  • 1. Data: 2013-06-22 10:01:40
    Temat: Szukam zamiennika dla adaptera od Raynox DCR-250 (pierścień 43-58)
    Od: Adamski <p...@g...com>

    Popsułem sobie uniwersalny adapter do moich macro szkiełek DCR-250 i szukam jakiegoś
    zamiennika. Mam Sony DSC H5 z pierścieniem 58 mm zaś Raynox ma końcówkę 43 mm. Czy
    znajdę gdzieś taki pierścień redukujący?
    Bardzo proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2013-06-22 10:55:13
    Od: StaM <k...@y...com>

    W dniu sobota, 22 czerwca 2013 10:01:40 UTC+2 użytkownik Adamski napisał:
    z pierścieniem 58 mm zaś Raynox ma końcówkę 43 mm. Czy znajdę gdzieś taki pierścień
    redukujący?

    www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=p3984.m570.l1313&_nkw
    =step+down+58-43mm&_sacat=625&_from=R40

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-06-22 12:36:52
    Od: Adamski <p...@g...com>

    W dniu sobota, 22 czerwca 2013 10:55:13 UTC+2 użytkownik StaM napisał:
    > www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=p3984.m570.l1313&_nkw
    =step+down+58-43mm&_sacat=625&_from=R40
    > pozdrawiam
    O dzięki! To jest to!
    Niektóre drogie trochę ale spróbuje czegoś takiego poszukać na alledrogo ;-)
    Adamski

  • 4. Data: 2013-06-25 16:18:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 22 Jun 2013, Adamski wrote:

    > Popsułem sobie uniwersalny adapter do moich macro szkiełek DCR-250 i szukam
    jakiegoś zamiennika.

    Dopiero po popsuciu?? :O
    W archiwach powinna leżeć dyskusja nad kompletem jego wad.
    Jakby nie Twój post, to bym zapomniał że coś takiego istnieje ;)
    Zaletę ma tylko jedną - można użyć z aparatami znajomych (do
    których nie ma się "stałych" redukcji).
    Ale ad rem:

    > Mam Sony DSC H5 z pierścieniem 58 mm zaś Raynox ma końcówkę 43 mm.
    > Czy znajdę gdzieś taki pierścień redukujący?

    A bardzo koniecznie musi to być "jeden krok"?
    Może wyjść taniej dwa cienkie chińskie pierścienie ;)
    Rzut oka na allegro jednak nic nie pokazuje :(, zaś foto-akcesoria
    coś leży.
    FYI: p. Jankowski z Lublina (foto-akcesoria właśnie)
    kiedyś wyrabiał różne adaptery, droższe były niż
    "chińszczyzna", ale za to można było zamówić dowolny
    rozmiar.
    Powinien to być ten adres:
    http://www.foto-akcesoria.com.pl/
    ...ale na razie widzę tekst "przerwa techniczna".
    Ewentualnie któreś markowe:
    http://www.raysfoto.pl/DefaultPage.aspx?pageId=0&idH
    osta=126&idAlbumu=2900&idNadAlbumu=2899
    ...ale też nie wiadomo czy -43 będą, nie wnikając za ile :(

    pzdr, Gotfryd