  • 41. Data: 2009-06-02 17:16:09
    Temat: Re: Pentaksowiec kupił Canona i go troche szlag trafia :)
    Od: Endless Lameness <m...@n...pl>

    W artykule <1...@y...goo
    glegroups.com> j...@g...com napisał(a):

> [...]
    > Jednak wywołanie z przesunięciem ekspozycji na minus sprawia, że
    > pojawiają się tam szczegóły (w Camera RAW znikają ostrzeżenia o
    > prześwietleniu). Nie pamiętam jak było w Pentaxie, ale informacja w
    > aparacie o prześwietleniu i wyraźnie też przesunięty w prawo histogram
    > nieco mylą, bo - ja sobie to tak tłumaczę - pokazują jak wyglądałby
    > obraz (np. jpg) po wywołaniu RAWa z takimi ustawieniami jak zapisał
    > aparat, a nie pokazują faktycznie rozpiętości i ostrzeżeń o
    > prześwietleniach dla całego RAW-a. Czy dobrze to sobie tłumaczę? :)

    IMHO dobrze sobie tłumaczysz, ale cudownego zapasu w światłach nie
    oczekuj - to nie Fuji.

    --
    pozdrawiam, Konrad Stachańczyk
    mailto(ROT13): z...@i...prgv.cy

  • 42. Data: 2009-06-03 05:49:34
    Od: j...@g...com

    On 2 Cze, 19:16, Endless Lameness <m...@n...pl> wrote:
    > W artykule <1...@y...goo
    glegroups.com> j...@g...com napisał(a):

    [...]
    > IMHO dobrze sobie tłumaczysz, ale cudownego zapasu w światłach nie
    > oczekuj - to nie Fuji.

    Dzięki wszystkim za opinie. Jakos będę musiał z tym żyć, chociaż
    czekam na opinie z testów nowego Pentaxa K7 :) Zawsze można przesiąść
    się z powrotem, ale jak już to na zestaw z obiektywami HSM
    A tymczasem jedzie do mnie Tamron 17-50 F2.8 :)

    pozdr
    kg