    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Partia Kierowc?w
    Date: Fri, 30 Aug 2013 11:08:25 +0200

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    >bo piszesz o autostradach. Jak sobie wyobrażasz wrzucenie firmie
    >budowlanej na budowę, czy innej na produkcję, bandy przymusowych
    >robotników mających wszystko w dupie? Nie tylko, że nic madrego nie
    >zrobią
    >to jeszcze trzeba ich pilnować by sobie lub innym nie zrobili
    >krzywdy. Kto
    >ma ich pilnować, zęby nie wleźli pod walec? Obecne budowy czy
    >produkcja
    >wymagają odrobiny wiedzy i zaangażowania. kto za to zapłaci?

    Panstwo zaplaci. Oglosi przetarg na zorganizowanie robot publicznych
    dla bezrobotnych i zobaczysz ze sobie firmy poradza.

    Poza tym .. a czemu od razu przymusowi robotnicy ?
    Normalnie - placisz za zrobienie autostrad, firmy drogowe beda musialy
    zatrudnic wiecej ludzi do ich budowy.
    Zatrudnia, to bedzie mniej bezrobotnych, a wiec wiecej pieniedzy w
    budzecie do zaplaty za te autostrady :-)

    >które są w oecnych czasach kompletnie nieefektywne. koszty
    >organizacji
    >takich prac są wielokrotnie wyższe niż zyski z nich. Lewe zasiłki dla
    >bezrobotnych można zlikwidować w inny sposób i pewnie duzo tańszy.

    Ale nie tylko o lewe idzie, a takze o prawe i ogolnie funkcjonowanie
    panstwa.
    Przyznasz ze to chore - placimy zasilki i narzekamy na brak drog ...

    J.