  • 1. Data: 2010-04-08 17:24:45
    Temat: Pasta TEMPO jak usunac z plastikow ?
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    Wypolerowalem sobie auto... wyszlo nawet ok, choc oczekiwalem ze wiecej
    rys zlikwiduje. Mozecie polecic cos lepszego ?

    Glowny problem to plastiki, troche przy polerowaniu mi sie ich
    pobrudzilo i nie moge teraz tego doczyscic. Tam gdzie mialem czarne
    plastiki zastosowalem czernidlo do plastikow i jest ok, ale mam na aucie
    tez sporo szarych plastikow i nie wiem co z nimi zrobic. Mozecie cos
    poradzic ?

    --
    **** krzyss vel Qkill ****
    ===--- A3 TDI ---===

  • 2. Data: 2010-04-08 17:40:01
    Temat: Re: Pasta TEMPO jak usunac z plastikow ?
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzyss" <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zastosowalem czernidlo do plastikow i jest ok, ale mam na aucie tez sporo
    > szarych plastikow i nie wiem co z nimi zrobic. Mozecie cos poradzic ?

    Tempo to badziewie, kup Auto-Max jeżeli chcesz usunąć rysy i zmatowienia a
    później Sonax wosk kolorysujący zeby nadać idealny połysk i zakolorować
    głębsze rysy do podkładu.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 3. Data: 2010-04-08 17:47:18
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-04-08 17:40, Lewis pisze:
    > Tempo to badziewie, kup Auto-Max jeżeli chcesz usunąć rysy i zmatowienia
    > a później Sonax wosk kolorysujący zeby nadać idealny połysk i
    > zakolorować głębsze rysy do podkładu.

    A jak pozniej zapyta jak usunac Auto-Max to juz odpowiesz?

  • 4. Data: 2010-04-08 17:53:23
    Od: maciej debski <m...@b...pl>

    On Apr 8, 4:47 pm, spammtrapp <g...@...necie> wrote:

    > A jak pozniej zapyta jak usunac Auto-Max to juz odpowiesz?

    no co ty, przeciez nie wolno odpowiadac na temat.

    mac

  • 5. Data: 2010-04-08 18:06:49
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "maciej debski" <m...@b...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > no co ty, przeciez nie wolno odpowiadac na temat.
    > mac

    Czytasz czy tylko popier*** lubisz?

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaz
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 6. Data: 2010-04-08 18:14:55
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-04-08 18:06, Lewis pisze:
    > Czytasz czy tylko popier*** lubisz?

    No wlasnie o to samo chcialem sie Ciebie zapytac:)

  • 7. Data: 2010-04-08 18:17:01
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "spammtrapp" <g...@...necie> napisal w wiadomosci
    > No wlasnie o to samo chcialem sie Ciebie zapytac:)

    ">> Wypolerowalem sobie auto... wyszlo nawet ok, choc oczekiwalem ze wiecej

    Odpowiedzialem na pierwsze pytanie które zadal watkotwórca wiec sie
    odstosunkuj.
    Na drugie nie znam idealnego sposobu, tempo po kilku myciach samo zlezie.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaz
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 8. Data: 2010-04-08 18:17:54
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-04-08 17:24, krzyss pisze:
> [...]
    > plastiki zastosowalem czernidlo do plastikow i jest ok, ale mam na aucie
    > tez sporo szarych plastikow i nie wiem co z nimi zrobic. Mozecie cos

    Gdzies kiedys czytalem ze mozna próbowac octem kuchennym. To znaczy
    tamto dotyczyło wosku, ale tempo to chyba pasta woskowa wlasnie.
    Spróbowac chyba nie zaszkodzi, prawda?

  • 9. Data: 2010-04-08 19:51:53
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Tempo to badziewie, kup Auto-Max jeżeli chcesz usunąć rysy i zmatowienia

    A czytałeś co napisano na opakowaniu?
    "Nie stosować do powierzchni lakierowanych"
    P.

  • 10. Data: 2010-04-08 19:58:06
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > A czytałeś co napisano na opakowaniu?
    > "Nie stosować do powierzchni lakierowanych"
    > P.

    Yyy a dlaczego piszesz to do mnie?
    Kolega zadał pytanie co możemy polecić innego niż Tempo żeby lepiej uwuwało
    rysy z powierzchni lakierowanej, więc udzieliłem mu odpowiedzi.
    To ze usyfił tym elementy plastikowe o porowatej, nielakierowanej strukturze
    to juz nie moja wina.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]