz całki z emteefa emacsem przez

  • 8. Data: 2013-06-24 11:50:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-06-24 11:06, JD pisze:
    > A ja bym nie wieścił końca czegokolwiek.
    > Są tacy, co pozostaną przy lustrach. Na przeciw innym.

    Przede wszystkim to mocno zabetonowany rynek. Wciąż większość luster ma
    ergonomię kliszaków, co jest nieporozumieniem w świecie cyfrowym. Tak,
    że spoko :)

    --
    pozdrawia Adam
    /Polsko, ojczyzno moja, gdzie Quinlan Private Golub buduje Enterprise

  • 9. Data: 2013-06-24 12:58:26
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2013-06-24 11:50, Janko Muzykant pisze:

    > Wciąż większość luster ma
    > ergonomię kliszaków,

    Za małą. Powinna być pod kciukiem dźwigienka ładująca akumulatorek :)

    JD