  • 81. Data: 2013-08-30 10:54:01
    Temat: Re: Partia Kierowc?w
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 30 Aug 2013 10:41:37 +0200 osobnik zwany Gotfryd Smolik
    news napisał:

    > Dlaczego akurat BUDOWLANE?

    bo piszesz o autostradach. Jak sobie wyobrażasz wrzucenie firmie
    budowlanej na budowę, czy innej na produkcję, bandy przymusowych
    robotników mających wszystko w dupie? Nie tylko, że nic madrego nie zrobią
    to jeszcze trzeba ich pilnować by sobie lub innym nie zrobili krzywdy. Kto
    ma ich pilnować, zęby nie wleźli pod walec? Obecne budowy czy produkcja
    wymagają odrobiny wiedzy i zaangażowania. kto za to zapłaci? bo firma,
    której takich ludków wrzucisz nie zrobi tego za darmo. Czyli tworzysz
    dodatkowe koszty.

    > Nie wiem czy czegoś nie pomyliłeś - chodziło zdaje się o roboty
    > publiczne organizowane przez PAŃSTWO!
    >
    > pzdr, Gotfryd

    które są w oecnych czasach kompletnie nieefektywne. koszty organizacji
    takich prac są wielokrotnie wyższe niż zyski z nich. Lewe zasiłki dla
    bezrobotnych można zlikwidować w inny sposób i pewnie duzo tańszy.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2013-08-30 11:08:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
> [...]
    >produkcja
    >wymagają odrobiny wiedzy i zaangażowania. kto za to zapłaci?

    Panstwo zaplaci. Oglosi przetarg na zorganizowanie robot publicznych
    dla bezrobotnych i zobaczysz ze sobie firmy poradza.

    Poza tym .. a czemu od razu przymusowi robotnicy ?
    Normalnie - placisz za zrobienie autostrad, firmy drogowe beda musialy
    zatrudnic wiecej ludzi do ich budowy.
    Zatrudnia, to bedzie mniej bezrobotnych, a wiec wiecej pieniedzy w
    budzecie do zaplaty za te autostrady :-)

> [...]
    >takich prac są wielokrotnie wyższe niż zyski z nich. Lewe zasiłki dla
    >bezrobotnych można zlikwidować w inny sposób i pewnie duzo tańszy.

    Ale nie tylko o lewe idzie, a takze o prawe i ogolnie funkcjonowanie
    panstwa.
    Przyznasz ze to chore - placimy zasilki i narzekamy na brak drog ...

    J.

  • 83. Data: 2013-08-30 11:19:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 30 Aug 2013 11:08:25 +0200 osobnik zwany J.F napisał:

    > Panstwo zaplaci. Oglosi przetarg na zorganizowanie robot publicznych dla
    > bezrobotnych i zobaczysz ze sobie firmy poradza.

    ale podobno miało być taniej niż płacenie zasiłków. Bo, że jak będzie kasa
    to się znajdą tacy co ją przygarną to oczywiste

> [...]

    > panstwa.
    > Przyznasz ze to chore - placimy zasilki i narzekamy na brak drog ...

    tyle, że to sa osobne rzeczy. Po prostu roboty publiczne w sensie takim
    jak wfukcjonowały w okresie międzywojennym nie mają obecnie sensu

  • 84. Data: 2013-08-30 18:08:17
    Temat: Re: Partia Kierowców
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w

    > Ze musisz zweryfikowac wlasne zdanie :-)

    Z powodu?

  • 85. Data: 2013-08-30 18:11:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale ten zly stan na nic nie ma wplywu,

    Jasne.
    Bo Ty przebadałeś wszystkie auta w złym stanie technicznym, więc wiesz.

    > Skoro widzisz jezdzace na drogach starocie, to ich wlasciciele akceptuja
    > ich spalanie, kropka.

    Bzdura, kropka.

    > Ale jak, skoro to stary zlom, awaryjny i bardzo duzo pali ? :-P

    Może ktoś będzie to lubił bardziej niż ja.

    > Nie dosc ze stary zlom, to jeszcze drogi, cos ty sobie myslal jak to
    > kupowales ? :-)

    Stary, ale fajny.
    Nowych takich już nie robią.

    > Przegladu powypadkowego moglo nie byc :-)
    >
    > A zreszta - jezdzi, nie wypada z drogi, to czemu mialoby przegladu nie
    > przejsc ? :-)

    Na przeglądzie są inne kryteria niż te powyższe.

  • 86. Data: 2013-08-30 18:18:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > ano to, ze samochód bierze olej bo własciciel nie dba

    O tym właśnie mówię.

    > albo dlatego, ze ma
    > brac a nie dlatego, ze jest stare.

    Tak to sobie tłumacz, pewnie z wiekiem szansa się zmniejsza?

    >Mlode o które własciciel nie dba, olej bierze.

    Nie, bo się je reklamuje.

    > A rozmawiałeś z kims, kto róznicy nie widzi?

