  • 1. Data: 2009-02-28 12:40:52
    Temat: BING 53/24/201 zamiast GM24 PEGAZ ? ;)
    Od: Kosiek <r...@p...onet.pl>

    Dobry:)

    Po pierwsze chwalę się, znowu poskładałem Osę;) Tym razem, jak należy:)

    Po drugie, wiem, że temat "co zamiast pegaza" w kontekście junaka (GM26)
    był wałkowany na grupie już dobre 10 lat temu:) Wniosek był taki, że
    najlepiej nic:)
    Ale w kontekście Osy (GM24) tematu nie widziałem, jakieś tam wspominki
    Jackare, że coś tam widział u kogoś i tyle.

    No więc mój pegaz GM24 poskładany jest z trzech innych, dobierając
    najlepsze części pod względem ich najmniejszego zużycia. Manuale co do
    regulacji przeczytane na stronie Jacota (dzięki;) A i tak szlag mnie
    trafia i mam problemy z regulacją (albo sucho, albo zalewa)

    Co innego etezeta:) Z nią mam prawie same dobre wspomnienia, a co do
    gaźnika, nigdy nie miałem zarzutów.

    A więc w 150tce jest sobie taki BING o odpowiedniej średnicy gardzieli
    24 mm. Jakby tak z jednego korpusu zużytego pegaza dotoczyć kawałek
    króćca typu "rurka na zacisk" i wsadzić większą dyszę główną (coś
    zamiast tej 105, w pegazie była 180 - a może nie trzeba, nie wiem) no to
    chyba powinno by zadziałać. Chyba, że inna płaszczyzna działania niż
    normalnie (oś pływaka wzdłuż a nie w poprzek) w ogóle to wyklucza?
    (aczkolwiek w pegazie w osie jest wzdłuż, w junaku w poprzek i działał
    tu i tu, więc...)

    Przerabiał ktoś temat z takim typem zastępczym? Osa, SHL, cokolwiek z GM24.

    Zapędów ekstraweterańskich do 100% wierności nie mam. Ma toto jeździć i
    nie być upierdliwe.

    Pozdro
    --
    Kosiek
    Osa i SuperTerenia

  • 2. Data: 2009-02-28 13:47:21
    Temat: Re: BING 53/24/201 zamiast GM24 PEGAZ ? ;)
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kosiek <r...@p...onet.pl> wrote:

    > A i tak szlag mnie trafia i mam problemy z regulacją (albo sucho, albo zalewa)

    Bo Pegaz to jest franca do regulacji;)

> [...]
    >normalnie (oś pływaka wzdłuż a nie w poprzek) w ogóle to wyklucza?
    >(aczkolwiek w pegazie w osie jest wzdłuż, w junaku w poprzek i działał

    A eksperymentuj:) Mie sie zdaje, ze powinno chodzic, jak tylko uda Ci
    sie doregulowac;) Binga tego osobiscie nie znam, Emzetowski BVF, ten
    sprzed "ekologizacji", to byl najslodszy gaznik do regulacji, .

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 3. Data: 2009-02-28 14:41:39
    Temat: Re: BING 53/24/201 lub BVF 24N zamiast GM24 PEGAZ ? ;)
    Od: Kosiek <r...@p...onet.pl>

    Jacot pisze:

> [...]
    > sie doregulowac;) Binga tego osobiscie nie znam, Emzetowski BVF, ten
    > sprzed "ekologizacji", to byl najslodszy gaznik do regulacji, .

    Dzięki, pożyjemy zobaczymy, do listy zapytań dodaję zatem również BVF 24N ;)
    --
    Kosiek

  • 4. Data: 2009-03-02 10:53:50
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kosiek" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > Dzięki, pożyjemy zobaczymy, do listy zapytań dodaję zatem również BVF 24N
    > ;)

    Kurka, jaki piekny motocyklowy watek! Az mi sie lezka zakrecila ;) Napisz
    koniecznie czy sie powiodlo, tej ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

  • 5. Data: 2009-03-04 10:09:29
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kosiek napisał(a):
    > Po pierwsze chwalę się, znowu poskładałem Osę;) Tym razem, jak należy:)

    Gratulki ;)

    > Przerabiał ktoś temat z takim typem zastępczym? Osa, SHL, cokolwiek z GM24.

    Ja tylko pamietam, ze do WSKi125 ktos zakladal jakiegos Binga od
    MZ125/150. Oczywiscie bardzo sobie chwalil ;)

  • 6. Data: 2009-03-04 13:24:51
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

    >Ja tylko pamietam, ze do WSKi125 ktos zakladal jakiegos Binga od
    >MZ125/150. Oczywiscie bardzo sobie chwalil ;)

    I tlumik, koniecznie:) Chociaz w Ossie to moze ciezko byc.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10