    No Ty się cały czas dziwisz.....

    > Pytałem o co ci chodziło z tym stylem jazdy.
    > Zapytalem czy za wolno?
    > Odpisałes, ze wprost przeciwnie.

    No dokładnie.
    Z tego wysnułeś wniosek że przez styl jazdy rozumiem prędkość?
    Chodziło mi o styl jazdy auta, nie kierowcy, który przecież jest ten sam w
    obu przypadkach.

    > To ty chcesz usuwać te stare samochody "BO TAK"?

    Nie.
    Do zadbanych klasyków nic nie mam.
    Do rozlatujących się złomów, jak najbardziej miałbym takie zamiary.

    > Chyba nie chcesz wysnuwac ogólnych wniosków na podstawie jednostkowego
    > przypadku?

    A kto Ci powiedział że to jednostkowy?
    Skoro już Ci napisałem, że nie jednostkowy, skoro brakuje części również do
    wielu innych równoletnich aut AUTOMATYCZNIE?

    > Piszesz o braku czesci do starych bo do jakiegos konkretnego starego
    > brakuje?

    Uważasz, że to jest przykład na odwrotną zależność?

    > Cóż, nie słyszałem, ze brakuej czesci do fiatów.

    A kiedy interesowałeś się dostępnością części np. do Ritmo czy Uno?

    > Ale to nie jest problem starych samochódw tylko niewydolności systemu
    > kontroli takich rpzypadków.

    No a co ja pisałem?
    Zapomniałeś o czym jest wątek?

    > Ja tego nie widze.

    Ale to już nie mój problem, mnie wystarczy że widzę ja i nikt więcej już nie
    musi obserwacji prowadzić.

    > Ostatnio znajomy kupował 3-letni samochód - nie dojechał z miejsca zakupu
    > do domu.

    Bywa.
    Nawet z salonu czasem można nie wyjechać.
    Ale ja jakby nie o tym.

    > Ja troche sie za samochodami najezdziłem. Po jakims czasie przestałem
    > patrzyć na wiek i przestąło miec dla mnie znaczenie 3-4 lata w jedna czy
    > druga strone.

    A ja dokładnie odwrotnie i w tych samych okolicznościach.
    Owszem, na nowych czasem się natnę, jak na Megane, ale czasem nie.
    Ze starociami nigdy tak dobrze nie było.

  • 87. Data: 2013-08-30 18:19:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1308301024160.2252@quad..
    .

    > Czyli akceptuje, z braku wyjścia.

    Nie.
    Nie akceptuje, ale jest zmuszony używać.

    > Akceptacja polega m.in. na tym, że JEDNAK się godzi.

    No wiem.
    I piszę, że używa, mimo że się nie godzi.

  • 88. Data: 2013-08-30 19:03:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup
    >Jasne.
    >Bo Ty przebadałeś wszystkie auta w złym stanie technicznym, więc
    >wiesz.

    Wychodzi na to ze ty tez przebadales, to wiesz :-P

    >Stary, ale fajny. Nowych takich już nie robią.

    Fajny. Turbodziura po sufit, psuje sie co chwila, czesci nie ma,
    zlopie wiecej niz smok.
    Fajny :-)

    >Na przeglądzie są inne kryteria niż te powyższe.

    Ale skoro dobrze jezdzi, to moze spelnia ?

    A przeciez te czteroslady to beda dosc mlode pojazdy.
    Staroci nie oplaca sie naprawiac - wiec albo sa proste, albo byly
    dawno temu naprawione i to jeszcze w Niemczech, wiec dobrze :-)

    J.

  • 89. Data: 2013-08-30 20:19:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Wychodzi na to ze ty tez przebadales, to wiesz :-P

    Że zły stan techniczny może mieć wpływ?
    Oczywiście że wiem.
    Tylko nie mam zamiaru na grupie udowadniać tego każdemu nawiedzonemu.

    > Fajny. Turbodziura po sufit, psuje sie co chwila

    Psuć się nie psuje, od stania w garażu ciężko coś zepsuć. ;-)

    > Ale skoro dobrze jezdzi

    Nadal nie te kryteria, zresztą bzdura do kwadratu.
    Czteroślad z założenia nie może dobrze jeździć.

    , to moze spelnia ?

    > A przeciez te czteroslady to beda dosc mlode pojazdy.

    Jakoś wszystkie które widuję są stare.
    I to mi wystarczy.

    Swoje bzdurne teoryjki możesz sobie w buty włożyć.
    EOD

  • 90. Data: 2013-08-30 22:25:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Aug 2013 18:18:35 +0200, Cavallino napisał(a):
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > O tym właśnie mówię.

    > Tak to sobie tłumacz, pewnie z wiekiem szansa się zmniejsza?

    > Nie, bo się je reklamuje.

    A producent ci wtedy wyciaga instrukcje, tak, ma brac 0.07l/100km,
    wszystko w porzadku.

    J.